Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. למשפחת שביט, שלא תדעו יותר צער, משתתף בכאבכם
  2. irork

    התחדשתי בסיטרואן דיאן 6

    תתחדש, הרכב נראה במצב מעולה, אהבתי את הצבע.
  3. irork

    הצרפתייה הגיעה

    במחסום בצומת מצוקי דרגות.
  4. תודה רבה, אני חושב שזה חל גם על רכב דיפלומטי לשעבר.
  5. מישהו יודע מה משמעות הסיומת 15 במספר רישוי?
  6. תראו, מחסן תוצרת צרפת, מישהו עוד יכול לחמוד ולגנוב את השרשרת!
  7. הרכבים האלו בילו יותר על גרר מאשר על אספלט
  8. תתחדש, פרויקט נחמד שחשבתי עליו בעבר. הרכב נראה במצב מצויין, יש אחד כזה ירוק/כחול נוסע באזור השרון ללא ארגז נידמה לי שגם מודל 84. תחשוב אולי להוריד את הארגז.
  9. למכירה, פגוש אחורי מניקל לפורד קורטינה 1978-1984. חדש, מעולם לא הורכב . פרטים נוספים בהודעות פרטיות.
  10. קיבלתי היום מאבא שלי ספר הדרכה לשימוש במכונית .הספר ניקרא " המכונית, נהוג, מבנה וטיפול" הוצאת אחיאסף משנת 1950. חוויה לקרא את השפה העיברית, האיורים והסברים על מיבנה הרכב, הוראות הפעלתו והנהיגה בדרך. מצרף כמה קטעים לזכר התקופה ההיסטרית.תהנו!
  11. אם מעניין אותך, יש אחת דור 1 בכפר סבא, משמשת כמחסן.
  12. תודה אך זה מעבר לתקציב שלי
  13. לאדה ניבה, כל האלפות, 205 GTI , ג'יפ דאצ'ה דסטר( סתם, לא נראה שיש כבר)
  14. אני כבר כמה זמן רואה גולף MK1 שנת 80, עומדת ללא תזוזה בכפר סבא (מיקום: מיש שמכיר מכיר), מישהו יכול לשפוך קצת אור על הרכב?
  15. או שלא, עם כמות המזדות שיש היום אני בטוח שבעוד 20 30 שנה יהיו כמה משוגעים לרכב שלא יכנעו לגריטה וישמרו עליהן.
  16. בחירה מצויינת, אמין , גבוה ומספיק ל99% מהשבילים שבארץ. תהנה
  17. מישהו חשב בכלל בשנות ה 80 שסובארו תוכל לשרוד 30 שנה? כולם אמרו שהמכונית היא זבל ובכל זאת הן נוסעות ונוסעות. מה שחשוב זה שיש מלאי חלקים זמין וגם מזדה 3 תוכל לנסוע בעוד 30 שנה.
  18. irork

    שיפוץ VW Caddy MK1 שלי

    יגעת ומצאת, תאמין. זה מזכיר לי שהיה חסר לי דלת אחורית כזו לסמוראי. בסוף מצאתי אחת זרוקה במפעל שמייצר ומרכיב ארגזים סגורים. הצבע שבחרת מקסים ומתאים לאופי של הקאדי, בהצלחה בהמשך השיפוץ .
  19. irork

    שיפוץ VW Caddy MK1 שלי

    זה לא משנה הסכום, בסוף תמיד זה לא מספיק
  20. מהחבורה הזאת אני הייתי ממליץ על הטויטה, אמין, נוח ויכולת שטח נהדרת. ההאמר בעל יכולות טובות יותר אך ל H3 יש שוק משומשות בעייתי ומה גם שהחלונות קטנים מצמצמים את שדה הראיה. הפגארו אמין ביותר אך לדעתי בשנתון 06 הרכב נמוך כאשר מסיעים את המישפחה. בהצלחה. דרך אגב, מה רע בדיסקברי?
  21. תודה רבה אני מקווה שתהיה לו את הסבלנות אליי. דרך אגב, האם אתה יודע אם הוא גם מפרק ומרכיב או שצריך בשביל זה מוסך אחר?
  22. לחברי הפורום שלום ברשותי פגארו דור ראשון בנזין ידני. בזמן האחרון יש לי רעשים חזקים בעת נסיעה בהילוך כוח. במוסך מיצובישי אמרו לי שזה מהתיבת העברה אך הם לא משפצים ואין להם אחר במלאי. רציתי לדעת האם ישנו מוסך באזור כפר סבא או הסביבה שמתעסק בשיפוץ גירים לא סטנדרטיים. תודה ארן
  23. irork

    NSU פרינץ 1000

    תגיד, זה לא הבית של אופניק מרחוב סומסום?
×
×
  • תוכן חדש...