כעת אני כבר רואה את הסוף. הרכב לאחר פחחות, ריפודים, ריצפה, וניקוי חול של הג'נטים+ צביעה. נשאר הדאשבורד ועוד כל מיני דברים קטנים. כרגע עיקר העבודה מאחורי ושתמיד יהיה עוד משהו שניתן לעשות. תודה לכל התומכים המייעצים והמאחלים.
צירפתי תמונות של לפני ואחרי