ב 128 ספורט שהיית לי, הוספתי מזגן. המתקין ייצר תושבת מיוחדת שתתאים למנוע, אך אצלי המנוע היה כמובן מקדימה. בכל אופן זה היה חוויה לנסוע בקיץ עם מזגן וחלונות סגורים.
הבעלים מנסה למכור את הרכב כבר זמן רב. המחיר מוגזם ונראה שדרושה הרבה השקעה.
לגבי הכונס אוויר ב 127, הוא גם מנע מגשם לחדור למערכת החימום ולא היה רק ליופי.
ניסיתי לחשוב מה אפיין את הרכבים בשנות השמונים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת טכנולוגיה. מלבד לקווים הישרים והמעבר לרכבי הזרקה, מה עוד איפיין את רכבי התקופה?
הלוואי שהיו כולם כמוך. אני בכל יום ב 8:00 בבוקר רואה לא מעט חברים עם רכבי אספנות בדרכם לעבודה( חיפושיות וולוואים למיניהם). מישהו בכלל אוכף את החוק הזה?
את ה 130 האחרונה שראיתי זה היה בפ"ת , בחניה מתחת לבנין לפני כ 15 שנה. הרכב היה שחור או כחול כהה בעל 4 דלתות ומנוע 6V וכבר אז נראה מרשים ומיוחד אך לא זז מהמקום זמן רב. קשה לי להאמין שהוא עדיין חונה שם.
אני מודה שיש דימיון מסויים בחלק האחורי אך מלבד זה הם שונים בתכלית. מעבר לזה כל דימיון הוא מקרי בלבד, לא במכלולים ולא באיכות. והגלופר הוא גם לא בידיוק מבית היוצר של יונדאי.