-
הודעות
349 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vitali24
-
כנראה שהניסוח שלי היה קיצוני מעט. זה לא שאני בן אדם זבל.. להיפך. ולא פעם אחת, כל פעם שניסיתי ליהיות אדם טוב, איכפתי ונחמד האנשים הלא נכונים ראו את זה ותפסו טרמפ עליי ועל התמימות שלי. בתכל'ס אתה לא יכול לדעת על מי נפלת ולמי דפקת את האוטו. אבל אם אותו מקרה היה קורה לי, הייתי מצלם את הפגיעה הבודדה שאני גרמתי לה כהוחכה וכאמצעי זהירות לכל מקרה שהוא ומשאיר את הפרטים האישיים שלי. אני למדתי לחשוב פעמיים לפני שאני מציע עזרה או נוהג בטוב לב. ומצטער אבל זה נכון. זה הרושם שקיבלתי מהמדינה. (זה לא שבאתי מרוסיה ואמרתי "טפו חרא של מדינה" אני פה מגיל שנתיים וחצי. שירתתי בצבא בגבעתי. בשביל למנוע השערות מיותרות)
-
סוזוקי ליאנה - האם היא באמת מכונית טובה מבית טוב ?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך רכב כללי
פעם ראשונה שיוצא לי לשמוע שליאנה שותה הרבה דלק. עד כדי כך? אף פעם לא יצא לי לנהוג באחת או משהו כזה. כמו שאתה מתאר אותה, אני מבין שלא הפסדתי כלום -
הקטע שהוא לא היה אמור לקבל את הדו"ח אם הוא לא נוסח כמו שהוא טען. איך השוטר בכלל הגיע למסקנה שהוא מיהר לחברה שלא מרגישה טוב? הוא הרי לא אמר דבר כזה. הוא לא היה צריך לקבל את הדו"ח והיה צריך לטעון שהוא מוכן לחתום על דו"ח שמנוסח כפי שהוא טוען. לפי מה שזה נשמע לי אני לא חושב שיש לך את רוב הסיכויים לצאת זכאי. המילה שלך מול המילה של השוטר - ולך חפש את נהג הלאנסר עכשיו שיבוא ויגיד שהוא זה שנהג במהירות מופרזת . אגב, סתם שאלה.. בכללי מה האינטרס של שוטר לתת למישהו דו"ח.. הוא מקבל על זה משהו? משנה אם שוטר רשם 15 דוחות בשעה או לא רשם אף אחד?
-
אזהרה* זה כבר ניהיה מעצבן.. המשטרה עסוקה בלמצוא את המפריזים במהירות. אבל את אלו שחותכים נהגים אחרים בין נתיבים, נוהגים בשכרות, מפרים חוקי תנועה ועוד הרבה נראה שלא מענין אותם. תודה.
-
אמ.. לkobyiso עדיין, מה שאני אומר אלו בלבולי ביצים? אמנם מה שאמרתי לא יכול לבוא לידי ביטויי בהוחכה או משהו בסגנון. אבל תקרא ותבין מה ניסיתי להגיד בהודעה שלי. יום טוב, ויטלי. בלי א'!
-
אני אפתח ואגיד שאני מבין את רגשות האשם שלך. א ב ל - תבין, בארץ ליהיות בנאדם טוב יכול לחזור אליך בבומרנג בצורה רעה של ממש. 2 אופציות צפויות לקרות כשתשאיר מספר טלפון. 1. יתקשרו אליך בשביל להבין מה אתה רוצה.. כי לפי מה שאתה מתאר לא ישימו לב לזה, יגידו לך תודה על היושר ולא צריך לעשות מזה סיפור גדול. 2. יתקשרו אליך.. ישאלו מי אתה.. יעלה להם הרעיון שאתה פראייר והנה הזדמנות פז לשפץ את הפחחות של האוטו החבוט. כמובן, על חשבונך - איך לא. עכשיו, תחשוב על זה לרגע.. ובכנות תגיד לי מה הסיכויים שתקבל כתשובה את אופציה 1. בהתחשב במדינה שאתה גר בה כמובן. הרבה יותר קטנים מהסבירות של 2, נכון?
-
תביעה? על? הם רימו אותך? הם שיקרו במשהו? העובדה שאתה לא מרוצה מהתביעה לא עילה לתביעה כלל וכלל. לא טוב לך עם האוטו? הדפס שלט "למכירה, טויוטה קורולה GLI 2008 חדשה, עדיין באחריות" רצוי שתצרף את מספר הטלפון שלך. ובהצלחה.
-
אני חושב שהבנתי את השאלה שלך - אם לא תקן אותי. ברגע שיש לך למשל מאזדה 3 או פורד פוקוס שאתה רוצה להציע למכירה, מלבד חברות הליסינג שיהוו לך תחרות רצינית במי ימכור את הרכב\ים אל תשכח שהשוק מוצף בהם. ברגע שהשוק מוצף, 2 אפשרויות שיתנפלו על הרכב שלך. או שהוא שמור בצורה מפחידה. הק"מ נמוך ואין עליו רבע שריטה, שהרכב שמור כמו בתו הקטנה של הרב. או, שאתה פשוט מוכר אותו במחיר שטותי ומצחיק. ברגע שיש לך רכב שהוא פחות נפוץ על הלוחות רכב, יהיה לך יותר קל למכור, כי תחרות גבוהה לא תיהיה לך. יום טוב, ויטלי.
-
ואוו.. שעות אפשר לשבת ולדפדף, תודה.
-
יישור קו זה טיפול \ סדרת טיפולים כדי להביא את הרכב למצב תקין או אפילו תקין + הבחור יצא מנקודת הנחה הגיונית לחלוטין שבתקציב כזה אתה לא תקנה רכב במצב תקין. דעתי על השאלה - תקציב מועט מידי. ובאמת שעדיף שתיסע באוטובוסים. כי רכב בתקציב כזה אמנם אתה יכול למצוא.. אבל "טוב" זה לא משהו שתרבה להגיד עליו. יישור קו וטיפולים שאולי תצטרך - לא חבל על הכסף?
-
במילה אחת? כסעמאק!
-
תהיה לגבי שיפורים ואנשים בכלל
vitali24 פרסם הודעה בנושא של Roy בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
סליחה שאני מתערב. אבל נקודה למחשבה - בן אדם.. סתם לדוגמא בעל סוזוקי סוויפט משנתון ישן יותר מ94 רוצה להוסיף קצת כוח לרכב. לא כי הוא הולך לקרוע את המסלול על 240. אלא בשביל שיוכל להגיע לאילת על 100 קמ"ש כמו בן אדם. תפסלו את ההודעה שלו? תפסלו את הזכות לשאול שאלה? בנוגע לנושאים שנחרשו וממשיכים להפתח בזה אתם צודקים ב100 אחוז. אבל החוקים קצת מוקצנים לדעתי. -
אל תלך רחוק מידי ותדבר על טכנולוגיה. יש משהו הרבה יותר בסיסי שאין לאמריקאיות טיפוסיות - איכות! אני שוב אשתמש בדוגמא של צבע ושל הדאש בורד. השרייד שלי, שנת 89 עגלה עגלה.. אבל קילוף בודד אחד אתה לא תמצא לי בתוך האוטו! למה רכב אחרי 7 שנים בודדות על הכביש מתחיל להתפרק? כי שיטת הייצור שלהם הייתה ונשארה דפוקה ואטומה. אצל יפנים למשל, אין דבר כזה לגעת בפח לפני שהפח עובר צביעה. אסור אפילו לנשום על הפח. אצל האמריקאים הם נוגעים בפח בידיים שמשאיר אחר כך שמנוניות על הפח והצבע לא מאריך ימים. ובוא אני אספר לך משהו.. טויוטה, סובארו , מיצובישי... פורד, שברולט וGM בכלל.. החברות שציינתי למעלה משתמשות באותו צבע לצביעת הרכב, מאותה החברה בדיוק. למה הצבע על יפניות שורד הרבה יותר ? תראה לי רכב אמריקאי משנתון 89 כמו השרייד שלי שלא חונה בחנייה מקורה והצבע שלו במצב של השרייד.
-
הפסאט שלך היא הנעה קמית. ברגע שבשיא הסיבוב לחצת פול גז הקדמיים רוצים לדהור לתוך הסיבוב. והאחוריים? האחוריים פשוט לא מספיקים לקחת את הפניה כמו שצריך ונזרקים הצידה. לחץ האוויר שהיה חסר לא ממש קיצוני ומשפיע יותר מידי. אבל אם לטענתך אתה בד"כ מרביץ פניות בשביל לקבל את הזריקת זנב יכול ליהיות שהצמיגים שלך כבר אכולים ותם זמנם. הייתי משער אולי גם שהסיבוב בשיפוע צד שפועל נגדך.. או שהיה משהו על הכביש. סע בזהירות.
-
ממתי רמות הגימור ואיכות חומרים בשברולט ובכלל באמריקאיות היו טובות בכלל? מה אתה מתפלא? למה צבע מתקלף באמריקאיות אחרי שנים ספורות על יד אחת וביפניות למשל הצבע מאריך ימים? למה הדש בורד בשרייד שלי לא מתקלף? והשרייד שלי זקנה מהקוואליר שלך בהרבה. יש לך עוד אמריקאית טיפוסית, זה הכל.
-
אתה צריך לשאול את השאלה אחרת - למה היבואן בכלל מביא רכב כל כך מסוכן? ועוד יותר גרוע - למה אנשים קונים רכב עם כרית אויר אחת? ועכשיו תגיע תשובה צפוייה - נכנעים למחיר הזול. אנשים לא תמיד מבינים שעל בטיחות לא חוסכים שקל! לא מספיק שהיונדאי גטס הוא לא רכב גדול, הוא לא בעל מסה גדולה ועוד עם כרית אויר אחת? תאונה=מוות!
-
אמנם נכון, אין שום חוק שאומר שההאצה שלך מוגבלת. אבל גם אם לא פרפרת ובכל זאת האצת תוך 3 שניות ל80 קמ"ש אני מאמין ששוטר שלא מוצא חן בעיניו הדרך בה אתה נוהג יכול לעשות לך צרות על נהיגה בפזיזות\ חוסר זהירות ואיך שהשוטר לא ירצה לקרוא לזה.
-
האם התנעה תכופה של הרכב לצורך חלוקת עיתונים גורמת נזק?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של itamar0547 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עצם העובדה שאתה מניע את הרכב כל פעם מחדש גורמת בלאי למנוע בכל התנעה. אם המנוע עדיין חם ואתה מתניע אותו שוב זה פחות קריטי. אבל עדיין, בכל התנעה והתנעה של המנוע נוצר בלאי מסויים. דרך טובה יותר? אופניים זה הדבר היחיד שעולה לי לראש, תעשה קצת כושר בנוסף. -
להוציא לה רק את המנוע? אתה מתכוון לבנות כלי עם המנוע של האיביזה? (תוך שימוש ברתכת ובדיסק משהו רציני?!) תיהיה לי בריא. בהצלחה חביבי, תאמין לי - אתה תצטרך אותה.
-
אני אכנס בדו-השיח המעניין על סוגי המצלמות בפלאפונים ואשאל שאלה - זה רק אני, או שהסופה כבר איבדה את הייחודיות שלה שהייתה מן מפצלת מטפסת סלעים שהייתה שיא הפשטות, הכי לא נוחה בכביש, הכי מתפרקת שיכול ליהיות ועדיין אוכלת שטח כמו גדולה?
-
^ שליטה יפה מאוד יחסית לזריקות זנב למיניהן בהנעה קדמית.
-
ההטפות והחינוך לא נראות שמעניינות אותו. נראה כאילו הדו"ח יותר חשוב לו מהחיים שלו ושל הרבה אחרים. אני אמנע מלצאת עליו בקריאות של "אתה מטומטם אתה תיהרג" אני פשוט אגיד לפותח השרשור שאני שונא אנשים כמוהו! שונא! כשאני רואה אנשים כמוך בכביש שעוקפים מימין וחותכים אותי שאני עוד שניה נכנס לנתיב הנגדי ומאבד את החיים שלי אני פשוט מעביר את החצי שעה שלאחר מכך בלמלמל לעצמי בעצבים עובדות עליו, על אימו היקרה ושאר בני משפחתו המצעורעים בעברית, רוסית וכל שפה שאני יודע שמכילה את המילה זונ.. בן אלף זונ.. מזדי.. וכו' אבל הוא מסוג האנשים שעושים למשרד התחבורה את החיים קשים. תהנה ילדון, תהנה כאילו הרייס הבא שלך יהיה האחרון, סביר להניח שזה יהיה נכון.
-
אני מצטער אם טעיתי במקום, אבל אני חושב שפה זה פורום רכב ולא פירוקיה\מגרש רכבים למכירה. בכל אופן, תלויי מה המצב שלה, בת כמה החיפושית ובכמה ירצה הבעלים. לצערי אני לא חושב שמישהו כאן יודע. אני חושש שרתכת ודיסק משהו רציני זה לא כל הציוד שידרש לך כדי לבנות באגי. בכל מקרה, פנה לפירוקיה. נסה למצוא אחת שגם אם היא לא במצב נסיעה, הבעיות לא קריטיות וניתנות לתיקון בתקציב יחסית נמוך. עצה אישית ממני, קרא ושנן טוב טוב את הודעתו של אומי5. אני מסכים איתו במאה אחוז.
-
עשן לבן אחרי טיפול במוסך "דניאל בראל" (פ"ת)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של kobi123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סלח לי, אבל למה התמימות? באותו רגע שאותו מוסכניק הסביר לך שהבעיה נובעת מהאגזוז והמליץ לקנות אחד חדש. כשהבעיה נמשכה, איך הסכמת לשלם לו על זה? הרי זה ניצול ממדרגה ראשונה. לא די בזאת, לאחר האגזוז החדש השסתומים הוחלפו ועדיין הבעיה לא נפתרה. אז הוא מדבר מפה עד הודעה חדשה ומספר סיפורי צפונציק.. אבל בינתיים החלקים שהוחלפו שולמו!!! -
הילוך רביעי לא נכנס בשרייד שמוצעת למכירה, חור בכיס? לתקן או למכור ככה?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה לכולם, מחר בבוקר אגש למוסך לבדיקה והערכת מחיר לתיקון. לכל מקרה, האוטו לא ייסע עד מחר.. לא קריטי. שוב תודה ושבוע טוב.
