Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. זו פיאט 128 ספורט שנת 73 או 74, מישהו יודע פרטים.
  2. התקדמתי לפג'ארו mk1
  3. האם מישהו יודע אם קיים מועדון לרכבי שטח ישנים ( גם מיושנים) או שאתם חושבים שאין צורך להקים " עוד מועדון "?
  4. תתחדש, הרכב נראה מדהים ושמור מאוד.
  5. תתחדש,רכב חזק מכל הבחינות ואם אתה נוהג רגוע אין סיבה לשבור משהו. דרך אגב, האם מדובר בהנעה ( הנאה) כפולה? ידוע לי שיש בלייזירים רק עם הנאה אחורית.
  6. irork

    sprint 1969

    קלסיקה דו גלגלית מקסימה, מזכיר לי את הסידרה " סקוטר "ללימוד אנגלית מהטלוויזיה החינוכית בשנות השבעים, זוכרים?
  7. רכב בהחלט יפיפה מכל זווית, נדמה לי שיש עוד אחת כזו בארץ יכול להיות כסופה. המספר מקדימה הוא תקני?
  8. דגם יפה ןסקסי לכל הדעות. זכרה לי תמונה מילדות לפני כ 25 שנה, כאשר ראיתי תאונה בפתח תקווה ליד גהה. מכונית נכנסה מהצד בספיטפייר כזו ופשוט פירקה את הרכב לשניים, כמה חבל.
  9. אם כבר בכפר סבא, אז אפשר בחניה של האיצטדיון המקום ענק. ויש גם בית קפה בפארק ליד וגם מגרש משחקים לילדים
  10. בטח הרכב היה בקרית אריה. זה של בחור מגבעת שמואל שעובד במקום כבר הרבה זמן
  11. פיאט 128 צהובה, אספנות בצומת סביון בתוך התחנת דלק פז
  12. זה לא קפריס?
  13. הרכב הראשון לפני הרישיון : פג'ו 504 סטיישן 1800 ידני, סוס עבודה ערבי לאחר הרישיון: הפיאט היפיפיה שבתמונה 128SPORTL
  14. יש גם אחת כזו בפתח תקווה
  15. ענתיקות בדרכים, מישהו מזהה? מעניין שלרכב השחור הי מספר רישוי רגיל ולא אספנות
  16. לא נראה לי , היא נמצאת בתוך מגרש סגור
  17. ראיתי לפני כמה שנים שניים אני חושב ממודל 89, אחד חום ארוך והשני בז קצר. מאז לא נתקלתי בהם. מעניין אם רכב כזה יהיה שווה משהו ברכב אספנות בעוד כמה שנים?
  18. זה נכון אך אני יותר מחפש לקנות אחד שלם
  19. אם מישהו מכיר למכירה מיצובישי פגארו דור ראשון משנות השמונים או חלקים של הדגם. אני יודע שלא היה יבוא סדיר בשנים הללו אך אני יודע שהיו מספר קטן של רכבים מיבוא אישי. תודה
  20. האם זו האלפא של זוהר?
  21. בגנ תקווה, רנו 4 טנדר מתחילת שנות השמונים במצב נסיעה ונראה טוב
  22. בפתח תקווה מתחת לבניין מעלות אבק אלפא GTV ולאנציה בטא קופה משנות ה 70. כנראה מחכות לשיפוץ מתישהו
  23. irork

    fiat 132 - האם מישהו ראה?

    ראיתי אחת כזו ביום שבת עולה בכביש 1 מים המלח לכיוון מעלה אדומים. היא פנתה ימינה לאחד הכפרים הערבים בדרך. מספר לבן
  24. אני קצת מכיר את התחום ואני ממליץ לך לבחון ג'יפ קטן יותר כדוגמת סמוראי ארוך מודל 87. הרכב חסכוני ביותר בעלויות האחזקה וגם הדלק. בגודל שלו הוא כמו סופה ובעל עבירות טובה יותר. היה לי כזה ונהנתי מכל טיול. הביטוח והטסט כמו פרייבט 1300 סמ"ק. וכמובן שניתן להוסיף מזגן.
×
×
  • תוכן חדש...