Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. irork

    מחפש פלטינה

    איך מתאים? תראה שזה הפוך גוטה הפוך!
  2. irork

    מחפש פלטינה

    תודה אבל זו לא הפלטינה שאני צריך. שלי הפוך כמו בתמונה שפירסמתי. אני אנסה גם בבני ברק אולי יהיה מזל.
  3. irork

    מחפש פלטינה

    יכול להיות שזה מתאים לעוד רכבים?
  4. irork

    מחפש פלטינה

    ЗАЖИГАНИ? תודה על האתר אבל אני לא קורא את השפה הזאת. וכמו שאמרתי, זה ממש סובארו הפוך
  5. למומחי הפורום שלום אני מחפש פלטינה (מצורפת תמונה). למיצובישי. יש לי את הקוד אבל בכל החנויות לא מצאתי וגם במוסך של היובואן אמרו לי שמאחר שהרכב ביבוא אישי אז אין להם בכלל את הקוד הזה במחשב. בEBAY לא היית פלטינה כזו ואני לא מכיר אתרים אחרים. מישהו יכול לתת לי רעיון מה לעשות. אני כבר נוסע על אותה פלטינה 7 שנים!!!. מה שיפה זה שהפלטינה היא העתק של פלטינה של סובארו טנדר רק הפוכה. הציעו לי לעבור להצתה אלקטרונית, או להחליף מפלג, זאת אפשרות אבל אני מעדיף לשמור על המקוריות. ודרך אגב, מישהו מכיר את האתר Partmaster ?
  6. תודה על התשובה. מכאן אני מבין שאם בעל רכב מיושן מחזיק רכב ללא טסט מעל שנה אז הוא לא יוכל למכור אותו ולעביר בעלות עד שישלם את כל האגרות שהצטברו?
  7. באותו נושא, האם באופן כללי ניתן להעביר בעלות על רכב שאין לו טסט ?
  8. הרכבים שייכים לחב"ד, הם הביאו כמה כאלו בשנות ה 90
  9. יש עוד 124 בכפר סבא, בחצר של בית פרטי, עומדת כבר כמה שנים ללא תזוזה.לא נראה לי שתהיה בעיה לאתר את הבעלים
  10. irork

    מפגש קלאסיות בצרפת

    למה שלא פשוט תבחר לך אחת וזהו
  11. יש מה ללמוד מאמריקה
  12. נתן, האם זה אותו מנוע כמו ב 205GTI 1.9?
  13. אני גם סבלתי בקיץ בנסיעות בפיאט 128 קופה 74 שהיית לי. בשנת 1995 נישברתי והוספתי לרכב מזגן. עשה את זה מוסכנית בדרך חיפה ליד הרכבת. היחידה שמוציאה אוויר קר היית היכן שהיה תא הכפפות מתחת לרדיו. אני זוכר את זה כחוויה לנסוע ברכב ישן עם מזגן. תהנוג אך גם מבטים יותר תכופים על שעון החום. לאחר מכן הוספתי חלונות חשמליים אז אם אתה רוצה נשארה לי ידית לפתיחה של החלון. אגב, מישהו מכיר פיאט כזו למכירה במחיר שפוי?
  14. החלמה מהירה, היו חזקים ורפואה שלמה
  15. ראיתי שהפיאט 128 ספורט למכירה כבר זמן מה, מישהו יודע כמה מבקשים עליה?
  16. מה שבטוח זה שהאונו לא טורבו
  17. אני זוכר שהושתל גיר קומפלט והגה
  18. לגבי הג'יפ הרוסי, אני ראיתי לפני כ 5 שנים אחד כזה אדום. בעל הרכב אמר שהרבה רכיבים הוא לקח מסובארו לאונה.
  19. irork

    חידוש פנסי חזית

    יש אחד כזה גם בכפר סבא והוא אמר לי שהוא רק מחדש פנסי פלסטיק. אשמח אם תוכל לתת לי את שם המקום שראית בפולג. תודה
  20. irork

    חידוש פנסי חזית

    תודה לכל המגיבים. אני אפרק פנס אחד והסע לתל אביב. שאלה: האם בפנסים עגולים אין הבדל בצורה של הפנסים ושני הצדדים זהים?
  21. irork

    חידוש פנסי חזית

    אני שואל שוב, אולי מישהו מכיר בעל מקצוע שעושה את זה?
  22. irork

    חידוש פנסי חזית

    מדובר ברכב שבתמונה, פגארו דור 1. בטסט כבר העירו לי על כך אבל לא פסלו. קיימת גם אפשרות לרכוש מ EBAY פנסים תחליפיים אבל הם מפלסטיק.
  23. לחברי הפורום שלום הריפלקטור בפנסים הקידמיים תפסו חלודה. האם מישהו מכיר בעל מקצוע שיודע לפתוח את הפנס ולחדש את הציפוי? או שאין ברירה וצריך לחפש כאלו חדשים?
  24. בהצלחה בשיפוץ מפתיע שיש עוד אוויר בגלגלים
×
×
  • תוכן חדש...