Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. סתם שאלה. מה לעזאזל יש לאנשים לעשות עם מעל 100 טון של שוקולד למריחה?!?!?! 6 משאיות?! מה עובר לאנשים בראש?!
  2. באמת כל הכבוד לטויוטה שלקחו אחריות על פגם הייצור. ועוד מנוע חדש, אני מוריד את הכובע
  3. vitali24

    איך הסחירות של מאזדה 3?

    לא יעזור כלום, קשה מאוד להתחרות עם מכירות ציי הרכב שמציעות לך רכב נוצץ, ק"מ נמוך ובמחיר מצחיק. אחרי הכל כן, ליסינג לשעבר, מסוכן! עניין של מזל אם לא נפלת על רכב שקרעו לו את הצורה. אבל הקונה הפוטנציאלי יעדיף לקנות את הרכב שלו בהרבה יותר זול ואת זה לא מוצאים בידיים פרטיות. כשמדובר בתחרות שכזו על המכירה. אין סיכויי שתצליח למכור את הרכב שלך במחיר מחירון כשיש כל כך הרבה היצע.
  4. לא משהו חדש וחריג. איכשהו תמיד הצרפתיות מוצאות עצמן בתחתית הטבלה כשמדובר באמינות .
  5. vitali24

    עזרה בזיהוי דגם של BMW.

    מכוניות ידידותיות לסביבה נעשו מאוד פופולאריות בקרב הסלבריטיז. או לפחות ככה הם מנסים להראות. לכל סלב שמכבד את עצמו יושבת טויוטה פריוס בחניה. יש לציין שהן מאוד שמורות. כל כך שומרים עליהם שלא נוסעים איתם בכלל.
  6. מישהו מכיר חנויות של סיגרים בלבד? עדיפות למוכר שמבין עניין. דרום\ מרכז
  7. מזל טוב אבאל'ה.. המון בהצלחה.
  8. כל עוד זה וויסקי איכותי, זה הולך עם הסיגר כמו שצריך. הרבה אנשים אוהבים את הסיגר עם בירה. אישית לא התלהבתי בכלל.
  9. אם לא בשביל "לחרוש איתו דיונות וכאלה" אתה קונה אותו, אז אולי תפרט טיפה בשביל מה אתה כן קונה אותו ותעזור לנו לענות?
  10. דוגמא נחמדה לזבל של הורים, זבל של אנשים. מה היה קורה אם היה צץ מולו מכשול בכביש מול העיניים? מטה את ההגה באגרסיביות ביחד עם התינוק? אם התינוק היה יושב על הברכיים הייתי עוד סופג את זה. אבל להושיב אותו בתוך גלגל ההגה? איזה מן טמטום? לעשות לילד שלך סיבוב של 360 מעלות בפנייה חדה קדימה ואחורה? מאוד בטיחותי ואחראי, באמת יפה.
  11. 70 אחוז מהסיגרים יגרמו לך לסחרחורת אם תיקח לריאות . בשביל לעשן סיגר ולהינות ממנו. 90 אחוז מהעשן תוציא ישר מהפה, 10 אחוז קח לריאות הנאה מובטחת.
  12. לא מומחה גדול.. אבל בלי ספק סיגר עם השתייה זאת הנאה לשמה. רק לפני 3-4 שנים חבר טוב שלי נתן לי לנסות והתאהבתי. אין לי מושג מה עישנתי, לא יודע מה הוא נותן לי לעשן. אבל תענות אמיתי! אני אשאל בהזדמנות (יום שישי הקרוב כנראה).. לילה טוב ובריא לכולם.
  13. אין לי המלצה. סתם להגיד לך מזל טוב, בהצלחה וסחטיין על הדרך הייחודית.
  14. הצעה למשהו עם החברה? זה יכול להתחיל בסרט טוב עם כוס תה\שוקו\ קפה \ ג'ק דניאלס. וזה יכול ליהיות סתם מסעדה נחמדה ושקטה, קצת זמן איכות ושיחה עם החברה לא יזיק. אם אתם בקטע של טיולים רגליים למיניהם יפו העתיקה מקום נחמד מאוד לבלות בו יום שלם.
  15. רכב מעולה. שמור עליו ועל עצמך. תתחדש.
  16. שלא תחשוב על זה אפילו. אתה ניהיה העובד הפראייר של אנשי החמ"מ. אם בתחום הזה אתה מעוניין, נסה את מזלך בתור חשמלאי מטוסים. התנאים מעולים לפי מה שאני זוכר.
  17. צריכים לשנות את שם האתר. "Fiat_cupe_Always_Wins.co.il"
  18. פראג פשוט מדהימה! היה נהדר, והמזוודות שבו בשלום הביתה. תודה לכולם.
  19. bkantor תודה על התמיכה הנפשית ידידי. אני לא כזה פרנואיד. בחדשות פרסמו לפני כמה ימים שאלעל למשל מאבדים 5 מזוודות מתוך 1000 בממוצא. ילך ילך.. עניין של מזל זה הכל. edan82 תודה רבה. לארוז ציוד מינימלי? תגיד את זה אתה לבחורה. מזל שהיא לא ארזה את הפינת אוכל קומפלט ואת הLCD וזהו כל הבית איתנו. לא נורא, יהיה בסדר. אנחנו יוצאים היום (או מחר ליתר דיוק) וחוזרים במוצאי שבת. בכל אופן, תודה לכולם על העזרה. מכאן תגובות כבר לא יהיו רלוונטיות. הכנות אחרונות ויצאנו. שיהיה שבוע טוב, ויטלי.
  20. אוקיי,תודה. אבל מה בעצם קורה אחרי שאני מדווח? תוך כמה זמן אמורים למצוא את המזוודות האבודות? ונניח שעד אז חזרתי לארץ?
  21. ב4 וחצי לפנות בוקר ממריאים אני וחברה שלי לחופשה נחמדה. הלחיצו אותי קצת עם סיפורי ה- "תגיע לשם, ואחרי שעה וחצי שהמזוודות שלך לא עוברות במסוע, תתחיל לחשוב מה עושים עכשיו." אז בשביל להרגע קצת וגם סתם בשביל לדעת. מה עושים במקרה שאכן חברת התעופה איבדה את המזוודות שלנו?
  22. "יש בנושא זה 25 הודעות. תוכל לראותן אם תתחבר או תרשם"
  23. אתה באמת רוצה דייט עם בחורה שתבדוק אם חס וחלילה חנית במרחק רחוק מידי מהמדרכה ועוד תנזוף בך על כך?
  24. ידידי, הבעיה היא לא הפנייה. היא מעט מבלבלת בכניסה אלייה. נראית כמו פניה שאתה יכול לקחת בכיף על 90 עם ג'יפון. אך זו טעות מרה. הפנייה מתונה, אבל ארוכה מאוד. במהירות חוקית, וגם 15 קמ"ש מעלייה את יכול לפנות בה בלי בעייה כלל. הנהגים הם הבעיה. אותו בחור צעיר השתולל לא מעט באותו ערב לפי מה שהבנתי מנהג מונית שעבד באותו ערב ולהלן התוצאות.
  25. vitali24

    מאיפה הגעתם לפה?

    כמעט כל דבר שתגגל בחיפוש אחר מידע בנוגע לרכב, אחד או יותר מהאפשרויות שתראה בדף הראשון הן מקארזפורום. ככה פחות או יותר ראיתי את האתר ונרשמתי.
×
×
  • תוכן חדש...