Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. נראה שהתחילו לעבוד עליה בשעה טובה.
  2. לחברי הפורום שלום יש לי רכב לבן ונוצר כתם דלק ליד פתח המילוי. למישהו יש רעיון כיצד להסיר אותו מבלי לפגוע בצבע ובברק של הרכב? תודה
  3. אז מה ההיגיון בתקנה הזו? האם בדיקת החורף מקיפה יותר מהבדיקה בטסט?
  4. זה מה שאני מתכנן.
  5. אתמול הלכתי להעביר את הרכב טסט, המוסכניק שנתן לי אישור תקינות לרכב ישן לא ידע בכלל על מה אני מדבר והוא לא מכיר בכלל תקנה או טופס כזה. הלכתי לטסט ולא ביקשו ממני שום אישור חורף ועברתי.
  6. תתחדש והמון הצלחה בפרויקט. זו האחת שהיית בסגולה בפ"ת?
  7. גם אני קראתי שצפוי מחר גשם בחולון, האם זה אומר שהשוק נדחה בשבוע? מישהו יודע?
  8. irork

    אחזקה של רכב אספנות

    לך על זה, תגשים את החלום.
  9. נהיה לי כתם דלק באזור פתח המילוי כנראה ממילוי יתר. ניסיתי לנקות עם מגבון אבל זה לא עזר. למישהו יש הצעה לחומר טוב יותר שלא יפגע בצבע? תודה
  10. נראה שעברו עליו חיים קשים בגידולי השדה והוא כעת הגיע לבית טוב. בהצלחה בשיפוץ
  11. זו היית ה 504 המשפחתית שלנו. מודל 78 מנוע 1800 ידנית, 8 מקומות + יד 1 . אבא שלי התלבט בינה לבין וולוו שטיישן רק שהיא עלתה כפול מהפג'ו. בגלל צורתה וצבעה (ירוק זית) אני זוכר שהיינו מטיילים בשטחים ללא כל חשש גם בתקופת האינתפאדה. הרכב היה שמור מאוד וכל הזמן היו שואלים אתו אם הוא מוכר. אני זוכר שהרכב היה סוס עבודה ורק עשינו לו טיפולים תקופתיים. כמובן שפעמיים ניסו לגנוב אותה וכמעט הצליחו, בפעם השלישית ב 89 הם הצליחו והיא נראתה בדרכה לכיוון מצרים.
  12. הנה פרסומת שמצאתי ל128
  13. תתחדש ובהצלחה בשיפוץ. בתמונה היא נראת דומה ל 1100, יש הבדלים?
  14. מישהו ציין כבר את הפיאט קופה?
  15. אז כנראה לא הבנתי למה שהתכוונת כשכתבת "אורך חיים ממוצע של 20 שנה". כחובב מתמטיקה אני יודע שאורך חיים ממוצע הינו הגיל הממוצע בו אדם מסיים את חייו. אולי התכוונת לגיל בו רכב מסיים את חייו באופן טבעי ולא עקב תאונה או גנבה.
  16. חן, אורך החיים הממוצע לרכב על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הינו כ 7 שנים. המיעוט שבמיעוט חוצה את 20 השנה ומגיעה למדבר של גילאי 20 -30.
  17. למה אתה מתכוון הגה חשמלי? אם אני לא טועה הברגים של מכסה הצופר נמצאים בחלק האחור י של ההגה. לאחר שתפרק אותו אתה תצטרף בוקסה 24 או 22 בשביל האום המרכזי. אגב יש לא מעט כאלו שעומדות ללא שימוש והן יכולות להיות מאגר טוב לחלקים. בהצלחה
  18. איזה זוג חמוד, תתחדש ובהצלחה בשיפוץ
  19. irork

    בלייזר נטוש

    האם מישהו יודע אם הוא 4X4 ?
  20. איזה דגם זה 128 ספיישל?
  21. חן, כמיטב המסורת נתת סקירה מלאה ומקיפה. הדגם המשפחתי מרווח מאוד ונח יחסית לגודל הרכב, תא המטען נוח ופרקטי והנסיעה נעימה וכיפית. כאחד שגם נהג בצעירותו בדגם הספורטיבי SL 1.3L. אני חייב לציין שהרכב מהנה מאוד לנהיגה, תנוחת הנהיגה היית נמוכה ולוח השעונים היה פשוט ויפה. אני לא אשכח את התחושה שחווית כאשר הקרבורטור השני היה"נפתח" ושאגת המנוע נשמעה. לרכב היה אף ארוך יותר מהדגם המשפחתי ובכל תאוצה הוא היה מתרומם. לצערי הפח היה בעייתי והתקשה להתמודד עם המנוע החזק והמושב האחורי היה קטן (למרות שפעם הצלחתי להכניס 4 אנשים מאחורה) ולא נוח. תודה
  22. יש אנשים שעובדים בימי שישי, יש מצב להאריך את שעת הסיום?
  23. נראה כמו פולקסוואגן ברזיליה.
×
×
  • תוכן חדש...