Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. הרכב גם רחוק ממועד האספנות וגם ניתן עדיין לראות אותם בכל רחוב בצורת סטיישן או סלון. ושוב, אולי אתה צודק ואני טועה ולא מבין את מטרת השירשור הזה.
  2. irork

    מערכת פליטה

    זו תופעה פיזיקאלית שכאשר אוויר זורם במהירות נוצר תת לחץ בשוליים. זה מה שקורה כאשר אתה סוגר את הפתח חלקית מה שיוצר תחושת שאיפה בין האצבעות. תוכל לראות זאת בניסוי פשוט. אם תיקח דף נייר, תצמיד את שול הדף לשפה התחתונה ותנשוף ישר, יווצר תת לחץ והדף יתרומם.
  3. נראה שהתבלבלת בפורום, תנסה בסובאוראוליק.
  4. הקארוול ועוד כמה שפגשתי
  5. בקיבוץ במרכז הארץ, פולקסוואגן קארוול קאמפר עם גג מוגבה, מראשית שנות התשעים, טסט עד 2012. נראה שממתין ליומו.
  6. irork

    התחדשתי בצרפתיה

    תתחדש ותהנה. היית לי כזו שנת 78, סוס עבודה אמיתי.
  7. כולכם מתייחסים לגיל כקריטריון המרכזי לרכב אספנות ולא לנדירות שלו. הרי אספנים רבים בעולם אוספים רכבים שהם בעיקר נדירים או יוצרו בכמויות קטנות. הכי קל ושיטתי זה לחתוך לפי גיל. קחו למשל את האסף של פול ווקר ז"ל. מרבית הרכבים שם הם מתחת לגיל 30 אבל הם נדירים ועל כן שווה לשמרם. לגבי הרכבים העממים, אם כל הכבוד לסובארו לאונה או מזדה 323, אין טעם לשמר מאות כאלו אלא מספיק ברק כמה פריטים בודדים. וזה יקרה לאלו שישרדו את תקופת הגריטה, כלומר לאחר כ 25 שנה שזה גם זמן סביר בשביל סלקציה טבעית בין הגרוטאות לאלו שיש להם סיכוי לשרוד. אז הבעיה העיקרית תהיה מציאת החלפים הקוסמטיים והאלקטרוניים עבורם מאחר שמלאי החלקים המשומשים הולך ונגרט מידי יום.
  8. אני חושב שיש כאן מקום לדיון ציבורי בפורום על הסוגיה. זה המקום להביע דעות ולשמוע. אני בעד להוריד את הגיל ל25 שנה. כבר היום כמעט ולא רואים רכבים משנות ה 80 ותוכנית הגריטה די העלימה אותם. מספיק להתבונן בשירשור של "איתור רכבים ישנים" שהגיל המכסימלי בו הרכבים יורדים מהכביש הוא סביב ה 20 שנה וזאת עודל פני תוכנית הגריטה. בנוסף , אני חושב שאחת הסיבות ליצירת הסטטוס היה להוריד רכבים ישנים משימוש יום יומי ועידוד המעבר לרכבים חדשים יותר. על כן הורדת הפז"מ יכולה רק לחזק את ענף הרכב (והמיסוי). אותו אחד שרכבו הפוך לאספנות ירכוש רכב חדיש יותר לשימוש יום יומי. בנוסף אני חושב שריבוי רכבי אספנות יכול להוזיל את שוק המחירים של רכבי האספנות שלעיתים גובל בלא רציונלי.
  9. אם הבנתי אותו נכון, במפה שהעלתה זו לא צומת קדימה הדסים. אם אתה בא מ 4 דרום, תעבור את מחלף בני דרור, רמזור הבא תפנה ימינה לתוך קדימה. יש ירקניה בכניסה מימין אבל הוא מדבר על החנות שבהמשך מצד ימין, בערך 200 מטר מהצומת.
  10. מיצובישי הגיע לישראל כבר ב 88.
  11. לא יודע לגבי יכולת שטח אבל לרכב יש פוזה שחבל על הזמן, פשוט יפיפה!!
  12. האם הוא מוגדר לך ברישוי "רכב שדה" ?
  13. יש אודי 50 לשיפוץ מפורסמת ביד 2, נראת ברת שיקום.
  14. תמונות קשות, פשוט כואב הלב, איזה רוע יש בעולם. אל תוותר על החלום!
  15. אני מכיר את הרכב והוא כבר שנים שייך לבן אדם שגר ליד, הרכב היה במצב נסיעה עד לפני כמה חודשים והוא שמור מאוד ואם אני לא טועה הוא בנזין. ודרך אגב, הייתי בסופ"ש בערד וראיתי באחת החניות פיאט פנדה בצבע בז'.
  16. irork

    נגנבה חיפושית

    סיפור מפחיד עם סוף טוב. מקווה שלא גרמו נזק לרכב.
  17. וואוו, כשראיתי את התמונות של לפני אז חשבתי לעצמי שאין מצב לשפץ כזה דבר אבל שאפו, כל הכבוד, נראה מדהים. מאחל לך ולמשפחתך הרבה טיולים בדבר המקסים הזה.
  18. במושב במרכז, עומדת כבר שנים.
  19. למישהו יש עוד רעיונות כיצד להוריד את הכתם?
  20. irork

    עוד פרויקט, 127 ספורט

    :mm_yeah:
  21. irork

    עוד פרויקט, 127 ספורט

    הי גיא, אני חושב שכל "השיפורים" האלו במראה רק גורעים מהיופי של הרכב. כל אחד יכול לקחת רכב, לפרק ממנו את הפגושים, לנפח בפיברגלאס ולתת לרכב מראה של משהוא "ים תיכוני". אבל להביא רכב למצבו המקורי ולעיצוב המקורי שהמעצבים האיטלקים רצו, זה אתגר. חוץ מזה בהצלחה בשיפוץ ופנק אותה בתמונות.
  22. מי יגנוב ניבה?
  23. ומה עם האיטלקיה הקטנה?
×
×
  • תוכן חדש...