Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. שני רדיו טייפים עובדים במצב טוב.
  2. irork

    רנו 12 שנת 82'

    כשביקרתי ברומניה לפני 10 שנים בכל מקום ראיתי את הדאצ'ות נוסעות לצד מרצדסים ובמ וו. יש גם גרסאות מסחריות וג'יפים. ומה שהכי טוב ברכב הזה זה שכל אחד יודע לפרק את הרכב ולתקן אותו בחניה של הבית. חלפים כמו זבל ופשטות (הנדסת אנוש) של אופניים. ברומניה היית בעיה שהיו אנשים שהיו מפרקים לך חלקים מהרכב בזמן שהוא עומד בחניה ולכן הרבה אנשים היו מפרקים לעצמם את המגבים, האנטנות והמראות בכל פעם שהחנו את הרכב.
  3. irork

    רכשתי פיאט 131

    מזל טוב. אצלי מי חשבת לעשות פחחות?
  4. מפגש נחמד עם נוכחות יפה יחסית למזג האוויר. בכל אופן אולי יעניין את אנשי בסובארו שיש בכפר סבא בראט צהובה באזור תעשיה ללא טסט בתוקף (מודל 81) כנראה גם הנעה כפולה. שייכת לבעל המוסך ליד, אולי מישהו יצליח להציל אותה.
  5. שבוע הבא אני אהיה שוב באזור ואז אצלם יותר מקרוב. אגב בחצר לידם עמדה אלפא GTV אפורה וקמרו משנות השבעים בצבע אפור שחור. צילמתי אבל הם בטח של אספן מוכר אז אין טעם לפרסם.
  6. למכירה לפורד קורטינה ידית איתות, בקליט אחורית ופגוש אחורי - הכל חדש
  7. המיני עומד כך כבר לפחות 8 שנים, פעם מצבה היה הרבה יותר טוב. ג'יפ ואופל קדט בפתח תקווה
  8. למסירה פלסטיק לחגורת בטיחות של פיאט משנות ה 70.
  9. irork

    רכשתי פיאט 131

    הי גיא, האם לדעתך ל 128 ול 127 יש את אותה שימשה קידמית?
  10. אני מניח שכבר הוזכרה בעבר. פיאט 124 בכפר סבא, מחכה ליום טוב בחניה מקורה.
  11. irork

    רכשתי פיאט 131

    גיא, אתה זריז, רציתי לשאול מאיפה השגת משאבות בלם ואם מה אתה מנקה את הפלסטיקים?
  12. שכחת שהיה גם שנורקל לנהג ולנוסע
  13. irork

    חצי פיאט 500

    אפשר גם ככה
  14. irork

    רכשתי פיאט 131

    מעניין מאוד, אני מכיר את הרכב הזה כבר שנים. ב 2007 דיברתי עם הבעלים והוא רצה אז 8000 ש"ח ואמר שיש לרכב טסט.
  15. irork

    רכשתי פיאט 131

    גיא, זה נידמה לי או שיש לרכב מזגן?
  16. מספר תצפיות ליד פתח תקווה. הפיאט היא בשביל גיא. הרכב האדום לא מזוהה אולי אינטרנשיונל סקוט.
  17. irork

    רכשתי פיאט 131

    תתחדש ובהצלחה, אהבתי את הצבע. אני שמח שמתחיל גל של מצילי פיאטים.
  18. מקפיץ, עדיין מחפש שימשה קידמית. מישהו יודע אם זה כמו 127?
  19. גם אני התכוונתי לזה. קניתי מחנות חלקי חילוף בכפר סבא
  20. הבעיה מוכרת. אני קניתי מתאם אשר בצד אחד מתחבר למוט השחוק ובצידו השני יש שיניים חדשות.
  21. גם אצלי הצטברו הרבה מדבקות ובטסט חייבו אותי להוריד אותם
  22. לחברי הפורום אני מחפש זוג גומיות למכסה מנוע לפיאט 128 כמו זו בתמונה
  23. הי גיא, בהצלחה בשיפוץ. אגב 127, אתמול טיילתי ברגל בהוד השרון וראיתי באחת החצרות פיאט 127 עומדת ומחלידה, יכולה להיות תורמת איברים אם זה מעניין אותך.
×
×
  • תוכן חדש...