Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. הזיהום הסביבתי? זאת הבעיה? אז שבסופר יחלקו שקיות נייר כמו בארה"ב! אפילו אם אני אצטרך לשלם אגורה בשביל שקית ניילון עדיין יעשו עליי רווח נאה בכמויות הנצרכות. אז שקל???
  2. דפקו לחברה שלי את הסמל באסקורט. היא צילמה להראות לי, ומשומה נראה לי מבדר קלואוז אפ על הגריל בלי הסמל. צריך עדכון כנראה, ואין לי כוח לשנות..
  3. מחפש בריטיות? ים המלח בעונה המתאימה! מגיעות כמו תות שדה.. רק בעונה!
  4. הטמטום גובר במדינה הזאת מרגע לרגע. על פאק*נג שקית ניילון של סופר אני אצטרך לשלם שקל? על מה ולמה? הנה עוד דבר שהממשלה 'מחייבת' אותנו לקנות כדי להזרים עוד כספים! הרי אף אחד לא יצא מהסופר אחרי קניה עם הדברים בידיים!
  5. מהר! לברוח! מעצבים אלכוהוליסטים! בפעם שעברה ששמעתי על מעצב מכור לאלכוהול וסמים הדבר הזה יצא:
  6. בבראקה אף פעם לא הייתי. הספיקו לי כמה חוות דעת של חברים חובבי מסיבות על המקום כדי לא לבוא לבקר. הפורום? אחלה מקום. אבל לא מקפידים על הגיל! ואם יש משהו שמעצבן אותי זה ילדים קטנים בתחפושת ערס צעצוע שנכנסו למסיבות שהרבה מעל הגיל שלהם ומשומה מרגישים גברים לנסות למזמז מישהי בת 21 שמחלקת להם כאפות על ימין ועל שמאל.
  7. אם אתה יודע איך להשתלט על כלב תוקף ויש לך את הזמן להגיב, הוא יכול לתקוף עד מחר! קח בחשבון שהאיבר המסוכן היחיד של הכלב הוא הפה והראש. תנטרל את זה ואתה מסודר. אגב, כשכלב ליד "קורבן" פוטנציאלי כמו ילד קטן למשל, לא לסמוך על הרסן! כלבים ובייחוד סטאפים למיניהם יודעים לנגוח בעוצמה אדירה! יחסית כמובן.
  8. יש הבדל בין להסתלבט על מישהו לבין להכניס אותו לסרט שעכשיו בדיוק כשהוא שומר צריך להגיע מחבל. אם היית עושה את זה בצורה מצחיקה שהיה מתברר לו וודאית שזה צחוק, עוד איך שהוא בסדר. וגם אם לא, העניין שלא התקשרת אח"כ להגיד לו שזה היה בצחוק עלה לך ב21 יום בכלא. מקווה שלמדת משהו.
  9. מבוקש האדון שוקו הזה אני מבין, אולי נאתר אותו בפייסבוק? לך עד הסוף ותגיע ל599.
  10. המאסט הוא סוג של מועדון של בני 14 שיכורים שרוקדים על שולחנות. לא לטעמי יותר מידי.
  11. אני מקווה שהכנס הכספי והנקודות יכניסו בך טיפת שכל ואחריות להציץ פה ושם לכיוון הסקאלה לראות על כמה אתה נוסע. בנוסף, דע להבא. - מעט רגש על דוושת הדלק זה פרט חיוני בנהיגה. - משאית כותבים עם א'. בהצלחה ומקווה שתלמד להבא. לילה טוב, ויטלי.
  12. 2 דברים אופציונאליים במקרה של וונדליזם לרכב ששיך לאדם ממש ממש חצוף כמו הנ"ל. -אם אתה חולה נפש ללא כל חוש רחמנות: שבור שמשה או שניים, גנוב את הסמל אם יש כלי מתאים באיזור, ותוריד לו אוויר מ2 גלגלים. לא צריך יותר. - אם יש לך טיפת רחמנות: תלוש לו איזה מגב או שניים.
  13. vitali24

    נהג מטורף

    ולהבא, עשה לעצמך ולנסועים שאיתך טובה ענקית. ברגע שאדם מופרע שכזה (מנסה לנגח עם הרכב = בעל תואר שני לפחות בטמטום) בקרבתך ואתה לא בדיוק על הצד הטוב שבו, האט את הרכב ותן לו להתרחק ממך.
  14. בכל פעם ופעם מחדש, אני מתבקש להציג ת"ז בכניסה. אני נראה הרבה פחות מגילי אבל עדיין, יש גבול.
  15. שיהיה המון בהצלחה.
  16. vitali24

    האם היא באמת בארץ?

    אאפצ'י sorry, im allergic to bullshit לא נראה לי הגיוני כל כך. והתמונה הראשונה נראית כאילו הוציאו אותה ממשחק מחשב. ואם תגדילו את התמונה של המנוע, טורבו אין שם.
  17. כשאתה יודע שאתה צריך לצאת לעבודה ובכל זאת אתה גולש בפורום וחושב לעצמך "טוב נו, עוד כמה דקות! נפצה על הזמן בדרך למשרד"
  18. vitali24

    top gear - פרקים חדשים

    בקיץ כנראה.
  19. זה כבר לא שריטה, זה חריש עמוק ! כבוד!
  20. כשחבר מבקש עצה בנוגע לרכב אתה ישר עונה לו "אני אשלח לך במייל שרשור מקארז פורום עם התשובה".
  21. לא לגמרי נכון. כלבים נושאים איתם לכל החיים טראומות מה"ילדות". משאיר בהם שריטה לא קטנה.
  22. ללא כל כוונה להעליב, אבל המדבקה על השמשה האחורית לא ממש במקום. זה נשמע כמו לוגו של חברת משלוחי פיצה וכדומה.
  23. vitali24

    YES HD הסבר??

    אכן, בארה"ב למשל רוב הערוצים בכבלים כבר משודרים בטכנולוגיית הHD . אני לא רואה טעם בלעבור לייס בשביל ה"חוויה" הזו. בדיוק כמו הYes Max שעלה בזמנו יותר מ40 שקל לחודש, וזה לא כולל את הכסף שאתה מוסיף בשביל הממיר החדש, היום ב10 שקלים חדשים משדרגים לMAX. אז עכשיו להוסיף 39 שקל בשביל 2-3 ערוצים שאתה יכול לצפות באיכות גבוהה יותר? אם אין ביפ, אין ייס!
  24. משהו מצחיק? רק משהו מצחיק? מומלץ בחום רב. באמת אבל, הרבה מאוד זמן לא צחקתי ככה מטקסט.
  25. מניסיון נהיגה בשתי העולמות אין ספק בדבר בכלל. רכב משפחתי רגיל שמרכז הכובד שלו נמוך יותר תמיד יהיה יותר יציב. בעיות תמרון בג'יפ? מרחק בלימה גדול יותר בג'יפ? כבר אין חיה כזאת. הרכב יותר גדול? יותר כבד? 4 בלמי דיסק הרבה יותר גדולים פותרים את הבעיה. אין לי בג'יפ ABS כי זו לא ממש תוספת מומלצת לרכב שטח ככה שאני לא מתנדב לעשות את ההשוואה. אבל למרות החוסר ברכיב הבטיחות המשמעותי הזה, לא! אין הבדל מורגש בין בלימה של משפחתית ממוצעת לבין ג'יפ, במקרה שלי לפחות . שבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...