Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. זה שפל חדש, ממש מעצבן. כשהסתובבתי יצא לי לשמוע הרבה אורחים שנהנו לראות את הרכבים , היו גם מבקרים שמאוד הופתעו מעצם קיום האירוע ושלטענתם לא היה לו מספיק פרסום לכלל הציבור. חוץ מזה היה ארוע מקסים והמון תודות לצוות המארגן.
  2. השתיים שצביקה הזכיר הן אחת שלי 128 דור ראשון. והשניה אדומה דור 2 בכרמיאל והיא כרגע למכירה. ואין ספק שיש לה צליל איטלקי ממכר.
  3. פיאט 850 או הילמן סטיישן, הייתי קטן ואני לא זוכר. לגבי הפיאט 128, לא סתם היא נבחרה כמכונית השנה של 1970.
  4. טייפ קסטות 8 TREK . הוחלפה הגומיה והטייפ מנגן.
  5. למכירה, לפיאט 124, 127, 128, 131 . ידית איתות/אורות/מגבים . חדשה!! בית מנורה תא נוסעים מתאימה לפיאט 128, 124 ייתכן גם 127. וסמל חזית של פיאט. פרטים נוספים בה"פ
  6. בכפר טרומן יש כלביה ופנסיון לכלבים שנקרא "הדוד משה" . יש להם אתר שיהיה בהצלחה.
  7. איזה צרוף מקרים, שבוע שעבר ראיתי פורד אוריון במצב מדהים, כמו חדשה.
  8. שייכות למגרש המכוניות ליד
  9. סיומת 15 ניתנה לרכב מיבוא אישי
  10. irork

    מי אמר שאין אוצרות

    לללממהה אין אצלנו דברים כאלו?
  11. תודה רבה.
  12. סליחה על הבורות אבל על איזה דף פייסבוק אתם מדברים?
  13. בהצלחה !!!!
  14. יהודה שלום, המילה "ערך אספני" יכולה להתייחס לערך כספי או ריגשי.כספי כנראה שלא יהיה לה ערך רב כשתגיע לגיל המיוחל. מצד שני כרכב אספנות היא תוכל להתאים למי מעונין להיכנס לתחום כרכב ראשון להתנסות. בהסתכלות על רכבים מאותה קטגוריה שנמצאים כבר בסטטוס אספנות (כמו סובארו, פורד סיירה, קורטינה וכו') יש להם שווי מועט שמתאים לאוכלוסיה שהם בהישג ידם. שווי ריגשי קיים אבל קשה לכמת אותו לפי הצע וביקוש. אני עצמי כבר מעל 12 שנה בעלים של מיצובישי פגארו שנת 91 מהדור הראשון. אני שומר על הרכב(מכנית וקוסמטית) ונהנה מכל נסיעה בו. אני יודע שאני לא אמכור אותו כי טוב לי איתו ואין עוד אחד כמוהו עבורי. ומי יודע, אולי עוד כמה שנים יקום מועדון מיצובישי שיקבץ את כל חובבי המותג בדומה לסבארו. אגב, מישהו בכלל הסתכל על פיאט פנדה לפני 10 שנים? ועכשיו מישהו משפץ אחת כזו מודל 90 בהתלהבות והנאה.
  15. הייתי אצלו פעם אחרונה לפני 10 שנים ומאוד הייתי מרוצה. אני שמח שדבר לא השתנה.
  16. יש עידכונים?
  17. האוסטין מטרו האדומה היית של הנסיכה דיאנה
  18. איזה יופי שהגיע לידיים אוהבות. תהנה מכל נסיעה.
  19. תחרות לרכב האספנות ההכי לא מקובל באנגליה. תהנו מהתמונות: http://motoring.howzit.msn.com/a-classic-car-show-with-a-twist#image=4
  20. אני מכיר פגארו מודל 85 שיכול בקרוב לשנות סטטוס.
  21. מה זה הרכב הצבאי שמאחור?
  22. לפ המספר נראה לי שהריינג רובר יבוא אישי, מעניין איזו שנה.
  23. הוא כבר 20 שנה עומד שם. פיאט 238
  24. קראתי את השירשור והתחלתי להרגיש זקן מהמחשבה שעוד מעט נראה מיצובישי אספנות בארצנו. אגב, האם ללנסר יש חלקים משותפים עם הגלנט?
  25. irork

    מדור איתור "קרובות"

    כמה חבל, אחד הרכבים הנוחים שנסעתי בהם. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...