Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. לו מותר ולי לא? אני לא ישן טוב בלילה אז אני אעסיק את עצמי ברשותכם. 6. חוץ מקללות ואולי עוד כמה מילים בסיסיות אני ממש לא יודע רוסית. 7. במחשבים בעיקר, אני לא יכול לחיות עם העובדה שיש משהו יותר טוב שאפשר לקנות ואין לי אותו. 8. יש לי חברה מדהימה כבר 3 ומשהו שנים (על המשהו הזה היא בטח תרצח אותי) ולחשוב על להתחתן מלחיץ אותי במלוא מובן המילה. 9. מאוד קל לעצבן אותי. פיוז קצר כמו שנקרא. כשאני עצבני אני לא חושב יותר מידי. 10. אני לא חושב שב 8-9 השנים האחרונות יצא לי לשחק כדורגל. ב3-4 שנים האחרונות לראות משחק כדורגל. מיותר ומשעמם לדעתי.
  2. מזל טוב. והמון בהצלחה.
  3. או, הנה רעיון טוב! יוסי, אני חייב לציין שאם הייתי במקומך רעיון הקליעה ממרחק נשמע מפתה. אבל כשזה לא על הנייר זה עניין מיותר ומסוכן פי כמה. אני רואה אותך כאדם אחראי למעשיו אם עד עכשיו לא ירדת למטה עם עלה משטרתית ועשית קצת פחחות בבני אדם זאת אומרת שלהמליץ לך לעשות את זה - אני לא. אבל, למדתי שאם שום גוף אחר לא מעוניין לעזור לך אז הדרך היחידה להתגבר על כוח זה עוד יותר כוח. אם תרד אתה למטה כנגדם אף אחד לא יודע אם תחזור. אם תארגן קבוצה של אנשים שאולי יותר גרועים מהם, אני בספק אם פיזית ידידיך הטובים יוכלו פיזית לחזור אליך לשכונה ולעשות בלאגן. לשיקולך. לילה (או מה שנשאר ממנו לפחות) טוב, ויטלי.
  4. אז בוא ושתף אותי בבקשה באילו "פריצות דרך" זכו יצרניות אחרות. על איזה פריצת דרך אתה מדבר? המצאת הגלגל מחדש? ואני לא מבין את הדבר הבא " חוסר יצירתיות והשראה ? חוסר מקוריות? טוב נו ככה זה שעושים רכב שנוסע מא' לב' בלי שום מקוריות." אה, אז עניין ה"לצאת מא' לעבור כמה שעות במוסך ולהגיע לנקודה ב'" זה יותר מעניין, מרתק וחדשני במיוחד? להמר עם הנוסע שלידך מה יתקלקל קודם ברכב? לא הבנתי את הקטע. לא בקטע של להעליב או משהו. אבל באמת מסקרן אותי מה כ"כ יותר מעניין בלנצ'יה דדרה מאשר בקורולה סיוויק או לאנסר? נסה לצאת מהשראת הסטיגמה ולנהוג כמה קילומטרים טובים על יפנית מפנקת, (תתפלא יש דבר כזה!) \ תחזיק רכב יפני, תבין מה זה רכב שחוץ מטיפולים הוא לא יודע מה זה מוסך עדיין במשך כמעט 6 שנים.
  5. 1. חברים, משפחה ובעבודה כולם קוראים לי חיים או בן ולא ויטלי. 2. דיי מכור לעבודה. ניירות ערך ניהיתה צורת חיים שלי. 3. מלשמוע קריין במשחקי כדורגל אני ניהיה עצבני. 4. יש לי מחלה חריפה לסיגרים. 5. גלריית סרטי הקומדיה שלי בDVD מתחרה של סניף בלוקבאסטר בכמות הדיסקים.
  6. כבר טחנת את הבורג. אז אם אתה פותח אותו נסה למצוא אחד חדש כדי לוודא סגירה טובה. אל תשתמש בפלייר פטנט או ג'בקה בשמה הידוע יותר. יותר סיכויים לטחות יותר את הבורג. רינג סגור במידה המתאימה. ואם אתה לא מצליח בצד השני של המפתח תכניס לחור עוד מפתח או מברג חזק ונסה לפתוח בעזרתו. יותר מומנט לפתיחה יתקבל. בהצלחה. ותעשה את זה בזהירות שלא ילך לך לגמרי הבורג.
  7. אלפא91 בדקתי את זה וטעיתי, אתה צודק פחות או יותר. אין קשר למשרד התחבורה במונים של מוניטקס. בערים מסויימות הם שלחו נציגים. בערד למשל, לא! במונים מחברת א.ב. אלקטרוניקה כן יש לגשת לשלוחה מסויימת של משרד התחבורה וכך גם לשאר החברות הפחות נפוצות. אגב לכל מונית פיקס ששייכת לשעיה רני מגיע ממנו יום שמשולם כיום בטיפול מוסך כדי לעדכן את המונה.
  8. vitali24

    PORSCHE "CAYENNE" CANNABIS

    שים לב באילו מילים נפתח השרשור "חברת שיפורים רוסית" סתם איזה גינאדי שתה הרבה וודקה. לא צריך להתרגש.
  9. קיבלת! שיהיה בהצלחה בחור..
  10. vitali24

    PORSCHE "CAYENNE" CANNABIS

    עברית ליהיות שפה קשה!!!!!!!!!! נכון?
  11. אתה תצטרך כנראה להוכיח איך שהוא שבין הבדיקה לפני הקניה לבין הבדיקה במוסך אף אחד לא התעסק באוטו הזה. לא מוסכים ולא כלום.. והנה אחלה עילה לתביעה! למכון כזה אני הייתי מוציא עוד כמה גרושים כפיצויי על עוגמת הנפש.
  12. ואני לשעבר סדרן בתחנת מוניות, 2 ליתר דיוק. אז אולי אני זה שלא מעודכן.. ואני לא יודע באיזה מונה נכנס הג'וק הזה, אבל אני יודע בוודאות שצריך לגשת לאיזה סניף שהוא של משרד התחבורה ולעדכן שם את המונה! ככה זה במונה מסוג מוניטקס החדשים יותר בכל אופן!
  13. vitali24

    PORSCHE "CAYENNE" CANNABIS

    אל תיהיה בהלם, אני רוסי. (ואם תהית, אז לא, אין קשר) אם תגיד לי שהרכב הזה מכוער אני אבין אותך. אוקיי, אבל אם תגיד לי שהפיאט 500 יפה ותיהיה לידי אני אאלץ באופן לא מכוון לשאול אותך אם אתה בריא נפשית. שתיהיה לכולם שבת שלום ולילה טוב. ויטלי, בלי א'!
  14. ^ פה אתה משלב שמיכה ושמשייה. רק ששמיכה ושמשייה לא יקדחו לך במוח 24\7 "אני יפה לדעתך?" או "על מה אתה חושב? - אוף! אתה אף פעם לא מספר לי כלום!"
  15. vitali24

    PORSCHE "CAYENNE" CANNABIS

    זה בסדר, אנשים כמו סנופ דוג יתנו הון בשביל רכב כזה. במיוחד כי הוא יחיד במינו. חוץ מזה, חיצונית הוא מדהים לדעתי.
  16. ^ אני אשנה את הכינויי לחיים וזהו. בתקווה שלא יקראו לי חאיים כמו שמישהו כבר ציין. חושבים שהיא מכונית יפה? חמודה? שיבושם לכם! אני בחיים לא אסכים לנהוג באחת. אנשים עלולים לראות אותי בזה!
  17. באופן עקרוני הנהג לא חייב לצאת מהאוטו בכלל, שלא נדבר על לעזור. עצם העובדה שאתה מעמיס בבגאז' או על הראש מצידו של הנהג מטען שהוא אינו תיק נישא ביד תחוייב בעוד כסף. את השכלול הוא מכניס למונה. אלפא91 לאותם נהגים שהלכו לעדכן את המונה במשרד התחבורה כן. אבל יש בודדים כאלה. קצב פעימות המונה נשאר אותו הדבר! כנראה איזה שהוא ניסיון של משרד התחבורה להתחשב בנהגים בגלל מחירי הדלק המוגזמים, למרות שיש להם הנחה, כן?
  18. ^ Maybe Its Not That Big... =\
  19. בעיקרון כל מונה בכל תעריף מתחיל ב9.50 ש"ח פרט לאילת, שם תעריף מוזל - 8.משהו מהשעה 21.01 ועד ל5:30 לפנות בוקר, חגים, שבתות ותירוצים אחרים - תעריף 2. זמן המתנה של נהג מונית לפי מונה 65 (אם אני זוכר נכון) שקלים לשעה. עריכה: עוד משהו שרצוי לדעת לפני נסיעה במונית שלא תחשוב שעובדים עליך - הזמנה טלפונית של מונית - 3 ומשהו שקל ראש שלישי, מעל 2 אנשים במונית - עוד 2.60 נראה לי. כל נסיעה מ או ל נמל תעופה כזה או אחר - 5 שקלים כל תיק \ שקית שאינו נישא ביד - 3.60 על חיה במונית עוד תוספת מסויימת.
  20. אולי הוא מחכה לראות אותה על כבישי ארצינו, אבל היא מכוערת בטירוף!
  21. וגם לפי הנתונים על הנייר, ה911 הייתה צריכה לקחת. לא הופתעתי במיוחד.
  22. אני לא יודע אם יש קשר בייחוד למנוע דיזל, אבל מנועים כמו של אוטובוס למשל לא בריא למנוע כשמכבים ומתניעים מחדש, בלאי גדול מאוד למנוע. כנ"ל המונית, לא שזה כזה רלוונטי כי מונית מתניעה אין ספור פעמים ביום, אבל הכל עניין של לחסוך עוד התנעה של המנוע ומניעת בלאי שלו.
  23. אני לא יודע אם יש קשר בייחוד למנוע דיזל, אבל מנועים כמו של אוטובוס למשל לא בריא למנוע כשמכבים ומתניעים מחדש, בלאי גדול מאוד למנוע. כנ"ל המונית, לא שזה כזה רלוונטי כי מונית מתניעה אין ספור פעמים ביום, אבל הכל עניין של לחסוך עוד התנעה של המנוע ומניעת בלאי שלו.
  24. אני יכול להכיר לך אישית נהג מונית שנוהג על מרצדס כבר שנתיים ועובד עם תיירים בעיקר, 650 אלף קילומטר, מעולם לא הייתה בעיה של גיר או מנוע.
×
×
  • תוכן חדש...