תתחדש, פרויקט נחמד שחשבתי עליו בעבר. הרכב נראה במצב מצויין, יש אחד כזה ירוק/כחול נוסע באזור השרון ללא ארגז נידמה לי שגם מודל 84. תחשוב אולי להוריד את הארגז.
קיבלתי היום מאבא שלי ספר הדרכה לשימוש במכונית
.הספר ניקרא " המכונית, נהוג, מבנה וטיפול" הוצאת אחיאסף משנת 1950.
חוויה לקרא את השפה העיברית, האיורים והסברים על מיבנה הרכב, הוראות הפעלתו והנהיגה בדרך.
מצרף כמה קטעים לזכר התקופה ההיסטרית.תהנו!
מישהו חשב בכלל בשנות ה 80 שסובארו תוכל לשרוד 30 שנה? כולם אמרו שהמכונית היא זבל ובכל זאת הן נוסעות ונוסעות. מה שחשוב זה שיש מלאי חלקים זמין וגם מזדה 3 תוכל לנסוע בעוד 30 שנה.
יגעת ומצאת, תאמין. זה מזכיר לי שהיה חסר לי דלת אחורית כזו לסמוראי. בסוף מצאתי אחת זרוקה במפעל שמייצר ומרכיב ארגזים סגורים. הצבע שבחרת מקסים ומתאים לאופי של הקאדי, בהצלחה בהמשך השיפוץ .
מהחבורה הזאת אני הייתי ממליץ על הטויטה, אמין, נוח ויכולת שטח נהדרת. ההאמר בעל יכולות טובות יותר אך ל H3 יש שוק משומשות בעייתי ומה גם שהחלונות קטנים מצמצמים את שדה הראיה. הפגארו אמין ביותר אך לדעתי בשנתון 06 הרכב נמוך כאשר מסיעים את המישפחה. בהצלחה.
דרך אגב, מה רע בדיסקברי?
לחברי הפורום שלום
ברשותי פגארו דור ראשון בנזין ידני. בזמן האחרון יש לי רעשים חזקים בעת נסיעה בהילוך כוח. במוסך מיצובישי אמרו לי שזה מהתיבת העברה אך הם לא משפצים ואין להם אחר במלאי. רציתי לדעת האם ישנו מוסך באזור כפר סבא או הסביבה שמתעסק בשיפוץ גירים לא סטנדרטיים.
תודה
ארן