עידכון לעת עתה, ברכב הוחלפו כל הצמיגים, הבולמים, צינורות בלמים וגומיות וגם המצבר שהיה כבר בן 7. עשיתי אישור תנועה זמנית נסעתי איתו קצת והמנוע בהחלט חי ובועט עבור 1100. כעת יש לי התלבטות ורציתי לשמוע מה דעתכם. הרכב סובל מחלודות וריקבונות קשים ודרוש פחחות יסודית.. האם לדעתכם כדאי להעביר את הרכב טסט ואז לבחון אפשרויות לפחחות וצבע או להפך, קודם לסדר את הרכב מבחינת פחחות ואז להעביר אותו טסט. יותר פשוט עבורי אם יכולתי לעשות לו טסט ואז לברר לגבי פחח. האם יכולים לפסול את הרכב רק בגלל שיש לו חלודה?.
תודה
אורן