Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. בואו נחזור לנושא שבגללו נפתח השירשור. מישהו ראה AX ספורט לאחרונה? וכמובן 106 ראלי כבודה במקומה.
  2. תודה רבה לתושבי סתריה ולמארגנים של הארוע המקסים והנעים. היית אווירה נפלאה ונשמח לבוא גם בשנה הבאה.
  3. תמונות קשות
  4. irork

    שיפוץ לאדה LADA 2106

    איזה יופי של שיפוץ, הרכב נראה כמו חדש. הרכבם האלו די נעלמו בעשור האחרון וזה כיף לראות שיש מי שמעריך אותם. האם יש דמיון מכאני לפיאט 125? אני זוכר סיפורים ששמעתי על כושר ההעמסה העצום שיש לרכבים האלו ועל האמינות הטובה יחסית לרכבים רוסיים אחרים.
  5. אני לא מאמין, המקלדת שלי עברה עינויים תחת לחץ ובסוף היא לא אשמה. אל לבד בעיית המקלדת, הצבעים (כחול בהיר, תכלת) קשה להבחין ביניהם. האם יש אפשרות נושא יהיה בצבע כהה יותר. יש לימחשב נייח, ווינודס 7 באנגלית , אקספולרר 11 באנגלית.
  6. נראת ממש טוב לגילה
  7. היחודיות של הרכב הזה אם, אינני טועה, שהוא הדגם הראשון של הונדה שהגיע לארץ באופן סדיר וחצה את רף ה 100 הכוחות סוס שהיו לרכבים משפחתיים בתקופה.
  8. מסכים מאוד, משהו בעיצוב ובצבעים פשוט לא נעים ומסורבל.
  9. בבני ברק 505 סטיישן שנת 87
  10. גם אני קניתי בגומיי השרון (15 ש"ח למטר), זה כמו בפיאט. ואל תשכח לקחת אורך ברזרבה.
  11. היא בצבע עפור כהה.
  12. אני אצלם כשאהיה שוב בסביבה.
  13. לנציה דלתא, מתחילת שנות ה 90, עומדת בחצר בהוד השרון.
  14. irork

    מדור איתור "קרובות"

    אחלה, תודה רבה
  15. irork

    מדור איתור "קרובות"

    יוחאי שלום ידוע לך משהו לגבי פיאט 696-416 תודה
  16. תודה על התמונות וכל הכבוד על ההתמדה.
  17. ה GT3000 השחורה בשימוש יום יומי ועם אותו בעלים כבר הרבה שנים.
  18. ממה שזכור לי זה סובארו, יש לו אף קטן. יש עוד אחת כזו בשימוש יום יומי ירוקה באזור השרון. רכב חמוד ביותר. אגב, כבר דיווחתי בעבר על סוזוקי קארי ואן שעומדת בחצר בכפר סבא.
  19. אתה מתכוון לדבר הזה?
  20. זה משנה מה היא?
  21. היום בשרון. את האודי 100 פרסמתי לפני כמה שנים באותו מקום
  22. irork

    1984 גולדוינג

    אי קארמבה!!
  23. אז אתה זה שעשה עליה את עבודת הפיברגלאס? הרכב כעת עומד עם בעיה חשמלית מזה כשנה. הבעלים בחו"ל והבן שלו אמר שהוא שוקל למכור אותו.
  24. למיטב זכרוני הן הגיעו ב 85. מה לגבי אופל אסקונה, היא 84?
  25. מחר 2014, מה שאומר שרכבים מ84 יכולים לצאת מהמדבר. לאילו רכבים ניתן לצפות? לי זכורה הפיאסטה שקיבלה צורה חדשה ב84, דיהטסו שרייד דור 2, סמוראי 1000 סמק.
×
×
  • תוכן חדש...