דגם יפה ןסקסי לכל הדעות. זכרה לי תמונה מילדות לפני כ 25 שנה, כאשר ראיתי תאונה בפתח תקווה ליד גהה. מכונית נכנסה מהצד בספיטפייר כזו ופשוט פירקה את הרכב לשניים, כמה חבל.
אם מישהו מכיר למכירה מיצובישי פגארו דור ראשון משנות השמונים או חלקים של הדגם. אני יודע שלא היה יבוא סדיר בשנים הללו אך אני יודע שהיו מספר קטן של רכבים מיבוא אישי.
תודה
אני קצת מכיר את התחום ואני ממליץ לך לבחון ג'יפ קטן יותר כדוגמת סמוראי ארוך מודל 87. הרכב חסכוני ביותר בעלויות האחזקה וגם הדלק. בגודל שלו הוא כמו סופה ובעל עבירות טובה יותר. היה לי כזה ונהנתי מכל טיול. הביטוח והטסט כמו פרייבט 1300 סמ"ק. וכמובן שניתן להוסיף מזגן.