-
הודעות
349 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vitali24
-
סלקום...אורנג'... להמשיך בפלאפון ?! עצת מבינים תתקבל בברכה..
vitali24 פרסם הודעה בנושא של SilverCivic בתוך אוף-טופיק
אני לקוח מרוצה של אורנג' מזה שנים. חוץ מהחוסר מקצועיות המורגשת בשירות לקוחות בסלקום הם די דומים. פלאפון? תנסה להתלונן על משהו.. הם מכרו לידידה שלי פלאפון בטענה שהוא דור שלישי. מה זה דור שלישי הם אמרו, פלאפון שאפשר לקיים בו שיחות וידאו. קיבלה מכשיר שאין בו את האפשרות לשיחות וידאו, כשחזרה למחרת ושאלה למה לעזאזל הם מעגלים לה פינות ומנסים לדחוף מכשירים והעיקר ההתחייבות הם ענו, לא כדאי לך מכשיר עם שיחות וידאו, זה נורא יקר. אני התערבתי ולא ממש שתקתי לפקיד החרטטן, אני לא חושב שנותר עוד תירוץ הגיוני אפשרי שהוא יכל לזרוק לי. אח"כ מסתבר, שלא רק היא נפלה לפח החרטוטים, וכל אדם שעובד בפלאפון עונה את אותה תשובה: בשביל מה לך? זה יקר נורא, פשוט מיותר. -
בכביש 6 אם המצלמה לא מזהה מספר כמו שצריך באופן אוטומטי היא תשלח ניידת שתחכה במיוחד בשבילך עוד לפני המחלף הבא.
-
אז ככה .. shellcase אור .ס. שניר 106 והתשובה כבר כאן או אם תרצו תודה בכל מקרה על העיצות, אבל לרדת מכלי רכב חזק, גדול מאוד ובטוח כמו מרכבה 2 אל טוסטוס 50\125 סמ"ק קטן, מרעיש, הכי לא בטיחותי שיש בעולם, ירטיב לי את הצורה בחורף עם גשם ואני אצטרך להתמודד עם הסכנה של הנהג האידיוט שלא יתן לי זכות ככלי רכב וידחוף אותי לשוליים כדי לעקוף בפס לבן בהזדמנות הראשונה. הניידות שלי עם הרכב מתבטאת בנסיעות בין עירוניות קצרות וארוכות, ולפעמים גם 3-4 פעמים ביום אז 2 גלגלים לא נתפס בהיגיון. מונית? יעלה כפליים. גם הוא משלם על הדלק לא? + הוא צריך להוציא מזה רווח כלשהו. 1.4 בנזין? 4.1 נשמע לי יותר אקטואלי ועם מגדש הרי זה משובח. אין סיכויי שאני רוכש רכב נוסף, כי אם כן זה יהיה רק טרנטה במחיר זול והספיקו לי כמה חודשים טובים עם פחית שימורים יפנית בתקופת הלימודים. שטויות, אני אמנע מלחיצות מופרזות על דוושת הדלק ונסיעות מיותרות עד כמה שאפשר. תודה לכולם, שבוע טוב. ויטלי בלי א'.
-
אתה יכול להגיד שאין בי טיפת חוש "עיצוב" או מה שזה לא יהיה. בדיקות הראיה שלי לפי הפעם החרונה שבדקתי יצאו בסדר גמור ואני עדיין משתגע מה כ"כ יפה בדבר הזה זה לא נראה כמו מכונית בכלל !!!
-
לא יודע למה אני פותח את השרשור הזה, אבל סתם חוויה כלכלית שעברה עליי בשבועות האחרונים - בחודשים האחרונים העבודה תקתקה כמו שעון. קליינטורה בקצב מטורף. הייתי במרחק צעד מלמכור את הג'יפ למרות החיבור הנפשי הכבד שיש לי אליו ולרדת לישיבה נמוכה במכונית הרבה יותר ספורטיבית ממנו. החלטתי שעדיין לא, עוד קצת .. אז שחרור ומכירת חלק מהמניות לטובת מכונית חדשה התעכבו טיפה והחלטתי קודם 'ליישר קו' כמו שאומרים לשאר הדברים הסובבים אותי. סגרתי את המשרד לתקופה של שבועיים שלושה, סגור לשיפוצים. קודם כל שהמרחב עבודה שלי יסודר מחדש. הבית עם החברה גם כן משופץ קלות. פה ושם קצת רהיטים חדשים ואיזה LCD שאיך שהוא יצא שאני קונה משהו שלא יראה פראייר ליד מסך בבית הקולנוע האיזורי. אז נרגעתי טיפה, בזבזתי הרבה כסף וסיפקתי את עצמי ע"י בזבוז מטורף. לא יכול לחיות בידיעה ששוכב כסף שאני לא עושה איתו משהו ובסופו של דבר אני הופך את זה כמו תמיד לניירות ערך. אני לא רעב ללחם תודה לאל. אבל אני לא רוטשילד, ביקור בתחנת הדלק היום זעזע אותי לראות כמה אני משלם לפול טנק אחרי ההתייקרות העצומה של הדיזל. יש לי הרגל מגונה להנחית רגל כבדה על הגז כשהרמזור הופך לירוק. אני אוהב את ההרגשה של ההדבקות למושב בנסיעה. בדלק אני לא הכי חסכן שבעולם אפשר להגיד.. כנ"ל ה3 ליטר טורבו דיזל ששוכן לו מתחת למכסה המנוע, אבל מחיר הדלק היום כבר ניהיה למשפיע גדול מבחינה כלכלית, זה מטורף לשלם כל כך הרבה כסף לליטר דלק. אני נוסע הרבה עם האוטו, בחישוב מהיר אחרי התדלוק נדהמתי שבקצב הזה אני מבזבז סכום לא קטן כל חודש על... דלק! אז מה עושים? תחבורה ציבורית לא באה בחשבון. הניידות שלי עם הרכב חשובה לי מאוד וליהיות תלויי בשעות מסויימות של אוטובוס זה מטריף אותי! לא נתפס לי לבזבז כ"כ הרבה כסף על סולר בסה"כ. זה כבר יותר מידי מוגזם. מה עושים נהגי המוניות? מבזבזים אלפי שקלים בחודש על תחנת דלק וככל שהדלק עולה ההכנסה שלהם יורדת? זה יגמר? יעלה עוד? ירד? למה המחיר כל כך גבוה? ואיזו עוד אופציה נותרת לי חוץ מתחבורה ציבורית כדי לחסוך בהוצאות הנסיעה?
-
אחרי חוויות לא נעימות וטראומה קשה אני חייב לציין - מרפאת שיניים צבאית היא סביר להניח המקום שהכי מתעללים בך בעולם. אכזריות בשפע אבל כן, שווה לעשות את הטיפול במסגרת הצבא, אלא אם יש לך כמה אלפים מיותרים וכדורים מאוד טובים נגד כאב ראש מכל הסיפור של הביטוח הרפואי.
-
הפראיירים ישארו לנצח. קטע גדול.
-
אני לוקח אמצעי שימושי לעקירה ונכנס לגן הילדים הקרוב. אני אהיה מליונר. תרשום את המספר! אנשים צריכים כסף לדלק!
-
גם אני רוצה להוסיף א'לפים ללא שום הצדקה לקיומם :] שוב, לא אני ראיתי. לא יודע אם יש לו לוחית רישוי ישראלית בכלל, אבל מה שכן, אני משוכנע לחלוטין שאני יכול לסמוך על האדם שאמר לי שהוא ראה אחת כזאת. שאלתי כדי לוודא ובבירור SL זו לא הייתה.
-
יש גם יש..
-
היו מספר פרקים שהוא כמעט יצא מדעתו אבל שמר על הרוח הג'נטלמנית הבריטית שלו. כן, כשהזמר התחיל לצאת עליו באמת כאב קצת, הוא לא אשם שניווט זה לא הקטע החזק שלו והוא מוכיח זאת לכולם שוב ושוב ושוב. אפילו בפרק 07 המדובר על המסלול מבחן הוא פספס את הפנייה, עד כמה?!?!
-
ואם אבוא אני ואגיד לך שלא ראיתי אבל אני יודע ממקור מוסמך שחיה ונושמת הרבה אויר על כבישי הארץ. אני אוסיף ואגיד שהיא שייכת ליבואן גדול של משקאות חריפים זה יעזור לך לרכוש טיפת אמונה? או שאני אגיד לך שאחרי מספר חודשים לא מצומצם הוא הצליח להכניס אותה לארץ לא דרך היבואן אלא לרכוש בחו"ל ולייבא?
-
הורדתי, ראיתי, פשוט ע-נ-ק ! כואב לי הפה מלצחוק. אגב זה רק אני, או תמיד כשהמונד פותח את הדלת באדישות מפגרת ישירות לרכב של ג'יימס זה קורע מצחוק?
-
אין לי שום רקע. וגם אם היה. לא מאמין שזה היה עושה אותה יפה בעייני.
-
משחק: 5 עובדות שלא ידעתם עלי (כולל עשרות תגובות של פרנקוס + הקפצה)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של neon turtle בתוך אוף-טופיק
למי כמוך יוסי? כמה זמן זה כבר נמשך השביתה הזאת? -
אף אחד לא הגיע בגישה של "תיחנק.. העיקר שאני אוכל לעשן בשקט" צודקים, מה לעשות לא רק שזה מפריע זה גם פוגע בבריאות של הסובבים. אבל מה? תקטלו את הזכות שלי לעשן? לא רוצים שיחיו יהודים במדינה. אז יוציאו חוק להשליך עלינו פצצה גרעינית? החוק לא יהיה צודק לא לכאן ולא לכאן. אם יהיה מותר לעשן בפאבים ובמקומות ציבוריים זה יפגע בלא מעשנים אם יוציאו חוק שאסור לעשן במקומות ציבוריים ובפאבים זה יפגע במעשנים ובטווח הקצת יותר ארוך בבעלי המסעדות\פאבים. איזור נפרד למעשנים בכל מקום בהחלט יפתור את הבעיה. להוציא ישר חוקים דרקוניים לא יפתור הרבה.
-
הרבה לילות ללא שינה.
-
כשאני לא נוסע במכונית אני לא פוגע באף אחד. כשאתה נוהג אתה פוגע לי בבריאות!!! אם אני יגיד לך להפסיק לנהוג באיזור מסויים זה יהיה הוגן?
-
היה לי הכבוד לשבור את השיא בבסיס. הכי הרבה תלונות ומשפטים בחודש אחד. איחורים, לבוש, גילוח, ישן בתורנות ש"ג , טיפול ב F16 חמוש כשאני הייתי אחראי לחשמל בכלל, יצאתי לאפטר (אחרי חתיכת הצגה למשקי"ת ת"ש) - חזרתי אחרי יומיים. והרשימה עוד ארוכה
-
כשבאופן קבוע אתה עושה טיפולים בהדסה עין כרם כדי להחזיר איברים פנימיים שלך חזרה למקום.
-
לא יודע באיזה וירוס נתקלת, אבל אם המחשב ממשיך לזייף כמו שאתה מתאר, כנס לשחזור המערכת, אם המחשב שלך שומר גיבויי ייתכן שהוא יתקשה הרבה יותר בלהסיר את הוירוס, בהצלחה.
-
משחק: 5 עובדות שלא ידעתם עלי (כולל עשרות תגובות של פרנקוס + הקפצה)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של neon turtle בתוך אוף-טופיק
שנתחיל על סיפורי צבא ובסיס באמצע המדבר עם רס"ר שמנת המשכל שלו לא עולה על של מנה פלאפל? הוא בוודאי היה בלונדיני לפני שהקריח. -
לא קצת ברור? שנה המכונית אצלו, למה שלא ידרוש מכונית חדשה? הרי לך (עוד?) ישראלי שיקפוץ על הטרמפ המזדמן הראשון לסחוט מהחברה רכב חדש. למה לא? אחלה תנאים
-
איזה אינטרס יש ל..מי שלא יהיה לבחור במכונית אירופאית ולא יפנית?
-
משחק: 5 עובדות שלא ידעתם עלי (כולל עשרות תגובות של פרנקוס + הקפצה)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של neon turtle בתוך אוף-טופיק
גדול! פשוט גדול!
