אני משתמש בג'יפ מן הסתם זה כן.
יורד לשטח? פחות ממה שהייתי עושה.
סטיגמה? אני לא כלכך בטוח. מספיק לך לשבת במושב הנהג ממול כל אוטו משפחתי ממוצע, פתאום אתה מבין שגם בתאונה חזיתית, הכי גרוע שיכות לקרות לך מולו, זה פגיעה ברגליים וגם זה אני בספק אם אפשרי בכלל, כנ"ל פגיעה מהצד. לא מדובר עדיין על כריות אוויר ולא כלום.
להחליף אותו? רק ברכב ספורט!
מאז שהרכב נגע בכבישי הארץ בפעם הראשונה הוא בבעלותינו.. אבא שלי קנה רכב חדש ואני ירשתי את הג'יפ.
הוא נותן לי כמעט כל מה שאני צריך מרכב, רק עם הרבה יותר כוח וגם זה כי הוא לא סטנדרטי במיוחד אבל אני לא נכנס לזה.
נוחות נסיעה, ביטוח זול *יחסית* , אמינות שלא תיאמן ונסיעה בראש שקט שאני ברכב בטוח נקודה. חוץ מזה שאני קשור לרכב קצת יותר מידי.
אז יש צריכת דלק גבוהה מהממוצע? שתיהיה. אני נהנה מהרכב, הוא מספק את הצרכים שלי ולזה- אין מה לעשות, יש מחיר.