Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. אם אגיד לך שאני שקרן ולא יכול להגיד שום דבר חוץ משקר, תאמין לי?
  2. vitali24

    -תן כותרת לתמונה-

    "תשמע, אני לא רואה יותר עתיד לזוגיות שלנו! אתה! אתה הגורם לכל זה!"
  3. יש לי 6288 מאז שהוא הגיע לתצוגה של אורנג' ועד עכשיו. פלאפון מעולה! בלי חארטות! ה6280 היה נוטה להתקלקל בקצב אבל ה88 בחיים לא אכזב!
  4. vitali24

    -תן כותרת לתמונה-

    "אפשר גם סמל כמו שלך לחולצה?"
  5. vitali24

    נסיעה מי-ם לערד.

    אין לך שום סיבה מוצדקת לנסוע בדרך עקיפה ויותר ארוכה. העליות של סדום-ערד , כביש 31 הדרך הכי קצרה.
  6. אפשר לינק לטורנט אם יש? או סתם לכל מיני פרקים כאלו ואחרים של טופ גיר שמומלצים שלכם אשמח לקבל לינקים. טורנט אימיול הכל בפנים.. תודה רבה ולילה טוב, ויטלי.
  7. "אם טמטום היה משבצת, היית מחברת חשבון."
  8. אבל בברייניאק הם רק צלצלו לכל הטלפונים.. שם מדובר בשיחה בת שעה + בין הפלאפונים.
  9. מבחינת חוק - אם האדם שהה בבית יותר מ30 יום אין לפנותו! החוק תומך בו במקרה הזה! אין לך מה לפנות למערכת המשפט, אין לך מה לפנות למשטרה ואין פה יותר מידי משחקים מבחוץ. הוא לא יזוז משם בכוח? הוא יזוז בעוד יותר כוח! עכשיו רק פחד יעיף אותו משם כי החוק עומד לצידו! מעל 30 יום ואי אפשר לפנות אותו משם! מאוחר מידי! תתארגן, חכה לו בחדר המדרגות או משהו כזה.. כנס באבי אביו ואל תשכח לאיים עליו קשות ולשתף אותו במה הולך ליהיות אם הוא ילך למשטרה. בהצלחה.
  10. תודה רבה. אגב, באותו פרק של טופגיר של אולימפיאדת החורף אמר ג'רמי שיש לו את הג'יפ של הוולוו.. ולא היה לו שמץ של מושג איך לקפל את המושבים!
  11. כבעל פאב פעיל בימי שישי,(אני לא, אבל נניח לרגע שכן) עם קליינטורה קבועה של אנשים כל סופ"ש אני הייתי מעדיף לספוג קנס של 5000 שקלים מאשר להתרוצץ במקום שלי ולהבריח לקוחות כשאני מבקש מהם לא לעשן בפאב כשהם באמצע הבירה, כי אותם אני לא אראה יותר אצלי! אני חושב שהרווח יותר גדול מ5000 שקלים כשכולם מעשנים בפנים, בדיוק כמו שהיה עד היום! ומתי בחרו להוציא את החוק הזה? בדיוק כשהחורף מגיע! לא יודע מה עם שאר המעשנים שכאן בפורום, אני לפאב בלי סיגריה עם השתייה לא יוצא! ולא, אני לא אעזוב את השולחן ואצא לעשן באמצע הבילוי שלי, רוצים לשתות? נקנה שתייה ונפתח שולחן בבית עם מנגל נלווה ומוזיקה משלנו!
  12. די משעמם האמת.. שום דבר מיוחד שמפריד בין המשחק הזה לבין שאר משחקי אונליין דלי אפשרויות.
  13. אתה בעד? כל הכבוד. אז אולי אם היה מפריע לכמה אנשים אז זה הפסיק כבר. אבל צריך להתחשב גם באלו שכן מעשנים. אם היית מעשן היית יודע מה ההבדל בין בירה לבין בירה עם סיגריה! אני נהנה מזה! אז עכשיו ובתקופה הקרובה אנשים באמצע הבירה בפאב ייאלצו לעזוב את השולחן, לצאת החוצה לקור כלבים ולעשן בגלל שיש אנשים בפנים שזה מפריע להם. וכל זה במקום לחוקק שבכל פאב יהיה איזור מעשנים ואיזור לא מעשנים.
  14. אני לא מאמין שעל מהירויות כאלו המצלמה תצלם באמת, ואם אתה אומר שאין מצלמות על הכביש אז בכלל השאלה מיותרת. חוץ מזה. השוטר שעצר אותך כנראה סתם חשד אם הוא היה רוצה היה מינימום בודק רשיונות וביטוח. בטח לא בתפקיד או משהו כזה, לך תדע. עניין ה"צילמה אותך מצלמת מהירות" וה"שלילה" כנראה היה סתם להרתיע אותך או סתם להסתלבט עליך שתילחץ קצת. היית רואה בבירור את הפלאש! הוא חזק יחסית!
  15. איסוזו טרופר טורבו דיזל, עשן שחור חזק נפלט לי מהרכב כשהמנוע קר, אחרי כמה דקות שהחום עולה כאילו כלום. מה יכול ליהיות הגורם לזה? חרא של דלק אולי?
  16. דומה מאוד למה שאנחנו קוראים אצלנו "רנו פסקאל" ובמילים אחרות? תת רמה! אותי לפחות זה ממש ממש לא מצחיק. נסיון כנראה לעוד תכנית טלויזיה כושלת בכבלים.
  17. יודע מה? כן. אני נהנה מלשמוע מנוע 1.1 של פיאסטה חבוטה. ככה כיף לי! די עם הקיצוניות הזאת! סע אתה בחשמלית ידידותית לסביבה שלא תסגור לך 70 קמ"ש ותנצל את מלוא 6 כוחות העכבר שיש לה מהר מהר לפני שתיגמר הסוללה. את הדיבור התוקפני שלך, לא אליי, תודה. לא אני לא נכנס לפרארי ודוהר ב250 אני נכנס לאיסוזו טרופר דיזל מזהם סביבתי גדול, מסוכן לציבור, לא בטיחותי להולכי הרגל , ארוך ורחב ותופס שטח גדול יותר מהחנייה ונחש מה?! אני נהנה מזה!
  18. למה? לארובות היבירדיות? מה יש להחליף בארובות? את הצבע? העשן המזהם עדיין יצא החוצה. ולמי שתפס את מה שאמרתי במובן הלא נכון. אני מאמין שחלק מחברי הפורום פה די אוהבים מכוניות ספורטיביות, לאן ילך עולם הספורט המוטורי כשכל מכונית תיהיה חשמלית? מכוניות ספורט יעבדו על מה? אנרגיה גרעינית?
  19. גם מונית ב300 אלף קילומטר זה לא יהיה כ"כ טוב. תשמע לפי מה שאני הבנתי, מנוע מטופל של מרצדס סוגר מליון ק"מ בלי לשבוק חיים טוטאלית. זה כן. אבל אל תשכח שאם אתה רוצה לקנות מונית, אתה בעצם קונה רכב שלא נח לרגע. אין ספור התנעות של המנוע ביום. רוב הנסיעות של מונית הם בעצם בתוך העיר. ז"א שהמצב של הגיר בטוח שלא מהמם. ושל שאר מכלולי הרכב בעצם. במקומך הייתי חושב פעמיים אם זה שווה את ההוזלה במחיר.
  20. כן, מסתבר שבכל שיר יש משהו אחר. כמו בOK של אייקון וBrasco (שיר טוב אגב) לBrasco הפעם יש קונטיננטל GTC ומגיע איך שהו ל22 חתיכות של דיאבלו "with the roof flat down" כנ"ל T.I כל יומיים מופיע על רקע רכב אחר. שלא נדבר על Usher.. פה למבורגיני, שם אסטון מרטין ועוד מוסטאנג אם אני זוכר נכון .
  21. יש נקודה בדבריך, כשאני חושב על זה. מישהו כאן מדמיין את עצמו בעוד X שנים נכנס לרכב מפעיל את המתג החשמלי, ומתחיל בנסיעה שקטה, איטית ומשעממת?
  22. נו באמת. עם כל ההתממות שרצה כאן. בכנות עכשיו, מי פה היה מעדיף לנהוג באיזה יפנית קטנה ומצומצמת במקום במשפחתית נורמלית +? מי פה היה מעדיף להשאר על כלום כוח בלי יכולת לצאת לעקיפה נורמלית כשאתה על 100 קמ"ש כאשר נפח המנוע שלך הוא 900 סמ"ק ? מי היה מעדיף להאיץ ל100 ב21 ומשהו שניות במקום ב9-10? הכל נפלא במכוניות סופר מיני. חסכוני, יותר ידידותי לסביבה, קל לחניה, מחיר נורמלי. אבל עם כל הפלא שבדבר, אני בחיים לא הייתי רוכש רכב שאורכו מטר ומסטיק, בידיעה שאם ג'יפ נכנס בי חלילה אני סיימתי את הקריירה בגלל הבטיחות הלא מושלמת, רכב צפוף ש3 אנשים בוגרים לא יכולים להכנס במושב האחורי כמו שצריך, רכב שאני עצמי לא יכול לנהוג בנוחיות המקסימלית, עם ראש שקט, מנוע שקט והרבה כוח זמין. ולסיכום - לדעתי, אם אינך סטודנט דל תקציב שעושה נסיעות עירוניות קלילות פעם-פעמיים ביום או לסירוגין, פצצה בלונדינית שזה מה שאבאל'ה קונה לך ליום הולדת וזה מושלם בשבילך לנסוע מהבית לתור במספרה או לטיפול מקיף,אינטנסיבי והכרחי בציפורניים שלך. אני לא רואה יותר מידי יתרונות בלקנות רכב שכזה.
  23. יכול להמליץ בחום על איזה צימר או שתיים. אבל מה תקרת התקציב?
  24. "מה שקנית בדיוטי פרי ב115 דולר בארץ ימכרו ב700" כך אמרה הגברת. "אז את אומרת את זה ונותנת לי 465 שקלים בזיכויי?" אמרתי. "זה מה ששילמתה ואת הזיכוי אתה יכול לממש גם בדיוטי פרי באותו מקום" היא אמרה שוב. אסף, כל עוד הם פועלים במסגרת החוק, גם אם זה לא לטעמי אני נשאר עם כנפיים קצוצות בנושא. אמיר שליט, אני לא אאמין לגברת גם אם ב 2 בצהריים היא תגיד שהשמת זורחת. אם היה לי כוח להסביר לך איזה בלבולי ביצים קיבלתי כששאלתי למה לא חוזרים אליי כל פעם מחדש, היית מבין. החל מחילופי תפקידים בחברה דרך עובדת שלא בתפקידה ענתה לטלפון ועד לסיפור שנמחק הרישום שלי במחשב.
  25. vitali24

    אנגלית שפה קשה

    http://milon.morfix.co.il/Default.aspx
×
×
  • תוכן חדש...