שניר, מאיזה איזור אתה?
ה"חינם" הזה זה מפגש אחד עם המרצה. שבו הוא יסביר את הרקע הכללי של הבורסה ויגע קצת באיך לומדים איפה להשקיע. אם אתה מעוניין, שלם כמה אלפי שקלים, זה ייתן לך את האפשרות 'לשחק' קצת בכסף עם ידע בנושא.
במסגרת הקורס אתה תעבוד עם "בורסה גרף", ותקנה מניות וירטואליות ותלמד מנסיון וטעיה, התוכנה תשלח לך SMSים לפלאפון על ירידות ועליות ויחד עם המרצה אתה תלמד מתי לפרוש, מתי להכנס, איפה הכי כדאי, במה עדיף להשקיע, איך לומדים את הרקע לפני שקונים מניה ועוד.
בנוסף, תבין עד כמה ש"בורסה זה הימור" זה המשפט הנפוץ הכי אידיוטי ששמעת בחיים, שאותו כנראה המציאו אנשים שלא יודעים מה הם עושים ומשחקים בבורסה ללא ידע קודם ונופלים בגדול.