Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. הי נימרוד, זה לא המספר של הרכב שלך אבל קרוב. כמה 128 לדעתכם שרדו עד היום?
  2. תודה רבה לכל המפרגנים, האמת הרכב נראה בתמונה יותר טוב מאיך שהוא במציאות. יש חלודה במרזבים וריקבונות בפינות מתחת לחלונות. בכנף יש כבר חור. בתוכנית להחזיר אותה לכביש ולמצא פחח שיסכים לטפל בה במחיר שפוי.
  3. עשית את המצווה שלך, שתאריך חיים וגם הרכב
  4. שכחת את מצרים שם הן מככבות עדיין כמונית לצד ה 131, אני יודע שבארץ הם נימכרו עד 1978 ובשנת 82 הם חזרו למשך שנה אחת. שאלה: מישהו יודע כיצד ניתן לסגור את החלונות המשולשים? כרגע ניתן לפתוח אותם מבחוץ ואני לא רואה היכן אמורה להתחבר הידית.
  5. תודה לכולם זה ממש מעודד לקרא , גם לי זו היית פעם ראשונה שראיתי גרריסטית. למעשה היא באה עם חברה שעזרה לה, הן היו אחלה. אני מצרף תמונה של לוח השעונים. תגיד ראובן, איך הספקת לראות אותה?
  6. לפני כ 15 שנה מכרתי את הפיאט 128 קופה שהיית לי לאחר מערכת יחסים מורכבת עם עליות וירידות שנימשכה שבע שנים. לאחר המכירה הרגשתי את האושר בלהיות רווק וברחתי אל רכבי השטח אך הגעגועים תקפו אותי לאחר כשנה אבל זה כבר היה מאוחר מידי, הרכב הורד מהכביש ואבדו עיקבותיו לנצח. שנים חיפשתי אך לא מצאתי את התחליף המספק. בשבוע שעבר מצאתי איטלקיה חמודה שראתה ימים טובים יותר. כאשר התיישבתי בתוכה הניחוח של הרכב החזיר אותי מיד לאותו ריח בלתי נישכח של אהובתי הישנה. לאחר שיחה עם בת זוגתי ניתן האור הירוק להכניס אותה לחיינו. מדובר בפיאט 128 4 דלתות שנת 72 . הרכב ללא טסט כ 8 חודשים, המנוע עובד אך יש צורך בישור קו , מבחינת קוסמטיקה כל החלקים קיימים ושלמים אבל ישנם מספר נקודות של ריקבונות ובועות בפח. כרגע אני מתמקד בלהכין את הרכב לטסט ורק אחר כך להתחיל להתעסק בכל השאר בקצב שלי.
  7. תודה על הכתבה. אפשר לראות שבכל הסמלים המגמה עם השנים היית לעשות אותם יותר פשוטים ועם פחות פרטים
  8. irork

    שרייד טורבו !

    אני ניתקלתי באחת שנת 89 עם שלוש דלתות, אני לא יודע אם היא היית טורבו אבל יהיה נחמד אם מישהו יחזיר אותה לחיים.
  9. שזה עוד 100 ש"ח אם הכל תקין
  10. וואי תודה רבה חבר
  11. אני מתקן את שאלתי, הרכב הוא אספנות ללא טסט כשנתיים והרישיונות לא הוקפאו. האם ניתן לעשות העברת בעלות מבלי לשלם את האגרה של הטסטים שהצטברו? והאם ניתן לקבל אישור תנועה זמני בשביל להכין את הרכב לטסט? אשמח להתייחסותכם. תודה
  12. לחברי הפורום היקרים ראיתי רכב אספנות שהרישיון רכב הוקפא. רציתי לדעת מה הפרוצדורה להעברת בעלות? תודה
  13. הלוואי שיפלו עלינו עוד טעויות כאלו. אגב יש אחד קצר לא משופר ובמצב מקורי למכירה בתחנת מכבאי האש של רמת גן. ובענייני רכבי שטח, אני חושב שסמוראי קצר,ארוך או טנדר במצב טוב יהוו רכב אספנות לא רע בגלל האמינות ובעיקר בגלל האחזקה הזולה אל מול רכבי שטח גדולים יותר.
  14. מה הכוונה בטעות? זהו ג'יפ נפלא והקצרים אמינים וחזקים ואין עליהם בעבירות. 60-70 אלף זה אולי מחירם של הארוכים שעברו לא מעט בחייהם, אחד קצר ומושקע יכול לעבור גם את ה 90 אלף.
  15. במושב בשרון, האודי 100 שטיישן בציר 89. מתחת לעץ ונראה שלא במצב נסיעה.
  16. irork

    מחפש פלטינה

    אני אנסה היום ונראה אם יש מזל.
  17. irork

    205GTI

    הכן כן, זו אותה אחת מנס ציונה. הבחור רצה בהתחלה 7K אחר כך ירד ל5K ועכשיו ראיתי שהוא רוצה 6K. הרכב במצב מוזנח וללא טסט. הוא היה אצלו פחות משנה. אני יורדתי ממנה אבל היא יכולה להתאים בתור פרויקט. הדשבורד לא במצב טוב וחלקו שבור וסדוק. הכיסאות מקוריים אבל יש קרעים. אין מכות ולא ראיתי גם חלודה. המוכר גמיש במחיר אז בהצלחה למי שיקח אותה.
  18. irork

    205GTI

    אגב, יש אחת שעומדת כבר הרבה זמן בכפר סבא והיא מודל 87. נראה שמישהו מתכנן לשפץ אותה בבוא העת. אני חשבתי למצוא אחת במצב סביר ולדנדש אותה עם הזמן כי אני זוכר שזה היה החלום שלי כשהייתי נהג צעיר בתחילת שנות ה 90. קשה למצוא אחת במצב טוב, יש בעיות עם הדשבורד וכל הפלסטיקים שהם באיכות ירודה. מה גם שרוב הרכבים האלו עברו הרבה ידיים וזה ניכר עליהם.
  19. irork

    205GTI

    כן, זו הלבנה. הרכב דורש הרבה השקעה מכאנית וקוסמטית. והוא יד 13
  20. irork

    205GTI

    לרכב היו סימני GTI על הגוף ועל ההגה. לא נראה לי שזה היה ראלי נדמה לי שלדגמי ראלי יש פסים בצדדים שאין לGTI . בכל אופן בעל הרכב מנסה למכור אותו כבר הרבה זמן ולא מצליח אז כנראה שיש כאן בעיה. נמשיך לחפש.
  21. irork

    205GTI

    ראיתי פג'ו ביד שתיים המוצגת כ 205GTI שנת 89. ברכב מותקן באמת מנוע 1.6 B1 אבל עם קרבורטור כפול. אני חשבתי שכל ה205GTI באו עם הזרקת דלק. מבחוץ הרכב נראה כמו GTI אבל המנוע מעלה שאלות. האם יתכן שזו GTI מקורית כפי שמציג המוכר?
  22. irork

    מחפש פלטינה

    הרכב הוא פגארו שנת 1991 בנזין 2.6ליטר ידני. זה מהאחרונים שיוצרו מהצורה הישנה.
  23. irork

    מחפש פלטינה

    האם יש תקווה ומישהו הצלחי למצוא?
  24. irork

    מחפש פלטינה

    הי לירוי, מה שלומך? אני גם חיפשתי ב EBAY של תאילנד אבל התקשתי עם השפה. בכל אופן אם אני המצא אני הזמין כבר כמה. ושוב תהמון תודה לכל מי שמנסה לעזור.
×
×
  • תוכן חדש...