Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. MCL ידועה הבעיה של חלונות החשמל באסקורט, אני אחליף מתג לאחד משומש והסיכוי שהתקלה תחזור בשנית אחרי זמן קצר גדול. לא נורא. אז הרוח לא תהרוס לה את התסרוקת ninyo , תודה. מחר בבוקר אני אקח את הרכב לחשמלאי רכב. עדיין הרווחתי כשקניתי את הרכב עם תקלות. בקשר למד הדלק, אני לא יודע מה בקשר לחבר שלך. במיוחד כשאני לא יודע כמה האוטו צורך דלק אני לא מתכוון לצאת או יותר נכון לתת לחברה שלי לצאת לנסיעות בין עירוניות או בכלל להמשיך לנסוע בלי ידיעה עוד כמה האוטו ימשיך לנסוע. לך אח"כ חפש לך גרר, חפש איזה בוס יאמין לך למה לא הופעת לעבודה וכל זה בגלל העצלנות של ללכת למוסך ולתקן את התקלה. ואני די משוכנע שזה כן המצוף, הנורה האדומה של הדלק לא מפסיקה לפעול.
  2. שלום. ראשית, אם השרשור שייך לפורום "טכני, אחזקה וטיפולים" מראש אני מתנצל כי אני מחפש בסה"כ הערכת מחיר לתיקון. אז ככה, לפני מספר שבועות חברה שלי רכשה פורד אסקורט CLX 1.6 כמובן שהיא בעניין מכוניות לא יודעת אף דבר אחד חוץ מלאיך קוראים לגלגל הזה שמסובבים כשרוצים לפנות, לכן היא ביקשה ממני עזרה קטנה ברכישת הרכב. קנינו את הפורד עם תקלות חשמל מעטות. לא סיפור נדיר כ"כ אצל האסקורטים. אבל מנוע שמור ומטופל היטב, בולמים הוחלפו לפני כ3 חודשים, עבר טסט וקיבל נעליים חדשות ואיכותיות למדי לפני 3-4 חודשים. בקיצור הרכב נוסע כמו שד. מספר תקלות די מציקות ברכב: חלון נהג חשמלי - לא רוצה להפתח. הידית של האורות דפוקה למדי. לפעמים זה קופץ סתם כך לאורות גבוהים וחוזר חזרה. - עניין שחובה לטפל בו במהירות. מצוף הדלק נשאר על 0 ולא זז משם. אני חושב שהמצוף לא בסדר. עוד עניין שלא משחקים איתו. אפעם אני לא יודע כמה דלק יש ברכב. היה עוד משהו? לא זכור לי. למה אני שואל את השאלה על הערכת המחיר? קניתי את הרכב במחיר זנות בגלל התקלות הללו. ידעתי שהתקלות קיימות.. ובכל זאת רכשתי. זה עניין רציני? מישהו יכול להמליץ לי על מקום טוב לטפל ברכב באיזור ב"ש? תודה מראש ושבת שלום, ויטלי.
  3. אז יצאתי מטומטם אחרי הכל הבנתי, נרגעתי, תודה.
  4. שניה שניה שניה.. יש משהו שלא הבנתי עדיין מההודעה הראשונה כאן. יכול ליהיות שאני יוצא אידיוט מוחלט כאן, אבל לא מצאתי משהו שיסגור לי את הפינה כאן. 3 פעמים המנוע הלך פייפן בגלל... שמן. נזילת שמן פשוטה. בדקת?
  5. ובשאלה נוספת - קרבורטור או הזרקה זה משנה? ועוד אחת מסקרנת - זה משתלב בכלל עם הדלק בטנק? או שאחד מהדלקים כבד מהשני והם לא מתערבבים טוב? שבת שלום, ויטלי.
  6. vitali24

    פורשה 911 (997) נמחצת

    ^^ ב40 שנה האחרונות ה911 השתנתה יותר מהפורד ג'יטי ופה אין מה להתווכח. אבל בסדר, קלרקסון אומר הרבה. לא תמיד צודק לדעתי. ובקשר לפורשה - מוות לרוצחים האלו!
  7. נשמע הגיוני. אבל הבחורצ'יק ציין שבסופר לאנסר של האימא זה מעולם לא קרה.
  8. http://www.planetnana.co.il/maser/dict.htm http://web.macam98.ac.il/~ltami/daniel/index.htm http://www.netcar.co.il/magazin/milon.asp#34 אלו + ויקיפדיה יוכלו ללמד אותך על מבנה הרכב וחלקיו. מקווה שעזרתי.
  9. תירגע חבוב. כולה 2 שיעורים מאחוריך. טיפה הרגל של קואורדינציה והכל יהיה בסדר. תשתחרר. (לא תשחרר, תשתחרר! לא נעים המורה לידך) ותסדר לעצמך את הדברים בראש לפי הסדר. עם ההילוכים אתה צריך לפעול כמו שעון, לפי הסדר המתאים.
  10. למען אמינותך ואמינות יומן הטיפולים שלך. בעתיד, כל טיפול \ תיקון במוסכים מורשים. אל תהסס לבקש חתימה ביומנך.
  11. יש סיכוי שהקרוספייר של אלדן "להשכרה" היא זאת שקיבלה משטרת התנועה בישראל במחיר שחיטה יום יום? בכל זאת, הקרייזלר ההיא מושכרת.
  12. המצב בכבישי ישראל הם לא הסיבה למגן את עצמך בטנק עמיד, בטיחותי וחסין לפגיעות של אידיוטים אחרים. וכן, הפיתרון זה כן להשאר עירני! אולי לא ליהיות עד כדי כך פרנואיד של להסתכל ימינה ושמאלה ברמזור קדימה. מכונית בטיחותית זה אמנם קריטריון חשוב. אבל ברגע שאדם נוהג באיזה דיפנדר מפלצתי הוא ניהיה מכונת הרג. ומה לעשות? כולם טועים. כולם עושים טעויות ושקרן מי שיגיד שזה לא נכון! כולנו בני אדם. ולך תדע אולי תעבור בטעות ברמזור אדום ותרים בן אדם במעבר חציה?! אתה באמת רוצה לראות מישהו תמים נמרח לך על השמשה ולנקות אח"כ חתיכות של כליות ושאר איברים של אדם מהגריל שלך? אני לא! ומדבר בן אדם שהיה לו מגן חזירים על הג'יפ סתם בשביל היופי והוריד אותו בגלל שזה הרבה יותר מסוכן להולכי הרגל. לילה טוב, ויטלי.
  13. אז היית אומר מההתחלה עוד בהודעה הראשונה שזה מה שאתה רוצה ברכב. אתה רוצה בטיחות. אין בעיה מותק, קנה חתיכת דיפנדר אימתני. בתאונה חזיתית אתה לא נתקע בכלום. אתה נוסע על הרכב ממול. ועכשיו ברצינות. פעם ראשונה שאני שומע מישהו שרוצה רכב ב330 (ואולי יותר) אלף שקל בשביל.. בטיחות. אוקי, נושא חשוב. אבל הH3 הוא רכב בלינג פוזאיסטי, איטי, עם היגויי כהה ולדעתי גם מכוער. אז למה נתפסת על האמר? קנה אוטובוס ותאמין לי שלא הרבה דברים על הכביש יוכלו להרוג אותך. (מחבלים לא על הכביש בד"כ, נכון?) ותכל'ס? אם בטיחות אתה מחפש, ושום דבר אחר לא מעניין אותך בהאמר אתה יכול למצוא לעצמך רכב שיספק את הצרכים שלך עם ייתר נוחות, גם לכיס, גם לסוכן הביטוח שלך וקצת פחות לבעלי תחנות הדלק.
  14. לפי הכותרת אני מעט מופתע שרק אחרי שנה גילית שיש לך ברכב שאסי. אבל ניחה. בכל מקרה, מצא את המוכר ואל תחשוש ללכת עד לבית המשפט עם זה. פגיעת שאסי זה לא צחוק. זה לא להוריד טיפה את המחיר במכירה של הרכב. שים לב שאם במשך השנה הזאת שהרכב בבעלותו של חבר שלך הרכב עבר תאונה כל שהיא זה יהיה בלאגן להכנס במוכר. בהצלחה.
  15. vitali24

    מחיקת נקודות - מתי?

    מצטרף לשאלתו של הציפור...
  16. כמו שציין דני66 האוקטביה אכן רכב אמין לחלוטין. אישית אני מכיר נהג מונית טיפוסי שהוא עובד על האוקטביה ביום ונהג אחר עובד עליה בלילה. במילים אחרות - חוץ משבת הרכב עובד 24 שעות. אינספור התנעות של המנוע. אינספור החלפות הילוכים והרכב כבר שנתיים אצלו . אמנם לדעתי נוסע כמו טרקטור. אבל נוסע! אני לא חושב שיש יותר מידי סיבות בשבילך לקנות את דגם הדיזל, תקן אותי אם אני טועה. הרעש של הדיזל באוקטביה מחריד.
  17. הרכב יילקח לבדיקה ביום ראשון. תודה לכולם.
  18. הסוחר לא הזדהה ככזה, אבל כל סימן שאני יכול לתאר לעצמי מורה על זה שהוא כן אחד כזה. ומה שעוד יותר משגע אותי - הרכב נמכר במחיר מחירון! והנהיגה מרגישה לא רעה בכלל. אז למה סוחר לעזאזל?! עריכה: האדם הסכים ליהיות ערב בבדיקה על כל פגיעת שלדה שהיא. אבל הוא רצה לבדוק את הרכב במקום מסויים. לא הייתה לי בעיה עם המקום עד שהוא רצה להבדק שם. ואז סירבתי. מה יהיה? אלוהים גדול. תודה לעוזרים
  19. שלום לכולם. אני מחפש לפרינססה רכב משלה. ראינו בדרכינו פורד אסקורט עם שלט למכירה. מודל 92, מנוע 1.6 התקשרתי, ענתה לי בחורה שלא הייתה נחמדה למדי. שואל כמה שאלות בסיסיות.. תאונות, שלדה, ק"מ וכאלה.. הכל נראה סביר.. קבענו להפגש. אני מגיע עם חבר. עומד לי גבר ליד הרכב. מרגע שעניתי לו "כן" על "אתה ויטלי?" הוא לא הפסיק לזיין לי את השכל במשך לפחות 40 דקות על הראש מנוע שעבר חריטה והנעילה המרכזית שהחליפו. חבר שלי היה משוכנע שזה סוחר מהיכרות קודמת עם האדם. א-ב-ל.. אהבתי לאללה את הרכב. חזק, נוח, יציב.. דאש קצת מתקלף.. אמריקאית אחרי הכל, אבל אפשר לחיות עם זה. נצא מנקודת הנחה שהאדם שדיבר איתי היה סוחר, ואני די משוכנע שהוא כן. יש בכלל טעם לקחת את הרכב לבדיקה ולהתקדם לרכישה? או לחשוש מעקיצה ולהמשיך בדרכי..? תודה, ויטלי.
  20. סה"כ תמונות של טמפרות עם עבודות קוסמטיקה כאלו ואחרות. לא הייתה לי אחת אפעם, לא מושכת אותי במיוחד. אבל לפי מה שהבנתי, ביחס לשנתון - אחת במצב טוב זה פשוט אוטו נפלא
  21. vitali24

    עזרה בבחירת סלקל

    בראש ובראשונה ברכות ובהצלחה עם התינוק לעתיד. כאבא לעתיד (אני מקווה) רציתי לדעת בבקשה מה הוא הISOFIX המדובר. ולמה ננעלת דווקא עליו? מה רע במושב תינוק איכותי שאפשר לקנות בשילב או כל חנות מהסוג הזה. ויטלי.
  22. נהג המחזיק ברישיון לרכב ציבורי מעל גיל 55 אם אני לא טועה מחוייב לעבור בדיקות רפואיות כל שנתיים. אם כל נהג בישראל מעל גיל מסויים יצטרך לערוך בדיקות רפואיות למען המשך תוקף רישיונו, הרי זה משובח!
  23. אם היה מקום שבאמת השתוללתי בלי סוף היה במנחת ערד. סתם יצאתי משם עם צמיג מפוצץ. אבל היה כיף
  24. בכביש 44 נהגים נוסעים במהירות מופרזת ומסכנים את עצמם ואת הציבור - מותר להם?
  25. זה עצוב שהשוטרים במדינה מנצלים את ה"זכות" לעבור על החוק במקרי חירום להרגל של מתי שנוח להם. חודש שעבר מול העיניים שלי בפקק מימיני עומדת ניידת משטרה בפקק מטורף.. אני מעיף מבט, השוטרים מחליפים מילה או שתיים, הנהג מפעיל את הסירנה וחותך ימינה לשוליים.. למה? כי הוא שוטר, אז לא בכבוד של אחותו ה..עובדת בעבודות שונות לעמוד בפקק 5 דקות.
×
×
  • תוכן חדש...