תודה לכל המגיבים, התומכים ונותיני העצות. הרכב הניעה היום בבוקר בקושי, אחרי 10 דקות כיביתי ואז הוא כבר לא התניע שוב. בדקתי את החיבורים של הסנדלים למצבר ולמתנע (המתנע עבר שיפוץ כולל הפחמים ומיסבים) כלום לא עזר. לבסוף התנעתי עם כבלים מרכב אחר ונסעתי לחשמלאי. בבדיקה הוא ראה שהטעינה תקינה ושהמצבר פשוט לא עומד בעומס בעת התנעה. הוא גם אמר שהמצברים של ימינו כבר לא כמו בעבר והגיל הממוצע למצבר הוא שנתיים! וכי איכות החומרים היא אחרת. ממורמר ומיואש רציתי לפתור את הבעיה לפני החורף, עשיתי סקר שוק קצר והחלפתי את המצבר לאחד של 65 אמפר בתקווה שישרוד יותר מקודמו. כיוון הצתה אני אעשה ביום אחר.
באמת המון תודה לכולם אין לכם מושג כמה זה עוזר.