Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. חן, תודה על סקירה מעניינת.
  2. סיפור קשה ועצוב , אחד מיני רבים שקורים מידי יום בכבישי הארץ. אני מקווה שנהג הב מ וו יירקב בכלא זמן ממושך. סעו בזהירות ותזהרו מנהגים מסוכנים.
  3. איזה צרוף מקרים, דווקא היום ראיתי 205 ראלי לבנה, שנת 88, נסע בכביש מטירה לכפר סבא. מישהו מכיר?
  4. יש לי גגון כזה וצריך לקחת בחשבון שכשהו נרטב והמים מטפטפים על הגג הוא משאיר נקודות שחורות.
  5. בכפר סבא בחצר, סוזוקי קארי משנות ה 80 ולידה סובארו DL .
  6. כנראה המכון הרישוי פסל אותה על סעיף שינוי מבנה.
  7. יש אחת בשדה וורבורג (ליד כפר סבא). זקוקה לשיפוץ.
  8. תמונות יפות ומקצועיות, תודה
  9. איזה יופי, תענוג לגלות דברים כאלו, אפילו נשארו הניילונים על הדלתות.
  10. לצביקה, תודה רבה על ארגון המפגש, היה נחמד לפגוש רכבים חדשים וישנים, חזק ואמץ. קח בקלות את הביקורת, זה סימן שאתה בכיוון הנכון.
  11. זה גם לא נראה 600, רואים שהחלק האחורי יותר ארוך ומרובע ולא מעוגל. מה הוא הטנדר הכחול שברקע? פיורינו או טנדר פנדה?
  12. irork

    פיאט ריטמו קופה

    מצחיק אבל רק לפני חצי שנה היית ביד 2 ריטמו 4 דלתות 81 למכירה במחיר נמוך ובמצב סביר אבל ללא טסט. המודעה ירדה אחרי זמן מה, אולי נמכרה.
  13. בכפר סבא, טנדר GMC חד קבינה, תחילת שנות ה 90, עומד הרבה שנים ללא תזוזה.
  14. יצא לי לראות את אחת מהארבע שהגיעו חונה מאובקת ללא אוויר מתחת לבניין בפתח תקווה לפני כ 20 שנה. הרכב גם אז נראה מרשים וגדול.
  15. כמה אמרו כבר שיגיעו? בכל מקרה אני מתכנן אחרי זה לקפוץ למפגש בגעש אם מישהו רוצה להצטרף אז בכיף.
  16. כל הכבוד! אפשר כמה מילים הסבר על המרוץ?
  17. נראה שהיה מפגש מעניין. האם יתקיים מפגש גם ביום שישי הקרוב (17.5.13)?
  18. irork

    peel p50 - מה הסיכוי?

    זו באמת הגירסה עם שני מושבים והגה בצד ימין, בזו אין חלון נפתח ולמעשה כל החלק העליון מתרומם וכך נכנסים לרכב. נראה לי כמו חממה בשמש. אני מדבר על זה עם מושב יחיד. אין הרבה הבדל בינו לבין טוסטוס תלת גלגלי
  19. לחברי הפורום מה לדעתכם הסיכוי להביא רכב כזה לארץ? מעבר לעניין הבטיחותי, לרכב מהירות מקסימלית של 50 קמ"ש בלבד, מה שמגביל מאוד את התנועה.
  20. הי צביקה, האם המפגש יוצא לפועל כמתוכנן?
  21. כן עוד יש, ראיתי אחת כזו לפני חודש על כביש 4 יורדת לגהה, שנת 90-91 במצב לא רע בכלל.
  22. לי זה דווקא מזכיר חבורת ילדים שמורידים מכנסיים לראות למי יש יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...