Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. יש להגיד, מיוצרת גם בארה"ב. עיקר הייצור היפני בארה"ב הוא כדי להמנע מהמיסים הגדולים של רכבים שמיובאים לתוך ארה"ב, לכן טויוטה בעיקר וגם סובארו מייצרים בתוך ארה"ב כדי שמחירי הרכב שם יהיו זולים יותר.
  2. תקופה קצרה עבדתי כמאבטח דרך חברת כוח אדם בתקופת הלימודים אחרי הצבא. חרא של תנאים, חרא של עבודה, חרא של יחס, חרא של משכורת. ואי אפשר לעשות שום דבר נגד זה.
  3. הוא לא אחד שמאמין באלימות ותראה מה קרה לרכב שלו. מרצדס שסיימה עם שמשות וחלונות מנופצים, עבודות פחחות שלא יראו פראיריות ליד ציור של ילד בן 4. 4 צמיגים מפונצ'רים ולפינאל - ללא סמל.
  4. נגיד וכן הגשת תלונה במשטרה. מילה שלך, כנגד מילה של בעל הרכב. במקרה הכי גרוע ייפתח לו תיק אזהרה במשטרה שיימחק אחרי שנתיים. אם הוא ירצה את הספויילר, אתה חושב שהוא לא יחזור? אתה חושב שמישהו עם יצר נקמנות קטן לא יחזור אליך הביתה בשעות הקטנות של הלילה כדי לפגוע לך ברכב בכוונה? תתפלא מה אפשר לעשות לרכב בפחות מ3 דקות עם רגל של שולחן. וונדליזם איום ונורא, הברנש הנכבד יקפוץ חזרה לאוטו ואתה תישאר חסר אונים, תנסה להפעיל את הביטוח שינסה להתחמק כמה שיותר וגם אחרי התיקון, ההרגשה של הרכב שאתה יודע שמתוקן, לא מקורי ומאולתר לא תגרום לך אושר כל כך גדול. וכל זה קרה לחבר טוב, שבסך הכל רצה להגן על הסמל של המרצדס שלו.
  5. לאחר מעט חפירות באתרי המידע והעזרה של נוקיה הבנתי שבאמת משהו במחשב מונע מהתוכנה לפעול כראוי. ערכתי חיפוש במחשב אחר קבצים בשם "NOKIA" ומסתבר שכשמסירים את התוכנה מהמחשב נשארים הרבה הרבה "שרידים" של התוכנה. השאריות נמחקו, התקנתי את התוכנה מהאינטרנט בהצלחה רבה. ועכשיו, כשאני מנסה לחבר את הפלאפון למחשב, הפלאפון מזהה חיבור למחשב, אבל התוכנה נשארת אדישה ואינה מזהה שום פלאפון בשטח. מערכת ההפעלה מודיעה לי על התקן USB לא מזוהה ולא מוצאת דרך להתקינה. אני על סף ייאוש. נראה כאילו ניסיתי כבר הכל. למישהו יש רעיונות?
  6. אני אנסה היום בערב ואחזור עם תשובות. תודה רבה.
  7. אז למטה יש את אחת מהשגיאות שעולות לי. אחרי שהתחלתי מחדש את המחשב, אחרי סריקה קצרה בCcleaner וקביעת תיקיה אחרת כיעד להתקנה. התוכנה כבר הותקנה במחשב בעבר והוסרה בגלל סיבות כאלו ואחרות ועכשיו לא רוצה לעלות בשנית. מערכת ההפעלה היא XP בעברית, אותה מערכת בדיוק שהתוכנה פעלה עליה בפעם הקודמת, לא נערכו שום שינויים גדולים מאז. Platinum. לאיזה אתר אני יכול לפנות כדי לקבל תמיכה טכנית בקשר להתקנת התוכנה? תודה רבה לעונים.
  8. מה ש..'צינזרתי' זה המיקום שבו התוכנה מותקנת C\program files \ nokia\ nokia pc suite ניסיתי גם דרך האינטרנט, כלום לא עובד. והתכוונתי להשתמש בבלוטות' כהתקן נשלף כמו הדיסק און קי. אפרופו, אפשרי להגדיר את הפלאפון כהתקן נשלף ישירות בלי התוכנה?
  9. אישית אני אעדיף לשלם קצת יותר ולנסוע במייבאך כמו שצריך מאשר באיזה רכב גרוטאה אחר. פה הם עושים את הכסף הגדול שלהם.
  10. שבת שלום לכולם. אני מנסה כבר לא מעט זמן להתקין את התוכנה של הנוקייה על המחשב, במטרה להעביר קבצים ולאחסן כל מיני דברים במחשב. בעת ההתחנה מופיעה לי הודעת שגיאה כל שהיא שאומרת "רישום מודול C\: program Files\ bla bla bla\vCard.dll" וכל מיני דברים כאלה בסגנון. אז לפני שאני מתייאש לחלוטין ומחפש חלופות, האם יש איזשהו פתרון לבעיה. מה היא הבעיה בעצם? זה די סינית בשבילי אז אם אפשר עוד קצת פרטים אני אשמח. אגב, התוכנה היא נוקיה PC Suite 6 אם זה עוזר במשהו. *בכוונה פתחתי את הת'רד כדי לנסות ואולי לתקן את הבעיה כי אני בכל זאת מעדיף להשתמש בכבל הUSB ובתוכנה המיועדת מאשר בתחלופות כמו הבלוטות' ושאר ירקות. תודה רבה, ויטלי
  11. מצטרף לשאלה, מישהו יודע על איזה אירוע מתוכנן? בכלל?
  12. נניח שיש מצית זיפו מאוד מסויימת שאני רוצה להזמין ואין להשיג אותה בארץ. מה האפשרויות של הזמנה? איפה עושים דבר כזה? ובעצם, אני רוצה לדעת הכל על אפשרויות הזמנה ואם יש חנויות בארץ שאם אני אתן להם שם של דגם, יוכלו להזמין לי לארץ. תודה מראש.
  13. ובסוף תמצא את עצמך אבא למעל 50 ילדים, עם יבלות בידיים וסימני שפשוף עזים על אבר המין. שפשוף נעים.
  14. הביטוח מכסה פסנתרים שנופלים מהשמיים?
  15. לא רע, ואיכות מצויינת. תודה, ויטלי+1.
  16. לא לא. שימי לב לדבריו, "הוא היה מקבל איזה מחבט בראש" מחבט בייסבול הרבה יותר כואב. יישר כוח.
  17. תברח אחי, תברח! סתם, המון מזל טוב, המון בהצלחה.
  18. תכניות ריאליטי הן הז'אנר המועדף בשנים האחרונות. מועדף על כל הצדדים. למפיקי התכניות, לא משלמים לשחקנים הון תועפות, לא בדיוק צריך במאי, תסריטאות לא מדברת שם וההפקה בגדול ממש זולה. לצופים בבית, חלק מהם לפחות, נותנים להם את זכות הבחירה. "שלח SMS למספר X, שלם עשרות שקלים אבל לא נורא, העיקר הצבעת" כך גם חברות הסלולר עושות לא מעט כסף, כמה אלפי הצבעות היו בכוכב נולד האחרון? וכן, את רס"ר המטבח גם אני ראיתי. זה כבר מצחיק עד כמה שהתכנית מטומטמת.
  19. קודם כל, לא מומלץ לרכוש טלויזיה באינטרנט או טלויזיה שלא ראית בעצמך את האיכות שלה. בקשר לחברות כאלו ואחרות, אני לא מומחה גדול.. אבל עדיף ללכת לקנות מחברת מוצרי חשמל ולא מאחד מהסניפים של שופרסל ביג, כי במקרה של תקלה אין לאן לפנות. אני בעבודה צריך 2 מסכים מינימום בשביל לעבוד, כשרכשתי הלכתי על הטוב ביותר. קניתי 2 מסכים 29' של פנסוניק מרשת שמקרה של תקלה יש לי עם מי לדבר וקיבלתי אחריות.
  20. פורשה היא בעלת השליטה והרוב הקובע בפולקסוואגן. ואני די משוכנע שקראתי איפה שהוא שיש קשר בין פולקסוואגן ללוטוס ועוד איזו שהיא חברה סינית.
  21. ובוגאטי, לוטוס, למבורגיני והרשימה עוד ארוכה. וכל זה כבר תחת הבעלות של פורשה.
  22. באיזו תאורה התשמשת? בתמונה השלישית, לא הייתה מזיקה תאורת באק לדעתי.
  23. נו באמת. אני לא מקנא בטוסטוס שיסע באיילון. איפה השכל? לאיזה מהירות הם כבר יטפסו? 70? 80? ומה יקרה שמשאית גדולה תעבור מולם בנתיב הנגדי? הם לא יכולים להשאר כ"כ אדישים.
  24. כסף לא בדיוק העניין הבעייתי. לא בדובאי. ראיתי כבר את הסרטון הזה כאן. זה גובל בטמטום. זה מה שהשיעמום עושה כשיש כסף ואין מה לעשות איתו.
  25. אופציות הן עניין מסוכן, עד היום ששוק ההון זה המקצוע שלי אני לא תמיד ממהר להשקיע באופציה. מניה שאתה משקיע אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שהכסף שהוצאת למניה יכול ללכת. באופציה אתה יכול להגיע למצב שאתה משלם עוד. אגב, בחור ישראלי אחד בדיוק לפני שפרצה מלחמת לבנון השנייה הימר על אופציית ירידה בלא מעט כסף. כיום, אחד האנשים היותר עשירים בישראל.
×
×
  • תוכן חדש...