נו באמת.
עם כל ההתממות שרצה כאן.
בכנות עכשיו,
מי פה היה מעדיף לנהוג באיזה יפנית קטנה ומצומצמת במקום במשפחתית נורמלית +?
מי פה היה מעדיף להשאר על כלום כוח בלי יכולת לצאת לעקיפה נורמלית כשאתה על 100 קמ"ש כאשר נפח המנוע שלך הוא 900 סמ"ק ?
מי היה מעדיף להאיץ ל100 ב21 ומשהו שניות במקום ב9-10?
הכל נפלא במכוניות סופר מיני.
חסכוני, יותר ידידותי לסביבה, קל לחניה, מחיר נורמלי.
אבל עם כל הפלא שבדבר, אני בחיים לא הייתי רוכש רכב שאורכו מטר ומסטיק, בידיעה שאם ג'יפ נכנס בי חלילה אני סיימתי את הקריירה בגלל הבטיחות הלא מושלמת, רכב צפוף ש3 אנשים בוגרים לא יכולים להכנס במושב האחורי כמו שצריך, רכב שאני עצמי לא יכול לנהוג בנוחיות המקסימלית, עם ראש שקט, מנוע שקט והרבה כוח זמין.
ולסיכום - לדעתי, אם אינך סטודנט דל תקציב שעושה נסיעות עירוניות קלילות פעם-פעמיים ביום או לסירוגין, פצצה בלונדינית שזה מה שאבאל'ה קונה לך ליום הולדת וזה מושלם בשבילך לנסוע מהבית לתור במספרה או לטיפול מקיף,אינטנסיבי והכרחי בציפורניים שלך. אני לא רואה יותר מידי יתרונות בלקנות רכב שכזה.