Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. ויומים קודם יש את הארוע בכרמיאל.
  2. הכתבות מעניינות ובעיקר ריגשה אותי הכתבה על "עמק 9" . תודה לכל הכותבים.
  3. אני חושב שהוא מפורסם למכירה ביד 2
  4. ירון, בהצלחה בשיפוץ ובהרכבה, נראה פרויקט מעניין ושונה.
  5. איזה פרויקט, ממש כל הכבוד!
  6. מקסימה. אתה בטוח שזה אותו רכב?
  7. נרשם ביומן
  8. זה שטויות, קצת צבע והוא יראה כמו חדש.
  9. זה מה שאני אוהב במדינה הזאת, כל הכבוד!
  10. תודה, היה מעניין מאוד
  11. מוסיקה לאוזניים, ואפילו נשמעת לא רע אחרי כל כך הרבה זמן.
  12. אני לא יודע לגביכם אבל אותי זה מרגש לראות רכב שעבד קשה 30 שנה וסוף סוף מגיע למנוחה ולנחלה (ולפחח).
  13. איזה יופי של תוכנית היית. סקירה מעניינת.
  14. מסכים איתך, עיר מקסימה!
  15. כל הכבוד על העבודה, אפשר לשאול אם הדאשבורד משופץ או קנוי?
  16. ויש את זו שצילמתי בצפון הרחוק.
  17. irork

    מדור איתור "קרובות"

    הי יוחאי, האם זה אומר שיש לך אפשרות לבדוק גם כמה פיאט 128 עוד נוסעות בארצנו?
  18. מזל טוב, הרכב נראה מדהים!!
  19. למי שמעוניין יש ביד 2 פיאט אונו 70 , שנת 89, יד 1 עם 62000 ק"מ, נראת מצויין.
  20. נראה שנהנתם מאוד, אין ספק --> ג'יפ=חופש
  21. irork

    דלתה דאצ'ה 88'

    קראו לו דאסטר דיזאסטר. ולדעתי הסיכוי למצוא אחד כזה הוא אפסי מאחר שנימכרו בודדים בלבד.
  22. אם זה הרכב שאני חושב עליו (הוא בצבע כרם/בז?) אז הרכב דווקא בשימוש יום יומי למרות המצב המחפיר של הפח.
  23. irork

    דלתה דאצ'ה 88'

    אני לא אשכח את הסיסמא שלהם " "עכשיו אתה יכול מודל 88" בפרסומת הוא גם מודה שהוא נסע 1500 ק"מ ברכב חדש והוא מאוד מרוצה מהשרות שקיבל במוסך!
  24. איזו קלאסיקה, תתחדש, הצבע מתאים לה.
×
×
  • תוכן חדש...