אני רוצה להודות לכל מי שנתן לי המלצות,הפורום הוא מקום חשוב ומקבץ הרבה אנשים, אין ספק שאנשי הפורום הם אנשים טובים ויקרים שכוונתם רק לעזור. לכולנו מכנה משותף שמאחד .
עם הזמן שיצא לי לבלות במוסכים, אני מאמין ששני אנשים יכולים ללכת לאותו בעל מקצוע עם אותה עבודה, אחד יכול לצאת מרוצה והשני לא. הכל יחסי ובהתאם לרמת הציפיות. לכן אני גם לא יתלונן אם התאכזבתי מבעל מקצוע שמישהו המליץ לי עליו, אני פשוט לא יחזור אליו.
תודה וערב נעים
אורן