יכול להיות שנשבר לך קפיץ בדיאפרגמת הלחיצה!
אז תבדוק זאת .
יכול גם להיות שהמזלג המפריד התעוות ולא לוחץ
ישר על מיסב הלחץ והכח מגיע בזווית
ואז אתה צריך יותר כח ללחיצה
תבדוק גם אם זה קלאץ מופעל הדראולי
אז אולי בוכנה תפוסה
וזהו בגדול
לבד אפשר לעשות הכל
אבל יותר קל במוסך שאתה סומך עליו
בבדיקות
שלא תפרק ותרכיב פעמיים!
שלום
אני זקוק לכמה נתונים טכניים לצרכי חישוב.
א. מה ההספק המירבי ( כח סוס)?
ב . באיזה סלד ?
ג.מה קוטר דיסקת הקלאץ של הגיר הידני שלהם 5 הילוכים.
ד. מה יחסי ההעברה בגיר?
לא מצאתי באף אתר את הטבלה על נתוני יצרן.
תודה שבת שלום
לרכב שטח , הנוסע יום יום בכביש,
ובכל סופשבוע בשטח .
הרכב מסוג דיסקברי, ישן .
אבל מפנק ונח.
לפני החלפת צמיגים , 50/50
האם כדאי לעבור לשטח מלא?
עד היום לא נעצרתי בשטח בגלל צמיג מצי חצי.
אשמח לדעתכם
כבר נתקלתי בהצעות רבות ושונות.
המדובר בפחחות וצבע לרכב,
ההצעות נעת בהפרשים מדהימים בין אחד לשני.
איך אפשר להחליט?
האם יש פחחים העוושים עבודות שונות?
יש למישהו פחח יעיל באזור השרון?
האם אפשר ״ להחזיר״ את המקפרסון לתצורת
המתלה הקודם?
או פשוט להשאיר אותו למרות שהוא ״חלש״ ופגיע.
שאלה זו נשאלת , לקראת רכישה של רכב.
וכאן הדילמה , מה עדיף?
לקנות דגם חדש עם מקפרסון וirs.
או לקנות דגם ישן , ולשנות לirs, על כל המשמעויות