הרשה לי לצטט משפט שלך:
"אני לא אלוף העולם . בנתיים
אבל אני מוכן להתערב איתך על איזה סכום שאתה רוצא על כל דבר שנרשם על ידי !
זה מעניין הרבה אנשים כי כל מי שראה את הרכב לא האמין שמישהו שרד את זה"
במשפט הזה, אתה בעצם מבסס את כל מה שאת מנסה להגיד פה.
אתה גיבור אדון שומאכר, אם היה לך שכל כמו שיש לך מזל היית ממציא היום חלליות לתחבורה ציבורית!
"אני מוכן להתערב איתך על איזה סכום שתרצה"
תפסיק להגיד את זה! אנשים לא מנסים לשבור לך את המילה ולא מאמינים לך, מנסים להכניס לך לשכלון שלך שביום יום לא נוסעים על 170 ועד 210 כי אתה בעצם מכונת הרג ומטומטמת למדי!
חלאס! פתח ת'ראש טיפה ולא במובן הפיזי.. ותנסה להקשיב מנסים להגיד לך משהו! אתה לא יכול לקרוא, להפנים ולשתוק?