אמרו לי שלפיאט אונו יש מנוע פשוט והם זולות מאוד, השאלה האם יש מספיק מקום ונגישות ללמוד ולעבוד?
סיטרואן BX נשמע מעניין, השאלה אם המכניקה לא מסובכת מידי?
תודה
ארן
מישהו יודע אם בגריטה פשוט לוקחים את כל הרכב ומועכים אותו או שמפרקים אותו קודם, למה שכן שלי מכר לגריטה את הסובארו 84 שלו. המנוע עבד פיקס אבל לא היה לו כוח לשלם לטסט. נראה לי חבל שהוא לא פירק מהרכבים חלקי פלסטיק כמו בקליות וכאלה. אלו דווקא דברים שבעתיד יהיה קשה למצוא.
לגבי ה 15 מיליון, זה כסף קטן כי זה בערך מה שהמדינה מרוויחה ממכס של 100 מכוניות חדשות.
דבר אחרון, למרות שזה לא קשור לעניין הגריטה. אני מורה לטכנולוגיה ואני מחפש רכב שהתלמידים יוכלו להתאמן עליו בטיפולים והכרת המכלולים, אני מחפש רכב עם מכניקה פשוטה ומנוע נגיש ולא מורכב. יש לנו חצר שם הרכב יכול לעמוד בבטחה. איזה רכב לדעתכם יכול להתאים? ברור שהוא יהיה ללא טסט ואולי נוכל להציל אותו ולשמור עליו במקום בטוח. תודה
לחברי הפורום שלום
מישהו אולי יודע אם הביטוח של רכב אספנות תקף בשעות האסורות?, אני רואה לא מעט רכבי אספנות (רובם חיפושיות) שנוסעות בשעות אלו ונראה לי שאם חס וחלילה תקרה תאונה הביטוח יכול להסיר אחריות בטענה שנעשה ברכב שימוש בניגוד לחוק.
מה דעתכם?
קראתי את התגובות לגבי צביעת חלקי פלסטיק, אני עשיתי עם צבע מיוחד לפלסטיק שמיועד לצביעת דגמים מפלסטיק, שמים מעט על מטלית ומורחים על האזור, מחכים 24 שעות וזהו, לא יורד ולא נעליים. ניתן לקנות אותם בחנויות לתחביבים, על מנת להתאים את הצבע יש לעיתים צורך לערבב שני גוונים. בהצלחה.
צריך לעצור את כל אלו שזורקים גרוטאות בשמורות טבע. זה פוגע בטבע ומכוער.
אגב האודי, יש אחת ביבוא אישי למכירה מסוג A6 מודל 95, מנוע 2800 סמ"ק V6 לטענת הבעלים היא היחידה בארץ משנתון זה.
תראו, פנו אליי הרבה, הייתי שמח בכייף לתת לכולם אך נראה לי יותר נכון לתת עדיפות לאלו שמחפשים גיליון או כתבה מסויימת הקשורה לרכב שלהם.אז אם אתם יודעים מספר של גיליון אני אוכל לחפש ולראות אם יש לי אותו.