-
הודעות
349 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vitali24
-
סקודה פיקאפ חבוטה, מ-פ-ו-צ-צ-ת במדבקות של BMW. על הדלתות, מכסה המנוע היה כולו בלוגו ענק של BMW. לקח לי שניה או שתיים 'לעכל' את מה שאני רואה. במיוחד כי הייתה נהגת בגיל העמידה מאחורי ההגה.
-
אני בעד. לגמרי בעד. אבל תראה את ההודעה שלך ותראה את הכותרת של השרשור. בכל אופן, אני ממש לא בעד מניעה מאנשים להוציא רישיון לטרקטורון וגם אם כן לשחוט אותם כלכלית. ממש לא. להיפך. ואם לא נאסור על בני הנוער כל דבר שני. הם לא יצטרכו להתמרד ולנסוע בכל זאת, ששם הם מהווים סכנה אמיתית! לא אומר תנו לילד בן 8 רישיון, אבל בין המחזיקים ברישיון לטרקטורון יש גם אנשים עם ראש ושכל בין האוזניים, אנשים עם טיפה אחריות. אין צורך להכליל. בגלל כמה אנשים שמנת המשכל שלהם כנראה קטנה משל מנה פלאפל לא כולם צריכים לסבול. וההכללה הזו זה בדיוק מה שקורה עכשיו בכבישים. יש עברייני תנועה שעושים מה שהם רוצים כאילו הכביש ומשטרת ישראל יחדיו שייכים לדודתו היקרה. והנה. עכשיו תיסעו על 110 ויזמברו אותכם עם הדבורה עם אותו יחס מזלזל כמו של שאר עברייני התנועה שלא יודעים כלכך מה הם עושים.
-
אז שוב, מצד אחד אתה אומר שהחרמת כל הכלים זה מכליל מידי או דרסתי. אבל בעצם אתה זה שהולך רחוק. הבעיה פה בארץ זה ההתעסקות הרבה באכיפת החוק, במקום מניעת הפשע. כמו בחו"ל למשל. משטרה מסתובבת בחניות של פאבים, לראות מי מתכוון לנהוג שיכור הביתה, לא מחכים בכביש ליד לראות מי כן נוהג שיכור... אתה תתן לילד שאין לו אפילו גיל 17 להכנס למעצר ליום יומיים בגלל מה? בגלל שהוא עלה על טרקטורון? אתה תשלול מילד שאני לא בטוח שבכלל אחראי למעשיו את האפשרות להוציא רישיון עד X שנים? עם כל הכבוד, עדיף כבר לצמצם את המנהג הזה בארץ ולא לאפשר למכור טרקטורונים אלא למטרות חקלאות \ עבודות שונות. זה כאילו לתת לחתול את השמנת ולהגיד לו אם אתה תלקק אני אבעט לך באף. אז הוא לא ילקק? ילקק! גם בעטת לו באף וגם אין לך שמנת. מי הרוויח? -אף בעל חיים לא נפגע במהלך כתיבת ההודעה. או אחריה-
-
כן! ברגע שזה הגיע לזימון למשפט ולא בא לך לקבל שלילה תתייעץ עם עו"ד . יכול להוציא אותך נקי ושקט מהסיפור. XENON שלח לי בבקשה את הדגם מכונית של חבר שלך ומספר לוחית רישוי בה"פ, תודה. לא ממש בא לי לחנות לידו, אם הוא ריסק ניידת אני תוהה מה הוא לא ירסק. פחחות וצבע זה עסק יקר.
-
שמעת את הבחור? לך אולי אין סיבה לשקר. לו יש !
-
נו בחיאט. אם היה לבן שלך A8 W12 לא היית לוקח אותה לסיבוב מידי פעם? אני די משוכנע שראיתי פעם את האוטו הזה לפני השתלבות לכביש שמוביל לנתב"ג.
-
קסנון צודק לדעתי. נוחות הנהיגה שלך צריכה ליהיות טיפה מעל המספרים שהאוטו יודע להשיג. עניין של שיפוט. בקשר לסיאט, הייתי חושב 3 וגם 4 פעמים אם שווה לשלם רבע מיליון שקל בשביל אוטו כזה. אני לא אדע בוודאות עד שאני לא אנהג בו, אבל אני לא חושב שהוא נותן באמת תמורה בשביל 240 אלף שקל. זה כבר מוגזם! אם הרכב היה עומד על סף ה200 היה טיפה יותר הגיוני. אבל זה מוגזם.
-
לדעתי, כמו שכדורגל אי אפשר לשחק עם קרוקס וטניס אי אפשר לשחק עם הרשת של הטוסטר אובן לא יעזור כלום, אין נהיגה ספורטיבית ברכב שאינו בנויי לזה.
-
-
אחרי שנה , המקרה עדיין אקטואלי בפני המשטרה? אחרי שנה שלמה יכולים לשלול לו את הרישיון?
-
כל כלי רכב מא' ועד ת' הוא סכנה לשלום הציבור ולנוהגים בו. אז? אתה מתייחס לקטינים בעלי טרקטורון בצורה מכלילה מידי, מציג אותם כגורם הבעייתי על הכבישים. אנשים מבוגרים שעושים תאונות, אין? אנשים מבוגרים על טרקטורון, אין? לילד קטן, שעוד לא מלאו 17 שנים יש 2 אופציות להנאה מוטורית. אופנוע וטרקטורון\טומקאר. מה אתה רוצה לעשות? לקחת מהם גם את זה? למה? כי יש חסרי אחריות ושכל ביניהם? וחסרי שכל וטיפת אחריות, אין לאנשים מעל גיל 17? 18? 21? 30? יש בכל מקום! הכללה לא תפתור את הבעיה. ובטח שלא לקחת מהם את האפשרות להוציא רישיון, כי אז ינהגו בלי רישיון. יותר טוב? אתה לא פותר בזה כלום! המקרה שקרה ביום כיפור הוא לא משהו שאתה שומע עליו לפחות 4-5 פעמים בשבוע. על תאונות דרכים שקורות במכוניות\משאיות אתה כן! אדון מאג. אני לא לגמרי מסכים איתך. זה שהדור הצעיר יותר הם הבולטים בעניין תאונות הדרכים זה לא רק בגלל חוסר הניסיון. זה חוסר האחריות, הפוזה, הביטחון היותר מידי מופרז שיש להם על הכביש מאיזו שהיא סיבה שאיני יודע מה היא. נהגים חדשים שסיימו את תקופת המלווה שלהם אתמול שלשום מתפרעים לך על הכביש כאילו הם נוהגים מינימום ב911 בביטחון מלא, מוזיקה בווליום מטורף. ובקיצור? ביצים של שור ומוח של ציפור! זה מה שמוביל לתאונות הדרכים. לא אומר שלא, כשאני הייתי בן 17 גם אנחנו השתוללנו! עד ליום שחבר שלי נכנס בעמוד ב40 קמ"ש בדיוק עם האוטו של אבא שלו. 40 קמ"ש כולה. כשנכנס לי טיפה פרופורציות לראש, אם זה היה קורה ב100 קמ"ש קיבלתי טיפה שכל עד כמה שתאונה יכולה ליהיות דבר מסוכן. נהג מבוגר ממוצע יוצא לכביש כדי להגיד מA לB או מקסימום סתם כדי לעשות סיבוב כשהם יוצאים לכביש זה בשביל להראות לכולם איזה גבר הוא שהוא נוסע 110 בעיר עם מוזיקה שתעיר אנשים גם בשכונה הסמוכה.
-
לא יודע למה כולם קופצים ב"לאלאלא" פתאום. זה בודי קיט לכל דבר. ואם אישרו דברים כאלו בעבר בארץ. למה שלא יאשרו אחד כזה? כי זה בצורה של פרארי?! אם יש לך את הכסף, מעט משעמם שלך, אני לא רואה סיבה שלא תנסה..
-
בקניית אוטו צ'יפ קטן של בלוטות' זה מה שמשנה בשבילך? קיי. וצור קשר עם היבואן, או שפשוט תחזור לאולם התצוגה כדי לברר עוד פרטים בנושא, אני מאמין שאת התשובות הכי מדוייקות הוא יוכל לתת. שבת שלום.
-
אתה מדבר מפלצתי? JEEP גרנד צ'ירוקי, 5.7 ליטר V8 אוטומטית. אוטו שאומר לך "אם יש'ך ביצים, רק תנשוף על הדוושה" נדבר ספורטיביות? לאחרונה על הלאון טורבו החדשה. פחות אהבתי. לא מפנקת מספיק. ונלך לקיצוניות שבספורט.. פורשה בוקסטר S. מאזדה מיאטה. S2000 ששבתה את ליבי. וZ3 שהיה לי אישור מפורש מהבעלים שישב לידי לקרוע לאוטו את הצורה! להנאתו של הבעלים כמובן. ביקש? ניסיתי! האוטו נתן תחושה שדגדגתי אותו מעט.. מייאש עד כמה שהמנוע לא מתרגש וגם אם תדביק את הדוושה ותקרע לו את הצורה.
-
האמת שאם הייתי זוכר עד כדי כך במדויק.. מה שאני לא הייתי מפרט על המילימטרים. מה שאני כן יודע ובטוח, זה שאם נזרקתי לנתיב שלו, הייתי יודע על זה והייתי שם לב! ובמקום לקבל עצבים הייתי יושב לדבר איתו על מחיר ומחתים אותו שזה נגמר שם ולא מערבים ביטוח ולא נעליים. מר צביקי הנכבד. אני אשמח מאוד לדעת באיזה חלק מהמשפט שציטטת היה בדיבור שלי טון גזעני. אחר כך נחזור ונדבר על ההודעה שלך. אם יש לך איזו שהיא בעיה מסויימת עם השפה שלי או המוצא שלי אשמח לקבל ה"פ נייטו פרבלמה. לילה טוב, ויטלי הרוסי.
-
אם לא הבנת, אני אנסה להסביר שוב. רמזור, לפנייה שמאלה! במסלול שלי 2 נתיבים, אני בימיני! יוצא לצומת בירוק. מטה את ההגה שמאלה לכיוון הנסיעה האופנוע עובר, ברקס והטיית ההגה עוד קצת לשמאל. הנהג מונית, משמאלי! מאחורי! נתקע בגלגל האחורי שמאלי שלי. ולא, לא אני נכנסתי לנתיב שלו! הפגיעה שלו ברכב שלי הייתה שניה וחצי - 2 לאחר שהאוטו עצר עצירה מוחלטת. ובלי ABS זה לא כלכך מהיר. חוצמזה שאם הוא היה שומר על מרחק מספיק בשביל להספיק להגיב למשהו, רבע מטר שמאלה מצידו והוא לא היה נכנס בי. עכשיו יותר ברור? אמיר, אוקיי.. תודה. אני יוצא מנקודת הנחה שהשופט כן יאמין לי שחתך אותי אופנוע.. אין לי הפרעות נפשיות להעצר בלימת חירום סתם ככה באמצע צומת מרומזרת. עוד מעט נכנס כיפור, שיהיה לכולם (או לרוב לפחות) צום קל וגמר חתימה טובה. ויטלי.
-
אמיר ומיכאל, בנוגע למקרה שלי, לטובת מי יהיה פסק הדין במקרה וכן נגיע לבית משפט? בהתייחסות כמובן להודעות שלכם מעליי
-
טוב אז ככה.. הג'אנט לא נפגם, בדקתי. GARAGE_MAN הלכת טיפל'ה רחוק מידי. משטרה, בית חולים, שמאי, מוסכים, תמונות.. לאלאלא.. הג'אנט לא נפגע. ואין סיכוי שמשהו בסרן האחורי קיבל פגיעה. לכן רוב הדברים ירדו מהפרק. כל עוד אני והרכב שלי שלמים. שיקפוץ הנהג מונית! ללכת למשטרה, ירד מהפרק. בית חולים, לא עלה אפילו. לא קרה לי כלום אולי חוץ מעוד מצמוץ אחד ועצבים מתפרצים שבאו אח"כ.. פניתי לסוכן הביטוח. למרות שלא היה בזה טעם. לי יש את הפרטים המלאים של נהג המונית ולו יש את שלי. שיסתכל על הדף עם הפרטים ויבכה שאני לא פראייר שישלם לו! במקרה והוא יחליט ליהיות יותר אידיוט ממה שהוא היה עד עכשיו ולנסות להוציא ממני משהו אני באמת יכנס בו ובגדול. בינתיים אין לי ראש לכל זה. amitt תודה רבה, אבל אין צורך. והטרופר מודל 2002 ToMeR לא לא ממש מתחשק לי לראות חלקים של בן אדם מרוחים לי על הגריל ועל הסמל של איסוזו. Volk הוא פגש אחד כמוני בצומת, ולא בצד הטוב. וכן, אתה צודק במה שאתה אומר. באמת הבעת הפנים שלו השתנתה ברגע שהתעצבנתי. האמת שהוא השתתק לכמה שניות, אמר ניפגש בבית משפט, הוריד לגמרי את הבמפר הקדמי כדי שלא יתגרד על הכביש, הכניס איכשהו לבגאז' (למרות שהוא היה די מרוסק) ונסע. ו.. אני לא מתרגש מאנשים כאלה. רעש וצלצולים עושים גם תינוקות, זה לא עושה אותו צודק. שוב תודה ולילה טוב.
-
שטו בדיקות? בשביל מה בדיקות? הפגיעה בקושי הזיזה אותי. כמה נזק יכולה לגרום לי מרצדיזל חבוטה שאני יושב בתוך 3 טון של טרופר ארוך? לתחנת המשטרה אני אפנה עוד היום אח"צ.
-
gsi16v הוא עשה בשכל שלקח את עצמו נכנס לרכב, רשם את המספר שלי ונסע. אם לא אני משוכנע שעוד מילה קטנה ממנו והוא היה מלקק את האגזוז שלי. ולמרות שהוא נכנס בי מאחורה, אחרי הכל אני בלמתי בלימת חירום באמצע צומת. אין לי שום דבר שיכול להעיד שבאמת עבר שם אופנוע. במיוחד כשזה אופנוע ללא לוחית רישויי ואף בלי אורות. למרות שהוא צריך ליהיות האשם בסיפור, בכדי לא לפגוע באופנוע הפניתי את ההגה עוד קצת שמאלה. ולכן הנהג לא הספיק להמלט מפגיעה ממני! הוא נכנס בדיוק בג'אנט האחורי שמאלי שלי. גם הוא, אחרי בלימה חזקה. אין לו שום טיעון שיכול לתפוס עליי תיק בבית משפט בכל זאת? ועכשיו אני מבין שאני יכול לגשת למשרד התחבורה ולהכנס בו, הוא רכב ציבורי! ורשמתי את המספר מונית בנוסף! אבל, מזה לא בראש שלי להתחיל שוב סיפורים של בית משפט ביטוח וחארטה.. אני אלך לראות מה הנזק שנגרם לג'אנט האחורי ואגש לסוכן הביטוח לראות מה אפשר לעשות בנידון. תודה רבה לכולם על העזרה.
-
לפני שעה קלה.. אולי קצת יותר. בדרך הביתה. אחרי יום ארוך טיפה יותר מידי. עומד ברמזור לפנייה רחוקה שמאלה בצומת גדולה! הרמזור מתחלף לירוק, ואני מתחיל לנסוע, מטה את ההגה לכיוון הנסיעה, נראה כאילו משומקום, אופנוען אידי!ט בלי חולצה, בלי קסדה, על אופנוע מוטוקרוס ללא לוחית רישויי מרביץ באדום ואני קולט שאם אני לא בולם מייד אני נכנס בו. בלימה חזקה, שוב החיסרון של הABS לא מסתדר לי טוב בראש (איסוזו טרופר). החרא מחייך אליי, מרים את האגודל למעלה ונוסע בפנאן שלו עם חיוך מאוזן לאוזן. אבל מה?! איך לא?! מה יכול להרוס לי יותר מזה את היום? מונית מרצדס, נראית מימי הביניים, נכנסה בי מאחורה בגלגל האחורי, עזבו לרגע את הג'אנט שאני משוכנע שקיבל עיקום רציני, כל הבמפר של הנהג מונית ירד למטה!!!! התקדמנו לנתיב הנסיעה וברגע שהשתלבנו עצרנו בצד. איך לא?! יוצא לי מהמונית ערסוואט בדימוס. קירח, נראה תימני, עם ח' וע' מציקים, מלווים בהרבה ידיים מתנופפות לאוויר ומתחיל לצעוק עליי לאחר שהחלפנו פרטים. כשניסיתי להסביר לו ברוגע ובנימוס שחתך באדום אופנוע. זה לא כלכך עניין אותו. וברגע שהוא התחיל לצעוק? פה הגיעה החפפה!!!!!!!!!! לא מספיק אחרי כל היום הזה לא מספיק שעוד חצי מטר קדימה ואופנוען היה מרוח לי על הגריל לא מספיק שאני צריך לשבור ת'ראש לג'אנט חדש עכשיו הזבל מרים את הקול שלו.. כאילו שאני עשיתי משהו לא בסדר. הברנש החביב דורש ממני 1000 שקלים חדשים לתיקון במפר קדמי ולא, לא בנימוס. מהעצבים, עלה רגע של טמטום קל, הצבתי לבחור הנחמד כמה עובדות כמו במה אישתו ואימו עוסקות בשעות הפנאי ב1.34 שקל לשעה. הבהרתי לו שאם הוא לא יעוף לי מהפרצוץ הוא יגרד את הכביש עם השיניים שלו. "אנחנו ניפגש בבית משפט" ונסע. איך אני אנסח את זה? מה הולך לקרות? ואיך אני מוכיח את חפותי במקרה כזה? תודה מראש ולילה טוב, ויטלי.
-
ToMeR כן, קראתי קצת למעלה. קרא קצת מתחתיך וטיפה מעליי ושים לב להודעה של פיליפ שלא עבר טסט עקב זרימה חופשית. אמנם רוסי אבל לקרוא עברית אני טיפל'ה יודע. וסלח לי, בלי להעליב חלילה, אני יותר נוטה להבין מהשרשור שלא מאשרים אגזוז זרימה חופשית בטסט מאנשים שמעידים כאן על כך מאשר להבין מהשרשור שכן עוברים עם זה טסט ע"פ הודעה של חבר פורום בPSI. לילה טוב. ויטלי, בלי א'!
-
ערב טוב אדון מר בחור .. אני מתאר לעצמי שאתה מודע פחות או יותר לזה שעניין זיהום האויר בחודשים האחרונים יוצא מכלל שליטה ומתעסקים בזיהום האויר אני מניח קצת יותר מכל דבר אחר. אז, במצב הזה, במצב כזה, אתה באמת חושב שיאשרו למישהו להרכיב אגזוז זרימה חופשית? עזוב את ה"רעש האיום והנורא" כמו שקשישים ושאר חמצמצים כאלו מתארים, נראה לך שהמדינה תתן לך לנסוע ולזהם את האויר בצורה איומה בשביל שתוסיף כ"ס או שתיים למנוע שלך ותקבל רעש של מכסחת דשא בת 45?
-
לא, מגנזיום זה לא ערסי.. ספויילר וחצעיות אחושרמוטה כפרה.. זה כן ולפותח השרשור- תתחדש, אין בחירה יותר טובה אם חיפשת רכב מנהלים עם סטייל. (מתחת לתקציב של B4 חדשה) בקשר לפילטר פתוח - אני לא רואה טעם לקנות אחד. אבל זו דעתי. תהנה, ויטלי.
