Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. ורכבי שטח שנוסעים לפעמים גם שעות ארוכות במסלולים מלאים במים, בשלוליות ,נחלים בוץ דליל ופוגשים שטפונות. גם הם מחלידים?
  2. בעיות חשמל? קרה למישהו שאני מכיר שנורות הבלמים והABS נדלקו ועשו בלאגן שלם. נסע למוסך מרצדס ומתברר שכל הסיפור זה החלפת פיוז. לפי מה שאתה אומר לא נראה שהמנוע באמת מתחמם כ"כ. וזה גם לא בעקביות
  3. נראה לך מעשה חכם כאשר האיש החביב לא יודע איך להרכיב בחזרה? לא נראה לי, לא ממש
  4. אוקי, גרם לתאונה שנהגר מישהו. בטח נכנסו לו בדלת. הרכב סטה ממסלולו ודרס מישהו או שנכנס במשהו נניח. אבל יש הבדל בין הדברים כאשר רק הדלת של החונה שלא כשורה יורדת ובטח נזק מזערי לרכב ה'פוגע' מה קורה במצב כזה?
  5. זה דבר שאני שומע בפעם הראשונה, בלי ספק! אם ככה זה יצא מהמפעל, אז זה לא שהקשר בין רנו והיגיון הוא מקרי ... פשוט אין כל קשר לרנו ולהגיון. היית צריך לשלם על גרר לא? עילה לתביעה?
  6. ואני לא אחיה בעוד 50 שנה, אני אדם מעשן! לא סתם.. זה רק אני? או שזה נדמה שכל חברה אמרה לאחד המעצבים הגרפיים "שמע, חרטט לי פה איזה צורה מוזרה כמה שיותר.. שיראה כאילו של עוד 50 שנה, אם בא לך תוסיף גלגלים. אם לא, גם טוב! אבל יאללה זריז רוצים שנציג משהו"
  7. נסה להיעזר באלו: http://web.macam98.ac.il/~ltami/daniel/index.htm ^אתר פשוט מעולה ללמידה על המנוע. מומלץ בחום. ואם עדיין לא הבנת משהו ספציפי משם.. 2 אפשרויות: 1. ויקיפדיה 2. שאל פה. יום טוב, ויטלי.
  8. מפרגן לבחור בר המזל! לא להיפך. חוץ מזה. למה שכל מכונית שהוא ינהג עליה מהיום והלאה תיראה לו עלובה ומסכנה? עד היום, הוא נהג על מכוניות ברמה גבוה וברמה נמוכה, לא? גם אני נהגתי על S2000, אם אני אנהג על טייפ R היא תיראה לי מסכנה ועלובה? ממש לא! כל אוטו לגופו\מחירו. כתב\ בוחן רכב טוב צריך לדעת את ההבדל ולדעת להשוות.
  9. vitali24

    ההבדל בין AWD ל 4WD

    אם אתה יודע שAWD זה בעצם All Weel Drive ו 4WD זה בעצם 4 Weel Drive אז אם אין לך משהו על 6\8\10 גלגלים או פחות מ4, המשמעויות דומות.
  10. מכיר את ההרגשה של להיפרד מרכב אהוב. ה106 נשמעת אגדית. שלך לפחות. מאחל לך לא פחות הנאה עם הרכב החדש. תתחדש בחורצ'יק. שבת שלום, ויטלי.
  11. עשה לי טובה ושלח לי לפרטי את סוג הרכב שלך ואת מספר הרישויי. אני אדע שאם אני אראה אותך על אותו כביש שאני נוהג בו לברוח ומהר. אתה עוד עשויי להכנס בי באשמתך המלאה ולהפיל עליי את האשמה כי אתה שקרן ולא בא לך לקבל על הראש! אתה ישראלי טיפוסי ולא נחמד במיוחד. עשית עבירה? צריך לשלם עליה!!! ככה מתנהלים דברים בחיים! בחיאט, טיפה יושר לפחות! חוצמזה שאם יתפסו אותך משקר במשפט עם כמה פרטים שלא מסתדרים טוב ביחד - עוד יותר אכלת אותה
  12. לא כ"כ הבנתי מה אתה מנסה להגיד בכותרת. אבל שיהיה. ואני חושב שזה לא המקום המתאים, נסה בגלריה.
  13. "עצרתי בנתיב שליד נתיב החנייה" אז לא היית בנתיב החניה, ללא אורות ומנוע כבויי באמצע הלילה על נתיב נסיעה. אתה כמעט בלתי נראה בחושך. לא קובע עמדה כי אני לא יודע ב100 אחוז. אבל לפי דעתי זכאי, אתה לא.
  14. אתה חושב על הפגיעת שאסי בקטע של בטיחות. חשוב , אבל לא הכל. אתה שוכח שם השאסי מעוות. כל בסיס הרכב בעצם מעוות. אם אתה לא תקנה צמיגים חדשים כל חודש וחצי חודשיים בגלל השחיקה הענקית כי הגלגלים לא נוסעים ישר בדיוק, יצאת בזול.
  15. מצטרף לשאלה. וסתם לידע כללי, זה בגלל שאמרו לו "ב.מ.וו זה אוטו טוב! הוא טס! " אז הוא ניסה את מזלו שם אחרי כשלונות כאלו ואחרים?
  16. vitali24

    וואקום במיכל הדלק .

    אם היית שם לב להודעתו הראשונה של Joecamel שם היית מוצא את צירוף המילים "סתום או סתום למחצה" בדוק את העניין לפני שזה יהיה סתום לגמריי והמנוע כן יתחיל לגמגם. לי בכל אופן, מעולם זה לא קרה. ואני אחד ש'מבלה' טיפה יותר מהממוצע בתחנות דלק.
  17. אואה.. יש יש שם כמה שמשתלבים נחמד על המסך =]
  18. הרשה לי לצטט משפט שלך: "אני לא אלוף העולם . בנתיים אבל אני מוכן להתערב איתך על איזה סכום שאתה רוצא על כל דבר שנרשם על ידי ! זה מעניין הרבה אנשים כי כל מי שראה את הרכב לא האמין שמישהו שרד את זה" במשפט הזה, אתה בעצם מבסס את כל מה שאת מנסה להגיד פה. אתה גיבור אדון שומאכר, אם היה לך שכל כמו שיש לך מזל היית ממציא היום חלליות לתחבורה ציבורית! "אני מוכן להתערב איתך על איזה סכום שתרצה" תפסיק להגיד את זה! אנשים לא מנסים לשבור לך את המילה ולא מאמינים לך, מנסים להכניס לך לשכלון שלך שביום יום לא נוסעים על 170 ועד 210 כי אתה בעצם מכונת הרג ומטומטמת למדי! חלאס! פתח ת'ראש טיפה ולא במובן הפיזי.. ותנסה להקשיב מנסים להגיד לך משהו! אתה לא יכול לקרוא, להפנים ולשתוק?
  19. אם זה ייעודי ובאוטו דיפו. אני מניח שזה לא זבל. ספריי לצביעת עציצים לא ימכרו לך, אל תדאג.
  20. שאלה לי אליך - אם למשל יצאת עם חברים ושתיתם .. אתה לא מרגיש מסובב.. אבל אתה יודע ששתית הרבה. אז אתה תוציא את הינשופון ותבדוק זאת, נכון? נגיד ולפיו אתה כשיר לנהיגה. אתה תיקח את הסיכון ע"פ מוצר שאולי סתם מחרטט משהו כשאתה נושף ותסכן את הרישיון שלך והרבה כסף איתו? אני אישית לא הייתי משקיע עליו גם את ה50 ש"ח. גם לא 40. משהו שאני לא יודע בוודאות שהוא מדוייק וזהה למה שיש למשטרה, לא הייתי קונה! הרבה חארטה מוכרים בשוק.
  21. vitali24

    מצלמות רמזור

    אם זינקת לצומת באדום-צהוב עד שהגעת לטווח הצילום של המצלמה הרמזור בטח היה כבר ירוק. זה בסדר. לא קריטי. אל תשכח שלפני שאצלך מופיע הצהוב, בשאר הנתיבים מופיע כבר אדום.
  22. למדתי נהיגה על הונדה אקורד דיזל. מהדור הישן. זה מה היה אז.. למרות שהיא לא טנק.. אני זוכר שהגודל שלה הפריע לי. תמיד. אז ג'יפ? לא תודה.
  23. =\\ אל תתייאש! אין הרבה סיכויים.. אבל עדין יש למצוא את האופנוע! משתתף בצערך.
  24. vitali24

    תשתית כבישים מסוכנת.

    המיקום: כביש 31 לנוסעים צפונה, הפנייה לבסיס נבטים 100 מטר בערך אחרי הפנייה תיאור המפגע: בור גדול בכביש, צד ימין של הנתיב + המשך כביש משובש מאוד. סעו לאט יש הפתעות.
  25. vitali24

    מהו רכב החלומות שלכם?

    מותר להסחף עד הסוף? אסטון מרטין DB9. עם מוסכניק צמוד.
×
×
  • תוכן חדש...