Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. אבל למה שישים מצלמה נסתרת? אתה רוצה להרתיע? לשמור על ההגינות? שים מצלמה ושיהיו מודעים לכך כולם. להסתיר אותה? בשביל מה?
  2. לפי התמונות של הרכב אני מתפלא שלא הוסיפו "ז"ל" בכותרת..
  3. הונדה לוחצים במנחת, או לא לוחצים בכלל.
  4. vitali24

    נהיגה בשלג! (י-ם)

    אתמול המזג אוויר היה מזוויע בערד. וכמו כל שנה גשומה שאני זוכר, רחוב בן יאיר למעלה חסום לגמרי למעבר מכוניות מרוב הגשם. את האי תנועה או את המדרכות כבר לא ראיתי.
  5. הרג אותי עם הפולקסוואגן ג'טה.. פשוט הרג אותי מצחוק " "I’d love to meet the man who styled the exterior, to find out if he’d done it as some sort of a joke. But mostly I’d like to meet the man who simply didn’t bother at all with the interior. Because looking at that dashboard gives you some idea of what it might be like to be dead."
  6. שווה משהו בכלל?
  7. אין למנוע סילון שום בעיה ואף הכי קטנה להתגבר על כמויות כאלה של מים. הטמפרטורה כ"כ גבוהה והמהירות אותו דבר.. לא ממש משנה.
  8. במקרה של פגיעה בהולך רגל, עדיף שכל הפלסטיקה מקדימה תפגע בו לפני הרדיאטור ותא המנוע עצמו.
  9. עם תגובת הציבור הצפוייה? יכניסו גלגלי עזר לאופנוע בחוק לפני שיאסרו לייבא אופנועים.
  10. אמריקאן פאי החדש? כבר איבד את הטעם שלו, עלילה לא בדיוק מעניינת ומפוקסת. התרכזו יותר מידי בציצים בלי שום דבר מסביב.
  11. אתה מדבר על פלייליסט שלא יהיו שניה או שתיים של שקט בין שיר לשיר? יש אופציה כזו בווינאמפ. Config (בחץ הקטן מעל הפלייליסט, פותח את האקוולייזר, בפינה השמאלית עליונה, מתחת לבלאנס יש אפשרות ששיר יכנס בתוך שיר, ואפילו כמה שניות שתרצה שהשיר הבא יתחיל לפני שהקודם לו ייגמר.
  12. כנראה שעוד לא נפלתם קורבן לחברים הידידותיים שאם אתה חורג מ85DB הם לא מדברים איתך אפילו, מגיעים למפסק הראשי ומפילים את החשמל בכל האולם.
  13. אני לא מומחה גדול, אבל כמה דברים שנראים לי יותר הגיוניים, חפש אם באיזור שלך יש אימונים כאלה ואחרים של חץ וקשת. מקומות מאורגנים, עם קשתות מקצועיות, בטיחות יותר גבוהה ומדריך שידע לכוון אותך לטוב ביותר. אם בכל זאת, אתה רוצה לעשות הכל לבד מא' ועד ת' לבנות קשת בעצמך יהיה עניין לא פשוט בשביל החומרים המתאימים, נסה לחפש בגוגל מקומות לרכישת קשת וחיצים. חפש מקום פתוח ובטוח ככל האפשר + מטרה מסויימת ובהצלחה. אל תשכח שירית חיצים בקשת זה לא בדיוק משחק ילדים, שמור על עצמך ועל הסביבה. בהצלחה, ויטלי.
  14. ומה שאתה מקבל בתמורה שווה ערך למחיר הנמוך.
  15. מישהו כאן ראה יותר מידי סרטי אימה?
  16. כואב לי. אכן תמונות קשות לצפייה.
  17. במקרה דומה שקרה לי, השתמשתי בסבון פנים של חברה שלי. עובד מעולה!
  18. בגדר חלום? לא יצא לי. געגועים לשירות הצבאי כמה חודשים אחרי השחרור? ועוד איך כן.
  19. http://www.shilav.co.il/homepage.asp
  20. עניין של טוב או לא טוב, זה תלויי למי. הצבא משנה אותך, מכניס בך קצת בגרות והמון שכל. מעצב לך יפה מאוד את האופי לעתיד. זאת תקופה לא קלה שאתה תורם למען המדינה. המלצות על תפקיד אני לא יכול לתת לך כי לא שירתתי באף אחד מהיחידות הנ"ל. אבל כשאתה מתגייס, קח בחשבון שבתפקיד הזה אתה הולך 'לבלות' 3 שנים מהחיים. אל תגיד לעצמך הכושר שלי לא טוב אז אני לא אתגייס לשם, אלא הכושר שלי לא טוב ובגלל זה אני הולך לשפר אותו שם! ואל תחשוב לרגע שאם אתה מתגייס למודיעין, אתה תורם פחות מאשר כל לוחם אחר שלועס חצץ. כל חולייה בשרשרת תיהיה משמעותית. שיהיה המון בהצלחה.
  21. הרכב הראשון שלי היה דייטסו אפלאוז שהייתה נוסעת כמו בימבה עם גלגל פלסטיק שבור, שם הייתה הפעם הראשונה בתוך הרכב. אח"כ סיקס 4 ליטר בנזין שקניתי במחיר כל כך מצחיק, שלמרות שהאוטו היה רקוב היה שווה לקנות. והוא סיים את דרכו בכוונה תחילה אחרי קפיצה גדולה בדיונות לייד ראשון. עם מנוע שנפל מהמקום ו3 בולמים מפוצצים. היה אצלי פחות מחודש. נקנה במטרה להרס מוחלט. והפעם השניה בדייטסו שרייד. אממ, כן, אתה צודק!
  22. בתור נער שגם לו לא הייתה דירה משלו והיה חרמן למדיי, הייתי עושה את זה בפארקים ציבוריים בלילה, ספספלים ציבוריים, מדשאות למיניהם, חדרי מדרגות של בניינים\מעלית, שירותים ציבוריים, אפילו שירותים של בית הספר פעם אחת. במפתיע לנערות עם יצרים מיניים תוקפניים גם אין כל כך בעיה לעשות את זה במקומות קצת פחות מקובלים. לרוב הייתה לי אפשרות של האוטו. פעם פעמיים שם הספיק לי בשביל להבין שזה לא בדיוק נוח.
  23. לא יודע מה הלהיט בלעשות את זה באוטו.. לא נוח.
  24. יש עסקים שמרוויחים כסף ומתפרנסים כדרך הישר. לתת לאנשים לשחק במשחקים שהרי ברור וידוע לכולם שהמטרה היא לגזול את כספי המכור הממוצע, זו מרמה לדעתי. אני מאמין בדבר פשוט, מי שרודף אחרי כסף, הכסף רק יברח ממנו. לוטו, כרטיסי גירוד וכדומה, זה מרדף אחרי הכסף, אחרי ה"מזל". הפיתויי הוא גדול מאוד, והמדינה שלנו מנצלת את זה. במה שאני עוסק, תאמין לי שלרמות לקוחות אני יכול בלי שום בעיה, זה קל ופשוט ולא יהיה חשוד לאף אחד. אבל המצפון שלי נקי ואני יכול להגיד בלב שקט שהגעתי לאן שהגעתי בכוחות עצמי ובדרך הישר בלבד.
  25. שאל את עצמך שאלה פשוטה: "איפה אני רוצה ליהיות בעוד X שנים מהיום?" בין אם זה לבוש בחלוק לבן ומנסה לבדוק את הבעיות הפסיכולוגיות של אדם כל שהוא ועד ללשבת מול מסך מחשב ולמלות טבלאות. כשבחרתי אני לעזוב את העבודה ולהתחיל ללמוד לייעוץ השקעות זה היה א' כי זה היה מה שכל כך סיקרן אותי. ב' ראיתי את הקורס הענק כהשקעה בעצמי. אתה לומד איך להגדיל כסף לאחרים וכן, גם לעצמך! ג' אחרי ששאלתי את עצמי את השאלה הנ"ל, רציתי ליהיות במשרד עצמאי עם קליינטורה דיי פרטית ועל הדרך להרוויח לא רע בכלל. המון בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...