Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. יכול ליהיות שזה בגלל עומס גדול על המחשב. חפש באינטרנט תוכנה בשם Ccleaner היא קצת שונה מה Ad-Aware ודומיו. היא תנקה קבצים שבאמת לא נחוצים. יש בה עוד כמה אפשרויות שימושיות לכל מחשב. בהצלחה.
  2. פעמיים ניסיתי להוריד את הפרקים 08 ו 09 בעונה החדשה של טופגיר בטורנט דרך מינינובה. לפרק משומה אין סאונד והוא תקוע לאללה. המדיה פלייר היחיד שמצליח לפתוח אותו. הBS והווינאמפ לא פותחים את הקובץ בכלל. הבעיה אצלי או בטורנט? ולינקים לאימיול, יש? תודה מראש ויום טוב, ויטלי.
  3. כשלדלקן שלך יש ערך נפשי יותר גדול מלאוטו עצמו. כשאתה אומר לעצמך "למה הסיקס הזה יכול לעקוף את הפקק דרך השטח ואני לא? נעקוף אותו!"
  4. המון. פשוט המון! המון מקרי אלימות כלפי אזרחים שמנסים לקחת את החוק לידיים ועוצרים את האיש הלא נכון. אני כבר רואה את זה. הכוונה טובה על הנייר. בפועל? כלום! "איזו סמכות תיהיה לאיזה שהוא מתנדב כל שהוא להגיד שאני עברתי על החוק? " בית המשפט יהיה מוצף בערעורים. בוקר טוב, כאן מדינת ישראל עם האזרח שיהפוך עולמות כדי לא להודות בטעות שלו.
  5. *אין לך שום מושג מה אומר המשפט "לחמם את המנוע לפני הנסיעה בחורף" *אתה לא ממש זוכר מה זה לשלם בשביל הדלק שלך. *אתה לא רואה סיבה למה לא לעשות לחבר טובה קטנה ולהעביר לו 120 קילו חצץ כי הטנדר שלו התקלקל. * יצא לך לתהות כמה פעמים איך זה שעוד לא עף לך גלגל מהמקום אחרי ההתעללות הקשה ברכב.
  6. קיבלת. האמת שצופית ושולי (מי מהם הבלונדה?) קראו לעכבר לבוא. אבל בכל זאת, חבר פורום.. לא יפה.
  7. tfishler קצת הומור.. מה קרה? אני משוכנע שהשרשור לא בא להעליב אף אחד אלא סתם בשביל החיוך. ואכן הצליח להעלות חיוך. גדול!
  8. סלח לי, אבל לדעתי הסטיגמה של צרפתיות נוחות ומרווחות כבר לא אקטואלית ליפניות של היום.
  9. הבנתי. ו.. ? אתה בסיטרואן שלך יכול להגביהה ולהנמיך את הרכב. מה אתה עושה עם זה בדיוק? זה הקלף שבשבילו שווה לקנות רכב? אצלי באוטו מתלה הכוסות נשלף בלחיצת כפתור. בואו לקנות איסוזו!
  10. כיף לדעת שיש מי ששומר עלינו. =]
  11. שיהיה הרבה במזל. והמון בהצלחה.
  12. יש לי את כל הסט השלם. כולל הכל =] אתה מדבר על זה שמכניסים אליו כמו קלטת עם חיבור חשמלי למטה? אם כן אז יש. אבל אני מהדרום.
  13. סלח לי אם העלבתי, אבל הייתה לי כזאת. ועד היום שאני מסתכל אחורה היא מצטיירת לי כפחית שימורים עם כיסא והגה שלא מחובר לשום דבר. האימה רק מלחשוב מה קורה לה בתאונה מזוויעה.
  14. מותר, איסוזו טרופר 02 3.0 ליטר טורבו דיזל דגם S (לא המפואר) 5 דלתות. צודק, מי שיכנס בי יסבול הרבה יותר ממני. גם יענו מגן חזירים היה בג'יפ- סתם פריט ליופי, ירד בגלל שהוא מכונת הרג להולכי הרגל. אבל מה לעשות? אני לא אנהג במשהו שלי לא נוח בו למקרה שיום אחד אולי סובארו ג'אסטי חבוטה תכנס בי חזיתית!
  15. vitali24

    תעודת יושר...

    אוקי, אז למעסיק אסור להשאיר את תעודת היושר שלך אצלו, אז? ואל תיהיה תמים. "לא מכניסים עובדים חדשים עכשיו" יכול ליהיות אחלה תירוץ ל"לא, אתה צעיר אני צריך פה מישהו קבוע. חוץ מזה אתה לא נראה לי מי יודע מה.. עזוב לא רוצה אותך פה.. שלום"
  16. זה אולי כי אין להם לקוחות בכל מקרה, עם כמה שהרוב כאן מהללים את אורנג'.. נחשים בני נחשים הם. כמעט בכל שיחת טלפון איתם המרכזנ\ית סיים\ה במשפט : אני נותן לך עכשיו 60 ש"ח חינם להורדות מהאתר של אורנג' או בוקס. מה עשיתי? התחלתי לדפדף לי בפנאן. אחר כך אמרתי רגע, נראה מוזר, חזרתי לאורנג' לשאול עוד פרטים ו..? 60 שקלים להורדות בלבד, זמן גלישה עליי. מתוך חודש מאותו יום שקיבלתי את הפרס המזהיר, נגמר תוקפו! הורדתי או לא.. ב20 יום הראשונים בחודש אני אקבל 25 שקלים חדשים להורדה חינם. בשאר הימים שנותרו לחודש אקבל את שאר 35 השקלים הנוספים. תבדקו זה לא קרה רק לי. אז אם קיבלתם מתנה מעניינת, תשאלו! באורנג' תמיד יש קאץ'.
  17. vitali24

    תנו כותרת לתמונה!

    כן, שם תפוצץ לו את המוח קודם כל, אחר כך נדבר.
  18. vitali24

    תעודת יושר...

    וכשאתה נוסע לראיון עבודה, אתה לא צריך לבזבז על זה זמן? ואתה לא צריך לשרוף כסף על דלק? ואתה לא צריך לטרוח לנסח קורות חיים? תעודת יושר זה סתם עוד שלב כדי להוכיח את עצמך ככשיר לעבודה. לא יקחו אף אחד עם עבר פריצות לבתים לעבוד אצל "פלדלת" נכון?
  19. כן בגלל זה שאלתי, יש לי חבר שפעם בשבוע נוהג במשאית מב"ש לת"א מעמיס ירקות ויורד לאילת ביום רביעי בלילה כדי להתכונן לשוק שיש שם ביום חמישי. באחד הלילות שם קרעו לו (או לבעל המשאית יותר נכון) את הכיסויי הזה, אבל אם זה לבן, דק ואולי גם לא מתאים אז אני יורד מלהציע לו. תודה בכל אופן.
  20. אני משתמש בג'יפ מן הסתם זה כן. יורד לשטח? פחות ממה שהייתי עושה. סטיגמה? אני לא כלכך בטוח. מספיק לך לשבת במושב הנהג ממול כל אוטו משפחתי ממוצע, פתאום אתה מבין שגם בתאונה חזיתית, הכי גרוע שיכות לקרות לך מולו, זה פגיעה ברגליים וגם זה אני בספק אם אפשרי בכלל, כנ"ל פגיעה מהצד. לא מדובר עדיין על כריות אוויר ולא כלום. להחליף אותו? רק ברכב ספורט! מאז שהרכב נגע בכבישי הארץ בפעם הראשונה הוא בבעלותינו.. אבא שלי קנה רכב חדש ואני ירשתי את הג'יפ. הוא נותן לי כמעט כל מה שאני צריך מרכב, רק עם הרבה יותר כוח וגם זה כי הוא לא סטנדרטי במיוחד אבל אני לא נכנס לזה. נוחות נסיעה, ביטוח זול *יחסית* , אמינות שלא תיאמן ונסיעה בראש שקט שאני ברכב בטוח נקודה. חוץ מזה שאני קשור לרכב קצת יותר מידי. אז יש צריכת דלק גבוהה מהממוצע? שתיהיה. אני נהנה מהרכב, הוא מספק את הצרכים שלי ולזה- אין מה לעשות, יש מחיר.
  21. vitali24

    תנו כותרת לתמונה!

    כן זו מודעה שמופיעה על כל חניה שמורה של עבריין צעצוע מאיים.
  22. עתיד, כשהיא שאלה מה זה בעצם הדור השלישי, בנלווה לכל מיני חארטה אמרו לה שהיא מקבלת מכשיר שבו אפשר לקיים שיחות וידאו! מה זה באמת זה לא אקטואלי, הם אמרו משהו אחד, מכרו משהו אחר. מאותו יום הם מחוקים מבחינתי, שירות שמתבסס על סלפנות כזאת אני לא רוצה.
  23. אל דאגה, אני עוד אגשים את הפנטזיה הרטובה. זה מה שבטוח, מכאן והלאה זה רק עניין של זמן. מה גם שלפי מה שידוע לי, זה לא בדיוק ה-צעד לחיסכון בדלק.
  24. ל'עטיפת' הארגז של משאית זה יתאים? מ2 הצדדים כמובן.
×
×
  • תוכן חדש...