חן, כמיטב המסורת נתת סקירה מלאה ומקיפה. הדגם המשפחתי מרווח מאוד ונח יחסית לגודל הרכב, תא המטען נוח ופרקטי והנסיעה נעימה וכיפית. כאחד שגם נהג בצעירותו בדגם הספורטיבי SL 1.3L. אני חייב לציין שהרכב מהנה מאוד לנהיגה, תנוחת הנהיגה היית נמוכה ולוח השעונים היה פשוט ויפה. אני לא אשכח את התחושה שחווית כאשר הקרבורטור השני היה"נפתח" ושאגת המנוע נשמעה. לרכב היה אף ארוך יותר מהדגם המשפחתי ובכל תאוצה הוא היה מתרומם. לצערי הפח היה בעייתי והתקשה להתמודד עם המנוע החזק והמושב האחורי היה קטן (למרות שפעם הצלחתי להכניס 4 אנשים מאחורה) ולא נוח.
תודה