Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. התכלת נראה הרבה יותר טוב מהצבע הקודם.
  2. יש הבדל בין מה שאנשים דורשים לבין מה שמוכרים בפועל. כל אתרי לוחות יד שניה גרמו להעלה במחירים. אנשים מפרסמים איז מחיר שבא להם ללא שום עלות או סיכון אז מה איכפת להם. כאשר אנשים דורשים 6K וצפונה על סובארוDL אף אחד לא ידרוש פחות כי אנשים לא רוצים להיות פריירים. זה נכון לרכבים וזה נכון גם לדירות. אני לא התפלא אם חלק מהזינוק במחירי הדיור הוא בגלל יד 2. ובלי קשר, האוסטין מטרו שדיווחתי עליה לפני כשבועים, היא שנת 87, 5 דלתות.
  3. irork

    הוספת שעון לחץ שמן

    סיגל, לא מלחמת עולמות אלא יותר חילוקי דעות מקצועיים. בכלל לא חשבתי שהנושא יהיה "רגיש" כל כך. בכל אופן אני חושב שאין מנוס מלהגיע אליכם, כנראה ביום ראשון הבא בלי נדר. אגב, אם WL זה ראשי תיבות של WORNING LIGHT', מה ראשי התיבות שלWK? תודה
  4. irork

    הוספת שעון לחץ שמן

    הי לכולם, צילמתי היום את היוניט שיש לי, תוכלו לומר לי איזו יציאה היא למנורה ואיזו לשעון? לפי מה שכתוב עליו הטווח שלו הוא 0-80 ובשעון הטווח הוא 0-110. יכול להיות שהיוניט בכלל לא מתאים לשעון?
  5. irork

    הוספת שעון לחץ שמן

    תודה רבה לכל המגיבים, עכשיו אני מבין היכן טעיתי. ממה הבנתי אני חייב שני יוניטים וזה שיש לי צריך להתחבר צד אחד למינוס והשני לשעון כי זה בעצם ראוסטט (נגד משתנה). כיצד ניתן לדעת אם הטווח של היוניט מתאים לשעון שיש לי. השעון הוא מקורי של פגאר'ו והוא חלק מקונסולה שיושבת על הדשבורד (צירפתי תמונה). ראיתי שמציאים באי בי יוניט למד לחץ שמן שיש לו חיבור לחוט אחד ולא שניים (בתמונה שצירפתי). מישוה יודע מה ההבדל בינו לבין זה שיש לי עם שני החיבורים? ושוב תודה
  6. irork

    הוספת שעון לחץ שמן

    לא, היוניט של חברת VDO ולדעתי הוא לא של מונטרו. זו תמונה של יוניט דומה לזה שיש לי: יש לי גם מפצל שיושב בין הפילטר שמן למנוע ובו יש מספר הברגות להוספת יוניטים נוספים.
  7. "כבר לא עושים כלים היום.." זאת כבר לא קלישאה, זאת עובדה. רכבי השטח כיום ניבנו עבור פלח שוק של נהגים הנוהגים 99.5% כביש ו 0.05% שטח ברמה בינונית . יש להם יכולת עבירות נהדרת והם גם מציעים פינוקים של רכב פריווט. הרכבים הישנים ניבנו בעיקר לנסיעות שטח. הם פשוטים מכאנית, חזקים, סופגים מכות אבל נטולי כל פינוק מעבר למושב רך וידית אחיזה. כל הכבוד על הנחישות לצאת לשטח ולהנות מהארץ הנפלאה שיש לנו. אשמח להצטרף בעוד 8 שנים עם הקרנף.
  8. לחברי הפורום שלום. יש לי שעון לחץ שמן שפורק ממיצובישי מונטרו (פג'ארו אמריקאי). ראצלי קיימת נורה בלבד. ציתי לשאול מה נדרש על מנת לחבר את השעון? אני יודע שהיוניט שמתחבר לנורה אינו מתאים לשעון ולכן השגתי יוניט שמתאים לשעון ולנורה ביחד אבל זה לא עובד. תודה
  9. מי צובע פגוש ניקל, הרי זה חלק מהמאפיינים של הרכב. אפשר לשאול אצל מי עשית את הציפוי לניקל? והאם אפשר לעשות זאת גם לחלקי פלסטיק?
  10. אוסף מרשים ביותר. נקווה שלא ישארו באנגר כל חייהם!
  11. היא הולכת להראות נהדר. התרגלנו שאצלך שיפוץ זה שבוע גג שבועיים.
  12. עבורי זה היית הפעם הראשונה בארוע מסוג זה. הארגון תיק תק והיא מצויין, האווירה היית נפלאה ונעימה ביותר. תודה לכל המארגנים, הסדרנים ובעלי תפקידים נוספים שבזכותם הארוע הצליח. היה לי קצת חבל שלא היה יצוג מספיק לאלפא רומאו ושל סובארו.
  13. irork

    האם יש בארץ Pontiac Fiero

    מצטער, האדומה לא צולמה בארץ, רק שאלתי אם זה אותו הדגם?
  14. זה רובר sd1, יחידי בארץ,ממה שהבנתי יבוא אישי.רכב יפה שבאמת לא רואיתי אף פעם.
  15. אוסטין מטרו בקרית אונו, נראת טוב אבל לא במצב נסיעה
  16. המדבקות של "שמור מרחק" לא עזרו לו הרבה
  17. היה ארוע מאוד נחמד. המון תודות לצביקה על האירגון של כל הארוע. היו כ 15 רכבים, רובם פיאט אבל כיבדו אות הארוע גם חברם נוספים. דגמי הפיאט היו 124 רגיל, 124 ספורט ו 124 ספידר, שתי 127, 128, 131, פיאט 1100 ופיאט בלילה, אונו וקופה. מצרף מספר תמונות:
  18. irork

    האם יש בארץ Pontiac Fiero

    אתה מתכוון לאחת כזו?
  19. תתחדש ותהנה. הרכב נראה ממש במצב טוב מאוד ולא דורש הרבה השקעה נוספת. השועל זה החיה והיא היפה.
  20. האם זה אומר שכעת הארוע הוא לכלל אספני הרכב ולא רק פיאט?
  21. נוזל בצבע שחור
  22. יש תמונות?
  23. וואי איזו היסטוריה, לסבתא שלי היית אחת כזו.
  24. irork

    התחדשתי בפיאסטה S

    תתחדש על הרכישה, נראת כפרויקט נחמד. תוכל לספר מה מייחד דגם זה מהפיאסטה הרגילה?
×
×
  • תוכן חדש...