Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. תיקון קל, פיורינו מיוצר גם כיום.
  2. אם אני לא טועה הרנו שייכת לבעל המשתלה שליד או לוטרינר.
  3. אני קניתי מחו"ל כיסוי 5 שכבות ב 80$. השיכבה החמישית נוגעת ברכב והיא קטיפתית כך שהיא לא שורטת את הרכב. הכיסוי עבה דוחה מים אבל נושם, וגם רשמתי עליו את מספר הרכב. כמו כן הוא בא עם טבעות המאפשרות קשירה של הכיסוי לרכב.
  4. זאת האדומה שלמכירה?
  5. יפיפיה אמיתית, תתחדש וסע בזהירות. המרצדס ברקע שלך?
  6. וואו, מלאתם לי את התיבה אז היום כשעברתי צילמתי, אני לא סגור על הדגם המדויק אבל תמונה אחת שווה הרבה מילים. מסתבר שאין מספר בחזית אבל יש מאחורה מספר.
  7. לחובבי משאיות ישנות ראיתי אתמול את הסרט real steel וכיכבה בסרט משאית ממש חמודה, בברור ברשת מצאתי את הדגם: 1963 IH COE מומלץ http://justacarguy.blogspot.co.il/2011/10/movie-real-steel-is-awesome-and-has.html
  8. עדיין לא אספנות אבל בדרך לברזל. בכ"ס ב מ וו 3 קופה מתחילת שנות ה 90,שחורה ומוזנחת ללא מספרים, עומדת מזה זמן רב.
  9. באיזה חניון לילה ישנתם?
  10. עוד פנטזיונר, הרכב במצב רע מאוד וכל פעם שאני רואה אותו המצב מתדרדר.
  11. שיהיה בהצלחה, בהחלט רכב מיוחד. אולי את העצים תשמור לל"ג בעומר.
  12. בפתח תקווה בקרבת התחנה המרכזית עומדת ברחוב אופל מנטה במצב קשה עם חלונות שבורים. לידה יש גם מיצובישי סיגמה 3 ליטר מוזנחת ללא מספרי רישוי.
  13. אני חושב שהסטיישן זה הילמן
  14. הם כבר חזרו מהטיול (השרשור מלפני 4 שנים)
  15. irork

    צמיגים עם פנימיות

    אין שום בעיה, בצמיג ישיר בפתח תקווה הוא שם לי בחמשת הגלגלים פנימיות חדשות
  16. יש אחת אדומה במוסך של ראובן בפתח תקווה באמצע שיפוץ
  17. כובשים את הרמה - כל הכבוד!
  18. כעת אני כבר רואה את הסוף. הרכב לאחר פחחות, ריפודים, ריצפה, וניקוי חול של הג'נטים+ צביעה. נשאר הדאשבורד ועוד כל מיני דברים קטנים. כרגע עיקר העבודה מאחורי ושתמיד יהיה עוד משהו שניתן לעשות. תודה לכל התומכים המייעצים והמאחלים. צירפתי תמונות של לפני ואחרי
  19. irork

    מדור איתור "קרובות"

    מישהו יודע מה קרה עם ה 504TI קופה שעמדה ברמת השרון?
  20. מישהו אמר מועדון?
  21. irork

    אואז 469

    גם אני ראיתי אותו במוסך ליד סופרסל דיל בכ"ס. ברכב הוחלף ההגה להגה של סובארו (כולל הסקטור) וכיסאות של לאונה. מבחינת הפח אנ זוכר שיש לו פח עבה מאוד ומרווח גחון מדהים.
  22. אגב, המרצדס הכחולה למכירה כבר יותר משנה.
  23. irork

    אואז 469

    איזה שנה הרכב שלך?
  24. irork

    אואז 469

    לי ידוע על עוד אחד כזה בארץ בצבע אדום.
×
×
  • תוכן חדש...