Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. לחברי הפורום האם למישהו ניגנבה ווספה בצבע זהב מאזור קרית אונו?
  2. אז אני לא מבין האם צדקתי או לא? האם זה מווריק?
  3. עוד רכב מפתח תקווה, אני חושב שזה פורד אני לא בטוח, אולי פורד מווריק.
  4. אני חושב שאתה מתכוון לפיאט הזו, היא שנת 88 ועומדת בשעריה, היא נראת טוב ולדעתי היא שייכת לנגר מהשכונה.
  5. לגבי הXT לא שמתי לב יכול להיות שהיית עוד אחת.בכל אופן, ברחוב לי עמדה המכונית הזו למכירה, נדמה לי שזה דודג' דארט אם אני לא טועה.
  6. סובארו XT אשר מחכה ליומה
  7. לחברי הפורם משהו יכול לכווןאותי היכן ניתן למצא דגם של פגארו מהדור הראשון. תודה
  8. כבר כמה פעמים יצא לי לראות רנו 15 TSאדומה במצב טוב מאוד, חונה בקרית אונו. מישהו מכיר?
  9. שלילי, הרכב עומד בשכונה בפתח תקווה. מקביל לכביש 40 מחנה יהודה.
  10. הרכב בגבעת שמואל, נראה לי 1600 שנת 83
  11. סחטיין על השליטה
  12. טוב, אני אנסה לצלם יותר מקרוב .הכונס אוויר נראה ממש מקורי זהה לשלך.
  13. לילנד נחמדה בפתח תקווה ללא טסט אך נראת ברת שיקום.
  14. והנה עוד כמה רכבים נחמדים שראיתי
  15. אז הנה הלגאסי, אני מניח שהיא משנת 91 או 92. הרכב על פי המספר אינו יבוא אישי (03). 2.2GLX .
  16. תודה זה הרכב בדיוק כמו בתמונה הימנית. בהזדמנות אני אצלם אותו. האם לדעתך כדאי להשקיע ברכב כזה?
  17. אז כנראה שיש יותר. מה שראיתי היה לגאסי מתחילת שנות התשעים ( 91-93) בצבע החום הסטנדרטי המאפיין לגאסי. הרכב עומד כבר כמה חודשים באותו מקום בפתח תקווה. על מכסה המנוע יש כונס אוייר ומאחורה אגזוז רציני. האם הרכב עם הנעה כפולה? תודה ארן
  18. לחובבי סובארו. לא אספנות אך נראה די נדיר. לגאסי 2.2 ליטר , נראה לי טורבו בגלל הכונס אוויר מקדימה יכול להיות גם הנעה כפולה. יש דבר כזה? ארן
  19. יש אחת כזו במוסך בבני ברק ליד רחוב כהנמן. במצב לא רע
  20. למכירה פגוש לפורד קורטינה המרובעת מסוף שנות השבעים.
  21. אבי, המפגש בימי שישי מוכר לי מהתמונות, אני בהחלט מקווה לבקר במפגש כזה בקרוב. זה אפשרי לארגן כמה ילדים לביקור אך צוות המורים חשב לקיים פעילות בבית הספר כי אז יותר ילדים יחשפו לזה. בכל אופן כל מי שיכול ביום שישי בבוקר אז זה יהיה נהדר. אני מקווה שחברי המועדון הישראלי אולי יתענינו בכך. ערב טוב ארן
  22. לחברי הפורם שלום הנני מורה בבית ספרבכפר סבא,בשבוע האחרון של מרץ אנו נקדיש כל יום בבית הספר לעשור שונה במדינה (לכבוד 60 שנה למדינה). יום א' שנות החמישים, יום ב' שנות השישים וכו'. כאשר בכל יום נעסוק בארועים של אותו עשור, באופנה, במוסיקה ובספורט. במהלך התיכנון הועלה הרעיון להציג רכבים שמשקפים את אותה תקופה. לצערנו לא נוכל לשלם לבעלי המכוניות למרות שאני חושב שזה ראוי לשכר. אם יש מעוניינים, אנו נשמח מאוד. ניתן ליצור איתי קשר בה.פ. תודה ושבת שלום
  23. למנהלי הפורם יש הרבה רכבים ישנים שרואים ברחוב. אני יכול לצלם אותם או לספר עליהם אך אני מציע לפתוח שירשור בו אנשים יכתבו על רכבים ספציפים שהם מחפשים וכך יוכלו למקד יותר את חברי הפורם. אני מציע לקרא לשירשור " מדור חיפוש קרובים"
  24. תנסה אצל רמי מבית ארז, במושב משמר השבעה.
×
×
  • תוכן חדש...