Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. אני יודע שזה לא טנדר, אני רק רציתי להראות את הגיבנת במכסה מנוע. הסמוראי הכחול היה שלי ושירת אותי נאמנה שש שנים. כל המכלולים היו משותפים לטנדר SJ410 של סוזוקי כמו זה שצולם בירושלים.
  2. תיקון, הגיעו מספר טנדרים גם ב 87. לסמוראים שעשו עליה ב 84 היה מכסה מנוע שהיה שטוח מלמעלה מ 85 למכסה המנוע יש גיבנת קטנה. מצרף תמונה של חבר וותיק בציר 87(הכוונה לרכב)
  3. לפי החזית ומכסה המנוע הסמוראי הוא שנת 87 1300 סמ"ק. דגם די נדיר ומבוקש
  4. שיהיה בהצלחה, רכב בהחלט נדיר ומזכיר מעט את המיצובישי ספייסואגון.
  5. כתבתי על המזנון הזה בעבר, אני עובר מידי פעם וזה 100% פיאט 238
  6. אני לא מצליח לפתוח לראות את התמונה של הרכב, האם זה בגלל שאין לי פייסבוק?
  7. תיקון קטן, הגיל הממוצע של מכונית בישראל הוא 6 שנים על פי הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה.
  8. הנושא עלה כאן מספר פעמים אז תעשה חיפוש ותראה שאין הסכמה רחבה לגבי אף רכב מלבד חיפושית. אני הייתי ממליץ לך לחפש רכב שמור ומטופל מאמצע שנות השמונים ופשוט לשמור עליו במצב נסיעה עד שיגיע יומו למשל סובארו עד שנת 85, פיאסטה או אוטוביאנקי קטן וחמוד. בכלל נראה לי שיותר זול להחזיק רכב אספנות קטן מאשר איזו אמריקאית גדולה.
  9. האם שיחרור מהיר חייב בתשלום מכס?
  10. יש ברט כזו צהובה בכפר סבא במצב קשה עם הנעה כפולה
  11. איזה כיף לאתר את רכב הנעורים ולהחזיר אותו לשימוש, הרכב נראה מדהים , בהצלחה בשיפוץ
  12. אם אני לא טועה הארג'נטה היית המחליפה של פיאט 130 כרכב מנהלים.
  13. איזה מזל שלא נפלת לכביש בזמן הנסיעה. אפשר לשאול מי הפחח?
  14. מה שלא תעשה הגריטה יעשה הזמן (בפחות כסף)
  15. לדעתי אין גישה לרוב הרכבים כי פשוט מדרדרים אותם, העלות להוציא אותם גבוה בהרבה ממחיר הפח החלוד.
  16. אנשים מגעילים, זורקים רכבים לתוך וואדי ובכך פותרים את עצמם ומלכלכים את הטבע. לצערי יש מאות רכבים כאלו ואין אף גוף שמוכן להשקיע בהוצאת הרכבים מהשטח וזה חבל מאוד.
  17. שאלה המוסכניק שלי מתקשה להשיג את החלפים לרכב, הפנתי אותו לאמיר מקלוש חלפים, האם ידוע למישהו מקום באזור המרכז שעוד מחזיק חלפים לרכב כזה?
  18. כן, זה בידיוק המוכר שאני מדבר עליו. אני שמח לשמוע שזה אפשרי, תודה
  19. ושאלה נוספת, האם מישהו הזמין פעם באי בי ממצרים? כי מה שראיתי יש שם הרבה חלפים
  20. כאחד שעכשיו ניכנס לתחום ורכש את הרכב הראשון אני רוצה לאחל לך בהצלחה במציאת הכלה הנכונה. אני מסכים אם הקביעה שאתה צריך לחפש רכב שמושך אותך והוא מיוחד עבורך ושיעשה לך הרגשה נעימה לנסוע בו. ולא ללכת על רכב שלא תהיה לך "כימיה" איתו. זה חשוב בעיקר בשל העובדה שאתה הולך לשים עליו הרבה כסף. חיפושית זו הבחירה הקלה להתחלה, רכב אמין עם שוק חלפים והרבה ידע ותמיכה של אנשים, מצד שני זה הרכב האספנות הנפוץ ביותר ולאור המקורות ההיסטורים שלו אני אידיאלוגית מתרחק ממנו. שיהיה בהצלחה ועם הרבה סבלנות.
  21. טוב, עידכון קצר, מבדיקה עולה שהרכב בסך הכל במצב מכאני סביר, יש צורך בטיפול בבלמים והחלפת כמה גומיות והצמיגים לצורך הטסט. הבולמים הקידמיים והאחוריים נוזלים מעט והגומיות שמחברות את הבולמים הקידמיים לרכב יבשות מאוד. למרות שזה לא הכרחי לטסט אני בכל זאת רוצה להחליף את הבולמים, מישהו יודע אם יש כאלו בארץ או שצריך להזמין מחו"ל? תודה ארן
  22. למכירה, ידית מכוונים חדשה של פורד, כנראה קורטינה 100 ש"ח בקליט אחורית, לא ידוע לאיזה רכב, ייתכן קורטינה גם. 100 ש"ח פגוש אחורי חדש, קורטינה MK3 ניקל, 100 ש"ח
  23. גם לך היה קטע עם שלוליות, הרכב הזה ניכנס לשלוליות שהגיעו עד למכסה מנוע ולא ניכבה.
  24. תתחדש, רכב יפיפה שטרם יצא לי לפגוש, שתהנה מכל רגע.
  25. כן, דור ראשון בנזין ידני, מה זה אאל"ט?
×
×
  • תוכן חדש...