Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. הב מ וו היית ללא אוויר בגלגלים אך במצב טוב. לא הצלחתי לראות אם היא ידנית. בנוסף הנה עוד רכבים שפגשתי. הגריל שעל הגג אם אני לא טועה הוא של וויליס, הטרנזיט היא טנדר ונראת במצב טוב.
  2. נצפו בשרון, על האמריקאית כתוב גלקסי 500, על הב מ וו יש שלט של העיריה
  3. משהו בפגוש של ה 127 לא מסתדר לי, חוץ מזה נתקלתי היום ב 205 גי טי אי שנת 87, מושבתת ומחלידה. תמונה בקרוב.
  4. רנו 5 למכירה מודל 89, סמוראי טנדר 84 ומרצדס 83
  5. irork

    זיהוי בקליות

    ואלה כל הכבוד לכם על הזיהוי
  6. לא נראה לי שהוא בכלל מהארץ
  7. רכב מקסים, איטלקיה אמיתית. יש תמונה איך היא נראתה לפני השיפוץ?
  8. הסבר בבקשה מדוע לאלו שלא בקיעים?
  9. irork

    FIORINO 1984 :(

    שלום וברוך הבא לפי התאור שלך ייתכן באמת שהגיר נידפק. אפשר לפתוח ולשפץ, לדעתי ניתן עוד למצא חלקים לגיר הזה. אני מכיר אחד אשר מגיע למוסך ומשפץ את הגיר מתחת לליפט. הרכב נראה מצויין והייתי שוקל להחזיר לו את הגגון. היית לי פיורינו 89 1300 שמבוססת על פיאט דונה (כמו האונו רק עם תא מטען בולט), הגיר היה קשה ולא כמו בפיאט אונו. בשנת 91 היו גם כאלו עם נפח של 1600 וקצת יותר ארוכות. אגב אני יודע על פיורינו כמו שלך 1300 מודל 87 שמסתובבת עדיין בפתח תקווה.
  10. נכון, היא באמת נעלמה לתקופה מסויימת ואז חזרה יחד עם כל האבק שעליה. אגב באותו רחוב עומדת מכוסה כבר הרבה מאוד זמן סיירה שלוש דלתות שאני חושב שהיא מהדגם הספורטיבי
  11. אולי כבר דיווחו עליה, אך בפ"ת עומדת כבר הרבה מאוד זמן סיטרואן פאלאס חומה שנראת טוב מאוד חיצונית. כל פעם שאני עובר שם אין עלי מצלמה. הרכב השני זה הטרנזיט שראיתי לפני כמה ימים מתגלגל באיילון והצלחתי לצלם.
  12. מטיולי החג, הפורד נראתה באחד הכפרים באזור ירושלים. נראת במצב נסיעה . עדיין לא אספנות אך נתקלתי בה באזור אחר , דייהטסו שרייד 3 דלתות דור שלישי מודל 89 (כנראה מהראשונות שהגיעו מהדור הזה) שטרם נתקלתי באחת כזו.
  13. למסירה ידית לחלון של פיאט 128\ יכול להתאים גם ל 124\127. פרטים בה"פ
  14. זהירות! מחקרים מראים שחשיפה לצמר סלעים מעלה את הסיכון לחלות בסרטן. גורם מס ' 189 ברשימת החומרים המסרטנים http://www.orendin.com/%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F/%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%99_%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%9F_%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%9D/
  15. irork

    סוזוקי סמוראי

    תשמע דרור, הרכב נראה במצב מעולה ושמור. כבעלים לשעבר של סמוראי ארוך אני יכול לומר לך שהגדולה של הרכב הזה היא בפשטות המכאנית שלו, מה שמבטיח רכב אמין וחסכוני. אני ממליץ לך לא לשפר אותו ולשמור עליו בצורתו המקורית כי כאלו ממש כבר קשה למצא. תהנה
  16. irork

    המכונית גוגו מוביל

    למדתי עוד משהו חדש
  17. irork

    המכונית גוגו מוביל

    כתוב 5 כ"ס או שאני הוזה?
  18. השירשור הזה מבאס אך גם משעשע, אני "פיספסתי" ב 1996 ספיטפייר אדומה יפיפיה שרצו עליה 14000. עשיתי עליה סיבוב והיא פשוט לא זזה (לעומת ה 128 ספורט שלי), התבאסתי מהנהיגה והמחיר וויתרתי. השני היית פיאט 1/9 שנת 1974 כסופה מרמת השרון. הרכב היה סבבה אך המחיר היה יקר ולרכב היו כמה בעיות (נידמה לי ש"ח7000). מבחינה פילוסופית אני לא חושב שאם היינו חוזרים לאותה נקודה של קבלת החלטה אז היינו מקבלים את אותה החלטה שוב. הריי באותה נקודת זמן עשינו שיקולים רציונליים והחלטנו מה שהחלטנו. מה שנשאר זה למצא את ההזדמנות הבאה ולזהות אותה.
  19. מעניין, חידשת לי כי הרכב נראה סטנדרטי לחלוטין, לי אישית יש רכב דיפלומטי לשעבר מ 1991 ואני בהחלט מרוצה מאיך שהוא נשמר.
  20. לי זה נראה כמו מדבקה שהוסיפו לדייהו רגילה
  21. הסאנבים עומדת שם כבר שנים ואני חושב שהיא שייכת לבעלים של המכון בדיקה ליד
  22. וואי , איזו יפיפיה איטלקית אמיתית, רכב מדהים!!
  23. באותו עניין,גם לי יש לי מעיכה במכסה מנוע בדיוק באזור שהפח מכופף בזווית. אמרו לי שזאת בעיה רצינית לתקן כי זה בכיפוף, האם זה נכון לדעתכם?
  24. אם יש שלושה למכירה אז אני מעריך שיש בארץ בין 20 ל 30 במצב כזה או אחר, תקנו אותי אם אני טועה.
  25. מה זה משנה, גם ככה אין מה להציל שם
×
×
  • תוכן חדש...