-
הודעות
349 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vitali24
-
הילוך רביעי לא נכנס בשרייד שמוצעת למכירה, חור בכיס? לתקן או למכור ככה?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כאשר המנוע כבויי ומופעל קיימת את אותה הבעיה. תודה, אבל אחרי התבוננות כמה שאני יכול על המערכת של הגיר לא מצאתי משהו בסגנון מה שתיארת. יש סיבה ליהיות מודאג ולא לנסוע באוטו בכלל? -
שלום. היום בדרכי הביתה מהחברה, בהילוך שלישי ורוצה להעביר לרביעי. פול קלאץ' ומנסה להכניס את מוט ההילוכים לרביעי. הוא כאילו חסום, הרגשה של משהו קשה שלא נותן לי להכניס להילוך. בלי להתעסק הורדתי לשלישי והמשכתי לנסוע. הגעתי הביתה, וכשהאוטו עומד בחניה בדקתי את הבעיה שוב פול קלאץ', ראשון נכנס, שני נכנס, שלישי כנ"ל חלק, והרביעי עדיין תקוע הילוך חמישי נכנס.. רביעי לא רוצה. עכשיו, הרכב מוצע למכירה. השאלה הגדולה כאן זה האם שווה לתקן ואז למכור? או למכור בפחות? בכמה פחות? כמה עולה תיקון של דבר כזה? תודה, ויטלי.
-
אם הגעת לכאן אני מניח שהכוונה שלך למירוצי הדראג הלא הם ידועים בשמם העברי "מירוצי מיאוץ" בדר"כ המירוצים נערכים כששתי מכוניות עומדות במקביל במסלול של רבע מייל במהירות אפס. מי שמסיים את רבע המייל מהר יותר הוא המנצח. הרעיון בתחרות מסוג זה הוא המכונית של מי מאיצה מהר יותר. בשם הלועזי - Drag Racing כמו שנאמר פה. מקווה שעזרתי, ויטלי השומר חוק
-
מכרתי את האוטו, מחפש ספורטיבית אמיתית ב-150 אלף שקל
vitali24 פרסם הודעה בנושא של shayaman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לעניין של למה לא הנעה קדמית נהדרת אני לא אכנס. אבל אני לא מבין את ההתלבטות הגדולה שלך. בארצינו הנהדרת רכבים בעלי הנעה אחורית לא נפוצים כ"כ. אבל לדעתי? אני מסכים ב100 אחוזים עם Kundason. קנה לך מיאטה, היא בעלת הנעה אחורית, היא לא תוותר כל כך מהר על אחיזת הכביש ו.. היא יפיפייה! אחרי ש'למדת' את הרכב. בתקציב הנותר לך אתה קונה קיט שלם של טורבו. מה שנותן לך בנוסף להכל גם כוח מהמנוע. בקשר לצמד היפניות. האיבו והSTI במיצובישי לא יצא לי לנהוג לצערי. אבל בSTI משופרת כן. ו.. אני לא אוהב אותה! היא תוקפנית מידי. היא יותר מידי נוקשה וחדה. נכון שאני נותן פה יתרונות של רכב ומציג אותם באור שלילי אבל לא, לא השתגעתי. אבל אני מתאר לעצמי שאתה מחפש רכב שישמש אותך ביום-יום. כמובן שאני נותן את דעתי האישית בלבד, אבל אני לא אוהב את הגישה הרוצחת שלה. ההרגשה שהרכב אומר לך "רק תלחץ, רק תוריד את הרגל למטה ואני מדביק לך את הכליות לכיסא" מה שעוד בארצינו הקטנה לא כל הכבישים כלכך נעימים לנסיעה, במיוחד לא שאתה נוהג על STI נוקשה שתשבור לך את הצורה בכל כביש משובש מעט. שיהיה בהצלחה בקניה, ויטלי. -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=153115 השרשור אולי יעזור.
-
באמת באנגליה זה עוד יקר. בארה"ב ב10 אלף דולר אתה רוכש רכב חדש. אבל.. אני מצטרף לשאלה.. איך הגענו למצב שמכונית עולה כלכך הרבה? איפה התחיל טירוף המחירים הזה? מכונית היום ניהיה נכס בעל ערך גבוה באופן מצחיק. למה?
-
הילד של השכנים זרק לי בלטה על האוטו-מה אפשר לעשות?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של matan_grin בתוך רכב כללי
אתה צודק בעניין ה"איזו מדינה מגעילה" אבל .. זה דבר מעצבן.. אני ממש ממש לא רוצה להגיע למצב שהבנאדם נמצא בו. לא יודע ולא רוצה לדעת מה יעלה לי לראש באותו רגע. לא מדובר על אבן קטנה.. יותר נכון אם לצתת את הודעתו המקורית של פותח השרשור, "אבן בטון בגודל מרשים" אני לא יודע איך עושים דבר כזה בטעות.. וזה ממש לא משנה. אבל אני מבין את הכעס שלו ושל שאר המשתמשים שמדמיינים את עצמם במקומו לרגע. לכל זה מתווסף העניין שצבע נפוץ במיוחד, אין לו ולא בכל מקום הוא יכול לתקן את הנזק שנגרם על ידי "פושע" קטן. -
הילד של השכנים זרק לי בלטה על האוטו-מה אפשר לעשות?
vitali24 פרסם הודעה בנושא של matan_grin בתוך רכב כללי
אני חושב ששחכתם שנגיד שקרה והוא תיקן והם לא שילמו. הולכים למשפט - שיוכיח שהם אמרו שישלמו. "תאונות קורות, זה לא היה במכוון, שהביטוח ישלם לך" שמעתי את המשפט הזה כבר פעם ולא, זה לא עודד אותי במיוחד. בכל אופן. סגור איתם אפילו בכתב. שיבואו איתך לתיקון. משהו. -
לא, לא רק אתה =] ועכשיו ברצינות, מצטער אבל.. ההורים שלו מטומטמים! אם הילד מתחת לגיל 12 הוא לא אחראי למעשיו ואין אפשרות שיועבר עליו שום הליך משפטי\ משטרתי. לכן, אני במקומך הייתי מחייג 100 וטוען כי באותו מושב נוסע ילד בן 11 על טרקטורון ושההורים יישאו בתוצאות. עדיף שההורים יקבלו בראש מאשר שהילד הקטן ידרוס חבר בגילו או קטן יותר אפילו וחס ושלום יפגע גם בעצמו. ילד בן 11 אולי למד לנהוג על הטרקטורון, אבל מנת שכל גדולה מידי אין הרבה סיכויים שזכה לקבל.
-
אהמ... עניין המחסומים הוא זמני לחלוטין.
-
וואוו המון רכבים מסובבים לי את הראש, לא תמיד בגלל הרכב אלא לנסות לקלוט משהו מעניין שכתוב באחד הצדדים מאחורה. (אהמ, V6\V8 אהמ 5.7) בכל אופן. מכוניות יוקרה בהחלט יזכו לתשומת לב ממני. מכוניות ספורטיביות למיניהן. לא יודע למה, אבל B4 בהחלט תגרום לי לסובב את הראש אחריה עם פה נודף ריר ולב מקנא. במיוחד בגרסאות החזקות. רכבי אספנות לא כל-כך ימשכו את תשומת ליבי. אולי רק משהו שממש נדיר למצוא על הכבישים בישראל.
-
אני בעלים של דייטסו שרייד משנתון דומה. רק גיר רגיל. שעשה לי קצת בעיות. בנוגע לבעיות נפוצות אני לא יכול לענות לך, אבל אני אישית לא מת על הרכב ולמען האמת הוא מוצע למכירה. אם זה יעזור לך אני יכול לתת לך מספר בעיות שנתקלתי בהם בשרייד שלי ב6 חודשים האחרונים שהיא הייתה ברשותי. -הגיר עשה לי בעיות , לא נכנס להילוך רביעי. - אלטרנטור דפוק - נזילת מים רצינית (פרט שולי יחסית) - קניתי את הרכב עם רדיו דיסק לא פועל, שילמתי יחסית הרבה על התיקון כי היתה בעיה יותר מסובכת בחשמל ברכב. - שבועיים אחרי הרכישה של הרכב שמתי לב להתחממות יתר, כתוצאה מרדיאטור דפוק. הרשימה נמשכת ונמשכת. קיבלתי את הרכב בקומבינה ובכלום כסף כמו אידיוט. ובסופו של דבר בכל ההוצאות של התיקונים הייתי יכול לקנות שרייד במצב מעולה שלא הייתה עושה לי את כל הצרות, תיזהר ושיהיה לך בהצלחה.
-
אני מזמן הפסקתי לנסות להבין מה לעזאזל גורם ללוי יצחק לתקוע את המחירים שברוב המקרים לא מוצדקים, לטובה או לרעה. מצטרף לשאלה. ואם אפשר בבקשה הסבר קטן על מה גורם לו "להפיל" שווי של רכב או להיפך אני אשמח.
-
לדעתי רכב ש7 שנים על הכביש ועשה 260K כשמדובר ברכב דיזל לא אמור כלכך להרתיע, לא עד כדי כך. ועוד אם אתה אומר שהרכב שמור .. בכל מקרה, בדיקה במוסך תספק לך את התשובה אם זמנו של המנוע \ הגיר חלף.
-
אנא עזרו לי-התלבטות בין מס' מכוניות מנהלים
vitali24 פרסם הודעה בנושא של hgt1800 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרשה לי לעשות את זה קצר - B4. -
כל עוד אתה מדבר על שנתון שמעל 99' אין שום בעיה עם הרכב.. בקשר לתיבה האוטומטית אני לא יודע.. אבל כבעלים של אחת.. תתרחק מהשרייד הישנות יותר! מזה תתרחק? תברח! ו.. בקשר לשאלה הנוספת שלך.. לאוטו קטן אני לא רואה יותר מידי סיבות למה לקנות רכב עם מנוע בעל נפח גדול יותר מ1300 סמ"ק.
-
צריך עזרה, קחו את הזמן, אחרי שוויתרתי על האופציה של רכב אמריקאי
vitali24 פרסם הודעה בנושא של zizo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אחרי הגראנד פרי? בברירור! אגב, הלכת לאיזור של סקודה.. הסופרב לדעתי רכב מעולה! הוא מרווח לאללה ונוח לנהיגה.. תנסה. -
צריך עזרה, קחו את הזמן, אחרי שוויתרתי על האופציה של רכב אמריקאי
vitali24 פרסם הודעה בנושא של zizo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ראשית, אני מצטער אם "ניפצתי" לך את הרצון לרכב אמריקאי. אבל עדיף עכשיו מאשר שתתחרט על זה אח"כ. בקשר לשאלתך - ה406 רכב נוח מאוד. אבל כמו שנאמר פה, הוא גדול ויש לזה השלכות. על הטויוטה קורולה הייתי יותר ממליץ מה3 שהוזכרו כאן. הרכב לא רע בכלל. בתקציב שלרשותך אתה קונה אחת בשנתון 2000 - 2001 לא רע בכלל. בקשר לVW אני מצטרף למה שנאמר פה, אם אתה נוסע באמת מרחקים גדולים ורעש הדיזל לא מפריע לך מה שלי אישית קודח במוח.. בהצלחה ותתחדש. -
בעניין שהכל תלויי בסדר העדיפויות אתה צודק בהחלט ואני מסכים איתך לגמרי. בנוגע לבימר.. הלכת קצת רחוק.. עד ל740.. לא אמרתי רכב פאר. אז אתה צודק.. ב740 ההוצאות הן עצומות. לא שאני יודע מניסיון אישי.. לצערי אני לא יכול להרשות לעצמי 740 אבל בנוגע לשאר הדוגמאות שהבאתי - וזה לא מסתכם כאן, אתה תוכל להגיע רענן לאילת ואפילו עוד ישאר לך דלק במיכל. + לא יהיו לך חששות כאלו או אחרות שכל רגע משהו עלול להתקלקל ברכב. שיהיה לך יום טוב, ויטלי. בלי א'
-
ראיתי בטלויזיה לא מזמן דבר דומה. זו מין חתיכת פלסטיק שמרכיבים על מספר הרישויי המקורי. מקו ישר מאחורי הרכב רואים את מספר הרישויי כרגיל ברגע שאתה מסתכל מהזווית של מצלמת מהירות הכל נראה מטושטש. כמו תריסים ממש קטנים בפלסטיק שמזווית מסויימת לא רואים את המספר.
-
מעוניין ברכב שטח עד 120 אלף שקל, סוזוקי ויטארה למשל, והכותרת שלי נערכה
vitali24 פרסם הודעה בנושא של yosefben בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גרנד ויטרה? 1600? לא! לא אם אתה רוצה להצליח לעלות על המדרכה עם עוד בן אדם ברכב. (הגזמה, זה לא נאמר ברצינות) וברצינות, היא לא תסחוב. אני לא בטוח למה בכלל מביאים את הרכב הזה לארץ! -
סלח לי, אבל מציק לי עניין ה"לא מכיר שום רכב יפני או אירופאי שיתן......" יצא לך לנסוע בטויוטה אוונסיס? כי.. זה פינוק אמיתי. יצא לי לנהוג אפילו בסקודה סופרב.. רכב נוח מאודד! אתה בעלים של צרפתיות.. את הC5, ניסית? הסדרות הגדולות יותר של BMW .. אל תגיד לי שזה לא רכב עם כורסאות מאחורי ההגה. ובקשר לנ.ב. את התשובה ללמה הפכה הסובארו לרכב הנמכר ביותר בשנות ה80 אתה תמצא על הכבישים של ארצינו הנהדרת.. קצת נהדרת. תראה את הDL .. כמעט 30 שנה על הכביש ואתה מוצא אותם על כבישים בין עירוניים מהירים. למה לא? זאת איכות! לא יודע מה איתך, כשאני שומע את המילה אמינות עולה לי סובארו DL לראש. עזוב את העובדה שזה אחד הרכבים הפחות נוחים לנהיגה.. לדעתי לפחות.. איזה עוד אופציות היו באותם הימים? אחרי שסובארו שברו את החרם של היפנים עלינו קנו אותם כמו לחמניות, אני לא מאמין שהרבה הצטערו על זה. בקשר למאזדה? אני אדבר איתך בעוד 20 שנה ואתן לך תשובה דומה.
-
למה קליאו ספורט ולא סיוויק טייפ R. ולהיפך.
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדיקה לפני קניה? אבא שלי לפני כמה שנים טובות קנה סיקס של Jeep .. יצא מהבדיקה.. הכל טוב ויפה.. לא עברו יומיים של נסיעות כביש בלבד ולפתע תוך כדי נסיעה החלק הימיני של הדיפרנציאל יוצא החוצה. כן כן כן .. הסרן האחורי היה כלכך גמור מצלחות שהבעלים הקודם עשה על דרכי עפר שהחלק הימני פשוט נשבר. דוגמא פשוטה.. והנה.. בבדיקה לא גילו שום דבר שאינו תקין. -
למה קליאו ספורט ולא סיוויק טייפ R. ולהיפך.
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא לא .. לא יד שניה. אני לא יכול לדעת בוודאות אחר כך מה עבר על האוטו.. לא נוטה לסמוך על אנשים בקטעים האלה במיוחד אנשים כמו שיש אצלנו במדינה למרבה הצער שחושבים שאם יש להם הונדה סיוויק אז הם מחזיקים פגאני זונדה והורסים לרכב את הצורה. והקטע הכי גרוע שהם מוכרים אותו כאילו שום דבר לא קרה.. והקונה נדפק.. החלטתי.. אני פשוט אקח הלוואה ואקנה אחת עם הניילונים. עדיף..
