Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. לחברי הפורום היקרים אתמול בזמן נסיעה נשמע רעש חזק מהמנוע והרכב שבק חיים תוך כדי עשן רב. בבדיקה במוסך הסתבר שעף טלטל ופער חור בבלוק המנוע בגודל של כ 5 סמ' בצד של השרשרת טיימינג.. הרכב הוא פג'ארו דיפלומטי בעל מנוע שאין דומה לו בארץ וגם למצוא בחול כבר לא פשוט. הרכב בבעלותי כבר שנים והוא יקר לי ולכל המשפחה ויהיה לנו קשה להיפרד ממנו. הקיצר, אני מחפש מומחה שיכול לתקן חור בסדר גודל כזה ולעשות עבודה טובה. מישהו מכיר? תודה ארן
  2. תתחדש, רכב חמוד עם קווים יפים.
  3. גם יפה וגם אוטנטית.
  4. לא ידעתי שיש בכלל חיפושית 4X4 בארץ. ללא ספק כמות הפריטים של המועדון היא מהגדולות מסוגה. תודה
  5. החבר'ה ממש אוהבים את המועדון פיאט שלהם שמה!
  6. ראיתי אתמול קורסה GT בתל אביב
  7. לדעתי שחור מט שיהיה תואם לפגושים.
  8. הי לירוי הספקת כבר להחליף את הידית איתות? את הגריל הייתי צובע בשחור
  9. תודה על הסקירה לדגם די נדיר. זאת אחת שראיתי בארץ, יכול להיות שיש עוד.
  10. חן לא הבנתי, ה R080, היית מדהימה אבל כישלון? האם זה בגלל המנוע וונקל
  11. נראה שהיה לכם טיול מקסים, מלא בוץ וחברה טובה. ולאיתמר, אולי בקרוב גם יתחילו הסמוראים לעלות כאן כקשישים, אז יש למה לחכות.
  12. הסרטון ממש מגניב, זווית ראיה שלא רואים כל יום.
  13. רדיו טייפ פיוניר, בטייפ הוחלפה הגומיה והוא תקין.
  14. irork

    שברולט - אספנות

    יפה מאוד אבל הג'נטים לא מתאימים
  15. irork

    מדור איתור "קרובות"

    האם היא עוד קיימת?
  16. irork

    מדור איתור "קרובות"

    פיאט 124 ספורט של שכן שלי מפתח תקווה, 799-661
  17. לנציה דלתא בחצר בית , הוד השרון
  18. למכירה, בקלית אחורית לפורד קורטינה, ועוד כל מיני.
  19. דבר לליבו של זה שקנה ממך, אולי הוא יסכים אם לא עכשיו אז עוד שנה.
  20. רק הנסיעה מהמוסך למכון תזיז את המד מרחק ואם זה לא מספיק אז אפשר לנסוע איתו לסיבוב. לי פעם אחת יצא שנסעתי רק 150 ק"מ בין טסט לטסט ולא דיברו איתי בכלל. נראה לי שהם מבינים שרכבים כאלו לא נוסעים הרבה.
  21. מקפיץ . האם יש חדש בקיצור ל 25 שנה?
  22. אני חייב לציין שהמוסטאנג של בני ממש מהממת ומקורית כאילו יצאה כרגע מהמפעל.
×
×
  • תוכן חדש...