Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. irork

    פיאט X1/9

    ב 128 ספורט שהיית לי, הוספתי מזגן. המתקין ייצר תושבת מיוחדת שתתאים למנוע, אך אצלי המנוע היה כמובן מקדימה. בכל אופן זה היה חוויה לנסוע בקיץ עם מזגן וחלונות סגורים.
  2. הבעלים מנסה למכור את הרכב כבר זמן רב. המחיר מוגזם ונראה שדרושה הרבה השקעה. לגבי הכונס אוויר ב 127, הוא גם מנע מגשם לחדור למערכת החימום ולא היה רק ליופי.
  3. צופר אוויר ( ז'מבורה) שניגן לה קוקה רצ'ה ושהיית צריך לפרק אותו לפני הטסט
  4. אותו דבר היה בפיאט, מפתח לדלת ולסוויטץ, מפתח לדלק ואחד לבגאז'. אם אני אחבר את כל הדקות שחיפשתי את המפתח המתאים זה מסתכם בכשבוע ימים בשנה.
  5. מוכרים בחנויות לאביזרי רכב מגבונים שמנוניים שאתם מנקים את החלון וזה מורח עליו שיכבה דקה של שמן שעליו לא יכולים להיות אדים.
  6. תודה לכולם, למדתי המון. כשאני מסתכלים על רכבים משנות השמונים, אין ספק שזאת היית התקופה של הרדיוטייפים. אנשים התנתקו מהרדיו והשקיעו במערכות.
  7. חלקנו עדיין עושים זאת!!
  8. נראה כמו החזית של 128, מאחור נראה סטיישן 3 דלתות.
  9. היה גם מעבר לחלונות חשמליים ברכבים האירופיים. ונראה שהאמריקאיות הצטמקו מעט, לא?
  10. ניסיתי לחשוב מה אפיין את הרכבים בשנות השמונים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת טכנולוגיה. מלבד לקווים הישרים והמעבר לרכבי הזרקה, מה עוד איפיין את רכבי התקופה?
  11. אתה מתכוון לזו שמאחורי הקניון?
  12. לי זה נראה יותר כמו פיאט 128. הישבן קטן יותר
  13. אם חסרים לך חלקים אז יש את זה.
  14. אני ניתקלתי בפורד הזאת בקיבוץ במרכז הארץ
  15. הלוואי שהיו כולם כמוך. אני בכל יום ב 8:00 בבוקר רואה לא מעט חברים עם רכבי אספנות בדרכם לעבודה( חיפושיות וולוואים למיניהם). מישהו בכלל אוכף את החוק הזה?
  16. אפשר לשאול מדוע? זה הריי משתלם וכדאי להיות בסטטוס הזה.
  17. זה נראה כמו סימקה
  18. אי שם בשפלה
  19. את ה 130 האחרונה שראיתי זה היה בפ"ת , בחניה מתחת לבנין לפני כ 15 שנה. הרכב היה שחור או כחול כהה בעל 4 דלתות ומנוע 6V וכבר אז נראה מרשים ומיוחד אך לא זז מהמקום זמן רב. קשה לי להאמין שהוא עדיין חונה שם.
  20. חשבת על ב מ וו סידרה 3. הרכב אמין, מנוע חזק ויש מבחר לא קטן ביד 2.
  21. irork

    פג'ארו דור ראשון

    אני מודה שיש דימיון מסויים בחלק האחורי אך מלבד זה הם שונים בתכלית. מעבר לזה כל דימיון הוא מקרי בלבד, לא במכלולים ולא באיכות. והגלופר הוא גם לא בידיוק מבית היוצר של יונדאי.
  22. irork

    פג'ארו דור ראשון

    לא יונדאי גלופר, אני מדבר על מיצובישי פגארו מהצורה המרובעת ( 1982-1991) , הגלופר דומה לו קצת חיצונית.
  23. irork

    פג'ארו דור ראשון

    השאלה היא האם העובדה שהרכב נדיר מאוד בארצנו משנה משהו כאשר הרכב כבר מתקרב לגיל 20? לגבי דגמים, באמת חיפשתי ולא מצאתי, מוזר לא?
×
×
  • תוכן חדש...