Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. הנהג יצא בסדר. למרות שלא נתפס כבן אדם חכם במיוחד שהשתולל כל הלילה עם הרכב בעיר, לפחות חגורת בטיחות הייתה לו.
  2. היום, 6 וחצי בבוקר, יצאתי לדרכי מערד. כנראה שמישהו ממש לא אהב מיקום מסויים של עץ דקל בדרכו. והחליט לתרום לעיריה ולתת יד בעבודות גינון בעזרת הרכב שלו. התמונות צולמו כנראה שעתיים-שעתיים וחצי אחרי המקרה שהכביש כבר פונה. פנייה מאוד מבלבלת עבר הרכב לפני שפגע בעץ וככל הנראה נסע במהירות ממש ממש גבוה ואיבד שליטה. מהתאונה יצאו בנס 2 חבר'ה פצועים קל לפי מה שידוע לי. סעו בזהירות.
  3. א' בוודאי שזה מאושר. אני לא מקים עסק עם תעודה של איזה חאפר. ב' אני למדתי בבאר שבע, לא בדיוק מס' ימים אלא כמה מאות שעות למשך חודשים. לא גן ילדים!
  4. כשאני חיפשתי איפה אפשר ללמוד לייעוץ קודם כל עברתי קורס וקיבלתי תעודה של יועץ השקעות מוסמך, לניהול של עד 10 תיקי השקעות ברישיון כבעל מקצוע! אח"כ בשביל להרחיב את האופקים ובעיקר בשביל ללמוד עוד אתה ממשיך לקורס נוסף. שם כבר אין לך הגבלה לX תיקים. כשתרצה ליהיות עסק מוסמך ומורשה, תתבקש להציג אחת מהתעודות איפה שהוא למעלה בבורסה, לא זוכר בדיוק איפה. התעודה הראשונה מסתובבת איפה שהוא בבית. אם אני אמצא אני אצלם ויעלה לכאן. שבת שלום, ויטלי.
  5. כמו כל שנה איכשהו זה יוצא שאני ברגע האחרון נזכר, קונה פרחים ברגע האחרון ומזמינים את אמא למסעדה עם המשפחה.
  6. vitali24

    מוטורי, לאן נעלמת?

    +1. אהבתי את הבלוגים, את הכתבות, את ההומור ששילבו בכל פינה אפשרית. מה קרה?
  7. ICQ 5 תווים לפחות.
  8. אני עד לביזיון של הMPV. אני לא חושב שיש למישהו בעיה עם אנשים שנכנסים למגרשי חניה וקורעים את הרכב. יש לאנשים בעיה עם אנשים שקורעים את הרכב שלהם בכביש הציבורי.
  9. שניר, מאיזה איזור אתה? ה"חינם" הזה זה מפגש אחד עם המרצה. שבו הוא יסביר את הרקע הכללי של הבורסה ויגע קצת באיך לומדים איפה להשקיע. אם אתה מעוניין, שלם כמה אלפי שקלים, זה ייתן לך את האפשרות 'לשחק' קצת בכסף עם ידע בנושא. במסגרת הקורס אתה תעבוד עם "בורסה גרף", ותקנה מניות וירטואליות ותלמד מנסיון וטעיה, התוכנה תשלח לך SMSים לפלאפון על ירידות ועליות ויחד עם המרצה אתה תלמד מתי לפרוש, מתי להכנס, איפה הכי כדאי, במה עדיף להשקיע, איך לומדים את הרקע לפני שקונים מניה ועוד. בנוסף, תבין עד כמה ש"בורסה זה הימור" זה המשפט הנפוץ הכי אידיוטי ששמעת בחיים, שאותו כנראה המציאו אנשים שלא יודעים מה הם עושים ומשחקים בבורסה ללא ידע קודם ונופלים בגדול.
  10. לא הבנתי את הקטע של הערבי. אותך לא אמור לעניין במכירת רכב שום דבר חוץ מהכסף והעברת הבעלות. מחיר? פנה למחירון לוי יצחק. זה המדד פחות או יותר. כמובן, זכותך המלאה לדרוש יותר או פחות.
  11. ברגע שאתה עובר את הקורס הראשוני להשקעות בעולם הבורסה, אתה מקבל תעודה שבעיקרון מסמיכה אותך לנהל עד 10 תיקי השקעות. רוב האנשים שמגיעים לקורס הראשוני עושים את זה כדי ללמוד איך לעשות זאת בעצמם. השאר? לומדים באוניברסיטאות או ממשיכים לקורס מורחב הרבה יותר.
  12. דווקא לא רע. נסה פעם לשחק משחק שמטרתו היא להכניס כדורים לפי הסדר המספרי. כולל דילוג על הכדור השחור.
  13. האנשים התרגלו ששער הדולר עומד על מעל 4. כנראה שמשהו גורם להם לחשוב שככה זה יחזור ליהיות. בוקר טוב, אף אחד לא יכול לדעת! אין נורמות בעניין בורסה ומט"ח. אדם בלי ידע מבוסס בנושא שמהמר סתם על תחושות בטן נופל בסופו של דבר! ואפרופו, מישהו כאן ראה את הנקניק בשומר מסך? מאות אלפי שקלים שהפסיד וגנב, אלפי פעולות סתמיות כדי לקחת עמלות ואח"כ אנשים מתפלאים למה לא סומכים על בעלי המקצוע. נבלה! את כל הארץ זה יזעזע, כל מנהלי תיקי ההשקעות בארץ יפסידו בסופו של דבר.
  14. כל סדרת הספרים של "אבא עשיר, אבא עני" מומלצים בחום. תיק ווירטואלי באינטרנט באמת יכול לתת לכם לשחק ולהבין קצת במה מדובר.
  15. להתחיל מאיפשהו? כן. להתחיל מאיפשהו בהימור? לא. אתה רוצה להשקיע? לעשות כסף? לך תלמד לעשות את זה. או קח ייעוץ אצל מומחה שמבין במט"ח. מההשקעות של הימורים רק מפסידים בסוף. לך תדע מה יהיה. זה שכל אחד פה זורק השערות זה משהו אחד. מה יהיה? יגידו המלומדים.
  16. מה רוצה הבחור מעליי? 911? נסיעות בעיר? עירוניות זה יותר בקטע של מאזדה 2. אבל תהנה.
  17. דגם הרכב: איסוזו טרופר 3.0 טורבו דיזל ארוך, 2002 אוטומט. צריכת הדלק של הרכב: בעיר 1:8 מחוץ לעיר 1:14 הרכב מבקר במוסך: מאז שנקנה, בטיפולים שוטפים בלבד. מעולם לא אכזב. הרכב אצלי: במשפחה עוד מהניילון, אצלי בערך שנה וחצי. אני אוהב ברכב: אמינות, כוח, נוחות נסיעה. אני לא מרוצה ברכב: צריכת דלק מזוויעה (צ'יפ) בעיר. עצם העובדה שזה ג'יפ וההפך המוחלט מהתנהגות ספורטיבית. הייתי מחליף אותו ברכב: ספורט. הנעה אחורית או כפולה.
  18. מצטער לאכזב אותך, ידידי, שוט הוא 50 CC צ'ייסר הוא 30. שוטים של משקאות יקרים ברוב הבארים נמזגים בכוסית של 40CC שתיה היא תחביב לא קטן שלי, מעולם לא ראיתי כוסית של 60CC. אבל כשתבקש וודקה רדבול (או XL יותר נכון) תקבל בכוס הגדולה 60CC תמיד! הברמן מוזג כוס מדודה של 50 ומוסיף עוד קצת (אמור ליהיות 10 גרם) ישירות מהבקבוק. את הXL אתה תקבל בצד כדי למזוג לעצמך את המינון.
  19. 22 הטסטים האחרונים רוששו אותו, מסתבר.
  20. קודם כל מזל טוב, ותתחדש. אגב, אני חושב שאתה הבחור בעל המזל הראשון שאני רואה, שבמקום לשאול איזה נאון להרכיב, או "אגזוז לחץ", שואל על GPS ופלאפון. שיהיה בהצלחה וסע בזהירות.
  21. אין גבול לטמטום...
  22. רגע. רוני, אדם שמנת המשכל שלו מאפשרת לו לנהוג ברכב שאין לו ביטוח עליו כלל, ואני מניח שזה לא נהיגה של פעם ב.. הוא כנראה לא מסוגל לחשוב ולהגיע למסקנה של "רגע, אם הגלגל שלי עוקף אותי עכשיו ואני נכנס לתאונה, מה יקרה?"
  23. בסכום של עד 600 ש"ח אתה יכול לקנות 5.1 של קריאיטיב. 3 שנים כבר יש לי אותם בבית. עושים עבודה איכותית וחזקה. ובסכום יותר נמוך ל2.1 בכל זאת, אני ממליץ על קריאייטיב.
  24. בוודאי, אבל קחי בחשבון שמחיר של עדשה רחבה למשל, מתחיל ב600 ש"ח. מקצועית כמובן.
  25. vitali24

    נהיגה בשלג! (י-ם)

    ממה שאני ראיתי.. אנשים פשוט לא עברו שם. כמעט נכנסתי במישהו שבלם והתסתובב אחורה אתמול. אני יכלתי לעבור.. אבל לפי גובה המים, לא כל רכב פרטי היה עובר שם כמו שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...