Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. למכירה פאנל סולארי המיועד לשמירה על מצבר מלא עבור רכבים שעומדים הרבה זמן 18V 5W. וגם מאוורר ישן לרכב לחבור על הדאשבורד
  2. בחצר משק באחד המושבים ליד כפר סבא נצפתה מיני מינור קלאבמן לפני שיפוץ.
  3. irork

    מה זה הטוסטוס הזה?

    נראה כמו קומבינטוס מצוי.
  4. איזה יופי של כתבה, לא רע בשביל עו"ד שפשט רגל!
  5. הי צביקה, הנה עוד חברה פוטנציאלית למועדון
  6. מכוער או לא מכוער זה לא העניין, בגלל שהרכב היה זול הרבה לא שרדו ולכן הוא נדיר מאוד מאוד וההישג במציאת הרכב והשיפוץ שלו זה לבד נותן גאוה לבעליו. אז הכי חשוב שתתחדש ותהנה מתהליך השיפוץ והתוצר הסופי. אגב, אני זוכר שהרכב היה סופר חסכוני בדלק והיו דגמים עם גג מתקפל.
  7. וואו לא ראיתי כאלו שנים. אופניים מגניבות, אני זוכר שהיה להם ידית מוט הילוכים כמו של מכונית.
  8. זה נראה ממש חבל על הזמן, פשוט נפלאה. מה אתה יכול לספר לנו על העלויות של שיחזור כזה?
  9. איזה מטוס, אפלאוז GTI ראלי טורבו
  10. ל 850 טורבו היה יותר מ 200 כ"ס, זאב בעור של כבש.
  11. כנראה זמני בשביל לעבור טסט.
  12. irork

    chavy caprice classic 1989

    לרמטכל (אהוד ברק) היית אחת, תנסה לבדוק במכרזים של הצבא.
  13. מגיע עם השלגיה
  14. היא גם קפצה לביקור באחד המפגשים
  15. זה חולני, הרכבים שלו כרגע במרכז של ויכוח בין עירית כפר סבא לעירית הוד השרון בדבר מי אחראי על פינוי הרכבים מהחניון.
  16. בחניון ציבורי בכפר סבא 13 רכבים מדגם SAAB 900 ועוד שתיים 9000.לא זזות מידי הרבה זמן. נראה כאילו מישהו אוגר אותן.
  17. תודה רבה על התמונות היפות. שאלה: לפרינס 1000 יש מזגן או שרק העבירו את הרדיאטור שלה קדימה?
  18. יש חדש?
  19. תתחדש תתיישן וזכור שישנם רכבים שלא מוכרים.
  20. כמה חבל, אני מקווה שאף אחד לא נפגע והרכב בר תיקון.
  21. לדעתי ההונדה היא של חבר מהפורום שפתח שירשור על תהליך השיפוץ, הסיטרואן פורסמה כאן לא מזמן.
×
×
  • תוכן חדש...