מכוער או לא מכוער זה לא העניין, בגלל שהרכב היה זול הרבה לא שרדו ולכן הוא נדיר מאוד מאוד וההישג במציאת הרכב והשיפוץ שלו זה לבד נותן גאוה לבעליו. אז הכי חשוב שתתחדש ותהנה מתהליך השיפוץ והתוצר הסופי. אגב, אני זוכר שהרכב היה סופר חסכוני בדלק והיו דגמים עם גג מתקפל.