Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. התכוונת לפורד ברנדה
  2. משאית תנובה מסוג דודג', עדיין עם הארגז תנובה, אי שם בשרון
  3. במבט ראשון זה באמת נראה כמו אופל קדט קופה משנות השבעים, אבל כשמסתכלים טוב בחלק האחורי רואים את ההבדלים בשימשה האחורית. מצרף תמונה להשוואה:
  4. סימקה 1000 כמו בתמונה, בצבע לבן, מרחוק נראת במצב טוב, מחכה לשיפוץ במושב שדה וורבורג
  5. אחת הבעיות היא שקשה להעריך את השווי של הרכב וכל אדם מנסה לכסות על ההוצעות וההשקעות ששם ברכב. מה דעתכם להקים שירשור בו יפורסמנו עיסקאות (ללא פרטי הבעלים) של עיסקאות שניסגרו והמחיר ששולם בפועל. אני מאמין שאתרי היד 2 באינטרנט יצרה קלות בפירסום ( חינם ומתי שאתה רוצה) ולכן אנשים רבים זורקים מחירים בשיטת "מצליח" או שלא מצליח.
  6. גם אני מחפש כבר הרבה זמן 128 ספורט, אם יש אחת סבירה אז המחיר לא מציאותי לרכב זה. כבעלים לשעבר של רכב זה, הפח היה בעייתי ובעל נטיה לריקבונות וסדקים. תנסה את מזלך אולי בחיפוש אחר אונו טורבו משנות ה 80. אולי אז תצליח יותר.
  7. אני לא מבין איך אדם שלא הצליח למכור ב 8K מבקש אחרי שנה 20K?
  8. אם היא לבנה אז הבעלים ניסה למכור אותה כבר לפני כשלוש שנים ביקש אז 8K, אחר כך היא נעלמה. אני שמח שהיא עוד קיימת.
  9. בטח כבר דיווחו עליה אך בכל זאתף טרנזיט דור 1, משמשת כמחסן בחצר במרכז כפר סבא.
  10. מציובישי החלה ביבוא סדיר לישראל רק ב1988. הדגמים שיובואו היו הלנסר והגלאנט , הלנסר המרובעת (תאילנד) וה L200 L300/ את הפגארו' לא הביאו בגלל שתקנות המס ייקרו את מחירו ולכן חששו שלא יהיה לו שוק.
  11. רנו 25 , לא נראת במצב נסיעה , נראתה באזור תעשיה בפתח תקווה
  12. אל תתבעס מזה שמכרת אותה מפני שבאותו רגע זו היית הבחירה הנכונה מבחינתך. גם אני הצטערתי מאוד שמכרתי את הפיאט 128 קופה אך זה היה רק לאחר ששכחתי את כל הבעיות המכניות שהיו לרכב. תמצא אחרת, באמת שלא חסר, ותשפץ אותה כראות עיניך.אבל תזדרז, המכוניות האלו ניגרטות מידי יום.
  13. מקפיץ, מתאים לכל פיאט ישנה
  14. למסירה ידית לפתיחת החלון בפיאט 128 ספורט
  15. משהו אומר לי שהם לא מקומיים
  16. קצת באיחור אבל המסלול בנחשונית נהרס על ידי דחפור.
  17. המסלול נהרס על ידי דחפור בשבוע שעבר
  18. irork

    סיטרואן GSA - שיפוץ

    שרשור מרתק, כל הכבוד על ההשקעה. אל תתייאש, הרכב נדיר ביותר ושווה את ההשקעה
  19. לחברי הפורום שלום ברשותי פגארו דור ראשון ויש לי רעשים מהסרן הקידמי בעת נסיעה עם ההנעה הקידמתי. אני מחפש מוסך באזור פתח תקווה והאזור שמתמחה בסרנים כאלו. מישהו מכיר? מאחר שהרכב מאוד נדיר אני לא סבור שיש כזה מפרוק לכן אני שואל אם בכלל אפשר לשפץ כזה דבר? תודה ארן
  20. אם מישהו מעוניין, אודי 100 שנת 88 מאובקת, עומדת כבר זמן מה באזור תעשיה של פ"ת.
  21. חגורות מאחורה היו חובה רק החל מרכבים שנת 1982 כך שאין חובה לשים ושוטר לא יכול לעשות כלום בנידון. למרות זאת החגורות הן בשבילנו וכדאי להרכיב מאחור.
  22. מישהו יודע מה עלה בגורלה של ה 131 מקרית אונו?
  23. עכשיו אני יודע לאן כל הפרינסים נעלמו.
  24. גם אם נניח שהצילום אינו עברה על החוק, הריי כאשר ברור שהרכבים שייכים למישהו שאינו מעוניין למכור או לעמיד אותם ברחוב, אז ראוי שלא לצלמם או לחשוף את מיקומם. הבחנתי בהרבה מיקרים שצולמו רכבים פרטיים שאינם גרוטאות בחצרות אלא רכבים שמורים ומטופלים. לדעתי מטרת הפורום היא לנסות להציל רכבים על "ערש דוואי" אשר הוזנחו ויכולים עוד לקום לתחיה. תודה
  25. קראון זה אנגלי?
×
×
  • תוכן חדש...