Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. למה פה אין דברים כאלו!!!!
  2. ה XT נראה ממש טוב, המזג אוויר היבש בבקעה שומר עליה מצויין.
  3. תתחדש על הרכישה. הרכב נראה בסיס טוב מאוד וגם הסלון נראה שמור. תהנה מהתהליך ותמשיך לעדכן.
  4. כפי שכתבתי הבעיה נפתרה עם החלפת המצבר וכעת הרכב מניע בנגיעה קצרה. אני גם שומע שהמתנע מסתובב יותר מהר כעת מבעבר. אני לא נגעתי בהצתה אבל אולי אני הבדוק אותה במועד שאני החליף את הפלטינה. שוב תודה לכולם ודי נראה לי שאפשר לסגור את הנושא, לא?
  5. המנוע הוא בנזין 4 צילינדר, האם זה משנה? כמו כן בעבר הייתי מתדלק אוקטן 96 ועכשיו 98, האם זה דורש כיוון הצתה מחדש?
  6. בסך הכל העלתי בעיה של קושי בהתנעה, תיארת את הבעיה ופשוט לא חשבתי שסוג הרכב משנה כאן. אני מקבל את ההערה להבא.
  7. אין סוס מסתורי רק קרנף עצל, לוגם בנזין מארץ הסושי והגיישות.
  8. צביקה שלום. תודה רבה על הדאגה אבל לא כתבתי שמדובר בפיאט אלא בסוס עבודה היום יומי שלי .
  9. תודה לכל המגיבים, התומכים ונותיני העצות. הרכב הניעה היום בבוקר בקושי, אחרי 10 דקות כיביתי ואז הוא כבר לא התניע שוב. בדקתי את החיבורים של הסנדלים למצבר ולמתנע (המתנע עבר שיפוץ כולל הפחמים ומיסבים) כלום לא עזר. לבסוף התנעתי עם כבלים מרכב אחר ונסעתי לחשמלאי. בבדיקה הוא ראה שהטעינה תקינה ושהמצבר פשוט לא עומד בעומס בעת התנעה. הוא גם אמר שהמצברים של ימינו כבר לא כמו בעבר והגיל הממוצע למצבר הוא שנתיים! וכי איכות החומרים היא אחרת. ממורמר ומיואש רציתי לפתור את הבעיה לפני החורף, עשיתי סקר שוק קצר והחלפתי את המצבר לאחד של 65 אמפר בתקווה שישרוד יותר מקודמו. כיוון הצתה אני אעשה ביום אחר. באמת המון תודה לכולם אין לכם מושג כמה זה עוזר.
  10. irork

    כואב הלב על הג'יפ

    העליה של השביל אש על הר חורשן נהפכה להיות מאוד מסוכנת ובטח לא מתאימה לטיול משפחות. אני יודע שבנג 186 התהפך לפני כמה שנים לנדרובר והנהג נהרג.
  11. לחברי הפורום היקרים. יש לי ברכב מצבר בין שנה וחצי. בבקרים אין לי קושי להתניע אבל אם אני מנסה להתניע כאשר המנוע חם אני מרגיש שהסטרטר בקושי מסתובב בהתחלה ודווקא לאחר כמה ניסיונות הוא מתעורר. פרקתי את המתנע ושלחתי אותו לשיפוץ אבל זה לא פתר את הבעיה. על המצבר כתוב 60 אמפר בעוד שלפי היצרן נדרש רק מצבר של 50 אמפר. האם ייתכן שהמצברים של ימינו "מזייפים" בנתונים או שיש לי בעיה אחרת? חשוב לציין שהרכב לא נוסע הרבה (100 קמ בחודש) ולעיתים אני נאלץ להתניע בכבלים אם הרכב לא נסע שבוע. תודה
  12. irork

    כואב הלב על הג'יפ

    אם מדובר ב נ ג 189 אז העליה הזו מאוד מאוד מסוכנת וכבר גבתה חיים, אני כבר יצאתי ממנה בנס בעבר. מקווה ששלום לנהג. ממה שנראה הנזק לא סופני.
  13. נראה שהיה מפגש מקסים וטעים. היער הזה ידע ימים פחות טובים ואני שמח שניקו אותו.
  14. היה ארוע מדהים ומושקע. תודה לכל אלו שעמלו ימים ובטח גם לילות בשביל שארוע כזה יקום. האווירה היית נפלאה ואני ומשפחתי נהננו מאוד. אני בטוח שהחשיפה של הרכבים לאלפי המבקרים מקדמת את ההתום והתרבות. אז שוב תודה וחג שמח.
  15. בהצלחה בשיפוץ. מה צפוי?
  16. irork

    התחדשתי באופל קדט 73

    המנוע נשמע טוב. יש יתרונות ברכב שהוא לא מושלם חיצונית, ככה אתה ישן יותר טוב בלילה. נפגש מחר.
  17. נדמה לי שהג'יפ הצהלי שיחק בגבעת חלפון
  18. תודה על התמונות. אני חשבתי שההגה ביפן הוא בצד ימין.
  19. מישהו יכול להסביר מה הם ההבדלים בין הסוד ל 33 הן בחווית הנהיגה והן במכלולים?
  20. והוא גם מופיע למכירה ביד 2.
  21. irork

    שיפוץ הקובייה שלי

    מקסימה! בהחלט ראויה להיות השיפוץ של השנה.
  22. הי גיא, תתחדש ותהנה מהרכב, נראת במצב ממש טוב ובאמת זה שנתון שלא רואים הרבה ממנו. רק אל תזניח עכשיו את ה 131.
  23. מצטרף למנחמים, יהיה זכרו ברוך.
  24. זיו שלום מאיזה גיל זה קשיש?
×
×
  • תוכן חדש...