Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. irork

    דלתה דאצ'ה 88'

    את זו ראיתי ליד פתח תקווה לפני כשנה
  2. לטנדר של סיטרואן קראו C15. ולדעתי עוד יש כמה שעדיין בשימוש. גם סיטוראן BX יש לדעתי כמה עשרות שעוד נוסעות. אין ספק שתוכנית הגריטה יחד עם מכירת הגרוטאות לברזל נתנו מכה אנושה למכוניות הללו ולשוק חלקי החילוף, מה שיבוא לידי ביטוי במיעוט הרכבים שיגיעו למעמד אספנות.
  3. בקרית אונו, דיווחתי עליה בעבר.
  4. אני חושב שהוא התכוון לפגו 104
  5. irork

    חלק מופיע לי הפוך

    ואני חשבתי שהבעיה רק אצלי. אם זה 1 באפריל אז זה היה גאוני. אבל זה ככה מאתמול.
  6. irork

    חלק מופיע לי הפוך

    יש לי בעיה, כל התמונות באתר מופיעות הפוכות וזה רק באתר הזה. זה רק לי או שמשהו השתבש באתר?
  7. בכ"ס, עומדת כבר שנים באותו מקום בשלבי ריקבון.
  8. irork

    לנצ'יה HPE

    אנחנו יודעים על איזה רכב מדובר, אם אני לא טועה הבעלים שלו קנה אותו עם המכה ובחר לא לתקן ולמכור אותה כך.
  9. רכב הבילוש הנוסטלגי! בהצלחה בשיפוץ.
  10. ים המלח? כנראה אז הוא היה גבוה יותר
  11. אני מסכים מאוד שחשוב ניסיון ועדיף גם להכיר את הכלי. אני יודע שרמת הגולן יש חברות שמארגנות טיולי שטח בנהיגה עצמית, תבדוק את זה.
  12. הסיבה לכביש הדמים.
  13. לאבי, שמחתי לפגוש ולהכיר אותך. היה מפגש נחמד מאוד ותודה על התמונות. ארן
  14. תודה רבה, מה עם איזו סקירה קטנה על הפג'ארו שחגג השנה 30.
  15. חן, תודה רבה על הסקירה המעניינת. אתה יודע כיצד נבחרת מכונית להיות מכונית השנה?
  16. לפי התמונות נראה שצה"ל הפציץ להם את המכון טסטים.
  17. תתחדש, היא נראת במצב לא רע בכלל, רכב מאוד נדיר.
  18. זו פיאט 124 ספורט. חבל שהיא ככה בגשם. בכפר סבא, עומדת בחצר, סוזוקי קארי (מיניבוס) דומה לסובארית.
  19. irork

    החלפת אגזוז

    אני רוצה להודות לכל מי שנתן לי המלצות,הפורום הוא מקום חשוב ומקבץ הרבה אנשים, אין ספק שאנשי הפורום הם אנשים טובים ויקרים שכוונתם רק לעזור. לכולנו מכנה משותף שמאחד . עם הזמן שיצא לי לבלות במוסכים, אני מאמין ששני אנשים יכולים ללכת לאותו בעל מקצוע עם אותה עבודה, אחד יכול לצאת מרוצה והשני לא. הכל יחסי ובהתאם לרמת הציפיות. לכן אני גם לא יתלונן אם התאכזבתי מבעל מקצוע שמישהו המליץ לי עליו, אני פשוט לא יחזור אליו. תודה וערב נעים אורן
  20. זרקת עצם אבל התאבון גדל, יש עוד תמונות?
  21. irork

    החלפת אגזוז

    אצלי זה יותר פשוט וקצר - פיאט 128
  22. irork

    החלפת אגזוז

    תודה על ההמלצות. רחובות קצת רחוק. נראה לי שאני קודם אנסה אצל אלי רדיאטורים.
×
×
  • תוכן חדש...