Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. שתיכם עושים נסיעות קצרות בלבד נכון? 2 הרכבים נוחים לנסיעה כמעט באותה המידה, רק שאחד ישן יותר והשני חדש. אז זה באמת משנה? האישה מסתדרת טוב עם גיר ידני? אם לא הנה לך התשובה. זה לא באמת משנה כ"כ. תעשו אבן נייר ומספריים והטוב מבין ה3 ייקח את הליסינג
  2. גש לאורנג'. הם ייצרבו שם את המספר שלך על סים ישן יותר. אני לא חושב שיגבו ממך תשלום על דבר כזה.
  3. רוכב כנראה. (כדי לדעת כמה הגמל יהיה שימושי כמובן)
  4. well, i reckon your girl is worth more or less 61 camels, 2 goats and 2 sheep אני לא מבין למה.
  5. ואם זה באמת טופגיר, למה בגרמנית?
  6. שים לב, שברכבים חדשים יותר, כשאתה משלב ראשון ללא גז, המנוע לא נכבה, גם במנועי בנזין. הבנתי שמחשב ניהול המנוע הרבה יותר מתקדם, ככה שלשלב לראשון בלי גז כבר לא מכבה את המנוע.
  7. בכל מה שקשור להילוכים, מנוע הדיזל יותר סלחן ממנוע הבנזין, לרוב בגלל המומנט היותר גבוה.
  8. אני לא מסכים שאין להתייחס לידע שמשתף אדם ללא סמכות כל שהיא. אולי אי אפשר להסתמך על כך במאת האחוזים בנושאים מסויימים (בריאות הגוף, למשל) פה בפורום למשל, למדתי הרבה מאוד דברים מאנשים שלא בהכרח מוסמכים לנושא, אבל בעלי נסיון וידע. יכול ליהיות שאנשים טועים בדברים שלהם, אבל רק ככה ילמדו, לא?
  9. ים המלח פחות צפוף בחודשים החמים מאשר אילת. ובטח שמדובר בילדים רעשניים. קלאב הוטל? עדיין לא מצאתי הצדק למחירים שהם תוקעים שם. החדרים ברמה בינונית, האוכל לא רע, אבל גם לא מצויין. תשכח משקט ושלווה בחדר עד 11-12 בלילה. ואל תיכנס למשחקי הוידאו, זה ממכר!
  10. תודה לכולם על התגובות. אני אברר קצת יותר לעומק מה הכי מתאים לי וארכוש. לילה טוב.
  11. כשאמרתי גם יקרות יותר, התכוונתי שגם וודקה ב150 שקל לא הכי עושה לי את זה, אני אוהב את האבסולוט. אל תשווה אבסולוט לוודקה פרימיום שהמחיר לאחת איכותית מתחיר מ200-250 שקל. ותתפלא, אני מעדיף RC קולה גם אם היא תעלה כפול.
  12. מכיוון שאני לא בדיוק רחב נפח, אלא מבנה הגוף שלי דק וארוך המליצו לי כבר לא פעם לאכול יותר חלבונים לעלייה במסה ואחרי האימון בחדר כושר בפרט. חשבתי לנסות שימוש באבקות חלבונים למיניהם, כיוון שאת כמות החלבונים המומלצת לי יהיה לי קשה לצרוך דרך אוכל. דגים זה לא בדיוק המאכל האהוב עליי, לא כל יום אני יכול \ רוצה לבלוע איזה אנטריקוט על האש ככה שדרך אוכל בלבד יהיה קשה. חיפשתי מעט באינטרנט מידע. הכל נשמע טוב ויפה אבל מה עם הנזקים? לכל דבר כמעט יש חסרונות ואת של אבקת החלבונים לא מצאתי . תודה רבה, ויטלי.
  13. צריך ליהיות לאבא שלי. כמעט בטוח. איזור דרום, מתאים לך?
  14. vitali24

    סקר קצת מוזר..

    מה היית עושה בלי קצת הומור בחיים?
  15. vitali24

    סקר קצת מוזר..

    קרב עיניים עם הנהג שלידך זה באמת כיף. אבל אם יש משהו באמת גדול, זה הנהג הישן! אתם לא יודעים מה זה צחוק עד שלא ניסיתם את זה. *חייב ליהיות במהירות שיוט בכביש ראשי עם תנועה זורמת, אחרת זה עוד יותר מסוכן! אז ככה, חלון פתוח, יד שמאל מרוחה עליו. יד ימין נשענת על הכיסא הימיני למעלה. ראש אחורה על המשענת, נוטה טיפה לימין עם ברך ימין שולטים בינתיים בהגה, תיקונים קטנים וכדומה והמפתח - עין שמאל עצומה! במהרה יעברו לידכם מכוניות צופרות וצופרות וצופרות עם אנשים היסטריים עד מאוד בתוך הרכב. זה נראה אשקרה כאילו הנהג ישן! ואלוהים כמה שזה מלחיץ נהגים אחרים! עשיתי את זה פעם ברמזור אדום בזמן שאני מחכה. הנהגת משמאל צפרה, פתחה את החלון וצעקה לכיווני שאתעורר. היא קיבלה צעקות כמו "למה את מעירה אותי? תגידי את בסדר בראש?!" ומשם כבר נסעתי כי היה ירוק. אחלה של דרך לשעשע את עצמך במקרה של נסיעה בין עירונית לבד באוטו כשמשעמם.
  16. ") שום תביעה ושום בטיח, אם כבר לתבוע אותו שנסע במהירות כזו באיזור כזה ועשה תאונה והרס רמזור וקיר יפיפה (עילה לתביעה? )." אז אני אציין שוב, אם כריות האויר כן היו צריכות להפתח ולא נפתחו... זו עילה לתביעה עם סיכויים מאוד גדולים לזכות!
  17. כבר לא יוצא לי לשתות הרבה וודקה בזמן האחרון. אבל למיטב זכרוני, לא חורטיצה ולא נימירוף השאירו אותי יום למחרת בלי כאב ראש. מה שכן, אם כבר וודקה אני מעדיף את האבסולוט על פני וודקות אחרות, אפילו יקרות יותר! ולשאלת פותח השרשור - וודקה איכותית וטובה זו וודקה שתעבור לך בגרון בלי סבל מיותר ולמחרת בבוקר לא תרגיש שום דבר יוצא דופן. מה שנאמר הוא מבלי להתייחס להקאה כתוצאה משתיה ואת ההשפעות כתוצאה מערבוב משקאות. אדם שבד"כ מקיא משתיית אלכוהול, יקיא גם אם זו תיהיה וודקה ב1000 שקל.
  18. לא. אבל ידיד של חברה שלי טבע את הונדה וזכה. כריות האויר לא נפתחו כשהיו צריכות!
  19. אין סיכויי שרכב היה נכנס בקיר על 110 קמ"ש והיושבים בו היו יוצאים שלמים ובריאים ללא כריות האויר! 110 קמ"ש? על 50 קמ"ש אפשר בקלות לגרום נזק רציני לצוואר ולעמוד השדרה רק מהכוח המופעל עליך בזמן תאונה. ואם הכריות אויר היו צריכות להפתח ולא נפתחו, מזל טוב, יש לך עילה לתביעה רצינית.
  20. גם אם לא תיהיה שיכור וגם אם ריכוז האלכוהול בדם שלך יהיה נמוך, לפי איך שאתה מתאר את זה אתם הולכים לשתות הרבה ולישון קצת . אתה תקום בבוקר (אם בכלל תלך לישון), עם האנגאובר. ואם לא האנגאובר אז עם כאבי ראש, בחילות, סחרחורות, עייפות רצינית ומה לא. אישית לא הייתי רוצה ליהיות על אותו הכביש יחד עם מישהו שמושפע מתופעות לוואי של אלכוהול.
  21. כשלמדתי בבית הספר היה לי חבר שהפיל את הפלאפון לאסלה בזמן חירבון 4 פעמים! אחרי הפעם הרביעית הוא כנראה הבין למה בד"כ לוקחים עיתון לשירותים! לא רוצה לחשוב עד כמה הטכנאים של פלאפון שנאו אותו.
  22. לעור רגיל זה מעולה. במקרה שלי הוא יכהה את הצבע של הנעל, בלתי הפיך ומכוער.
  23. הייתה לי שרייד נוראית. 1300 ידנית. חשבתי לעצמי באותו זמן שזה פתרון זול ונחמד לנסוע איתו מהבית ללימודים פה ושם. מספר הפעמים שיצאתי איתה מהבית ולא הגעתי בשלום ללימודים גדול יותר ממספר הפעמים שהיא שרדה עד לאוניברסיטה! כשהצלחתי למכור אותה, היה לי חשק לעשות מסיבה יותר גדולה ממסיבת השחרור שלי מהצבא. פשוט נוראי.
  24. לפני יותר משנה, מכרתי את השרייד המקוללת שהייתה לי, חידשנו את הביטוח שלי על האיסוזו טרופר. נסעתי בסביבות 10 בלילה לחברה שלי. נסיעה פשוטה של ערד - ב"ש וכן, גשם מטורף! נכנסתי לבאר שבע ומולי עוד מאמצע הדרך הייתה סיאט טולדו עם נהג בן כלב שלא היה מוכן שאני אעקוף אותו! אני מאותת ועולה לנתיב השמאלי, איך שהוא קולט את זה הוא ישר חותך לשמאל! העיקר לא לתת לי לעקוף. אחרי 10 דקות של נסיעה שאני עם אורות גבוהים בכוונה כדי לסנוור את הכלב נכנסנו לב"ש. הייתה בי מן תקווה ששם אני סוף סוף יאבד אותו כשהוא ילך לדרכו. כביש ראשי, 2 נתיבים לכל כיוון. בדיוק בעיקול של הכביש, ראיתי שרק שתינו על הכביש. אין מכוניות מאחורי ואין לפניו. חשבתי לעצמי- עכשיו אני אכניס לו אותה. כל כך הרבה עצבים נכנסו בי שהחלטתי שעכשיו אני עוקף אותו במפתיע, נוסע 30 ולא נותן לו לעקוף דווקא. מגיע שיא העיקול, אני על 70 בערך, כנ"ל הוא. כבר מוכן לסובב את ההגה ולצאת לעקיפה! מכין את הידיים על ההגה, ברוב טיפשותי לחצתי על הכפתור הידידותי בטרופר "power" הדבקתי את הדוושה לרצפה כל כך חזק שעוד מעט והייתה יוצאת לי מהצד השני, תוך כדיי הטיית הגה לפנייה. אך אבויי לי, נכנסתי לדריפט לא מבוקר באמצע הכביש. הרכב הגדול נזרק כל כך מהר ל180 מעלות שלא חשבתי שרכב ששוקל 3 טון מסוגל לעשות דבר כזה! כמובן, פאניקה! הרגל ירדה מהגז, שברתי את ההגה עוד שמאלה כדי לחזור חזרה לכיוון הנסיעה שלי והפחד הכי גדול - שלא יבוא לי רכב מאחורה! התיישרתי חזרה לנתיב הנסיעה שלי, הטולדו כבר המשיכה הלאה. אחד המקרים הכי מפחידים בחיים שלי. שטות שאני לא הולך לחזור עלייה לעולם. 10 שניות של חווית אנדרנלין מטורפת, מפחידה וחד פעמית. סעו בזהירות.
  25. אולי התכוונת הכי טוב במטוס. מפתה, למרות שזה לא נראה הכי נוח בעולם.
×
×
  • תוכן חדש...