תכניות ריאליטי הן הז'אנר המועדף בשנים האחרונות. מועדף על כל הצדדים.
למפיקי התכניות, לא משלמים לשחקנים הון תועפות, לא בדיוק צריך במאי, תסריטאות לא מדברת שם וההפקה בגדול ממש זולה.
לצופים בבית, חלק מהם לפחות, נותנים להם את זכות הבחירה. "שלח SMS למספר X, שלם עשרות שקלים אבל לא נורא, העיקר הצבעת"
כך גם חברות הסלולר עושות לא מעט כסף, כמה אלפי הצבעות היו בכוכב נולד האחרון?
וכן, את רס"ר המטבח גם אני ראיתי.
זה כבר מצחיק עד כמה שהתכנית מטומטמת.