Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. הדולר בשפל, חבית נפט מעולם לא הייתה במחיר כ"כ גבוה. חברות ישראליות, שחתומות בחוזים למכירת הסחורה בדולרים מעולם לא חשבו שיפסידו כ"כ הרבה כסף. מסתבר, שכל הבורסה בישראל רק צונחת. מתוך Bizportal מתחילת השנה נמחקו 155 מיליארד שקל מהבורסה בארץ
  2. אתה נהפך למונית - תכל'ס. אז תתכונן, סטארטר שלא יאריך חיים במיוחד, מצבר שתוחלת החיים שלו תתקצר בהרבה, בלאי הרבה יותר גדול למנוע מאחר ואלו לא נסיעות ארוכות ומספר התנעות גדול בהרבה מהממוצע. תיבת הילוכים אוטומטית, גם לה הבלאי יהיה מואץ כנראה. תעשה חשבון טוב טוב לפני שאתה מקבל את המשרה, מחירי הדלק לא בדיוק בשפל המדרגה והחלפים לא יאחרו לבוא. בהצלחה.
  3. קונה פוטנציאלי יריח את הלחץ שבמכירה ויעדיף לחכות עד אחרי התאריך ולדרוש הרבה פחות ממחיר הרכב.
  4. אני מוכן לברר עם העו"ד שלי מה הוא יכול לעשות בעניין, אחרי הכל זה לא עסק פשוט למצוא איפה הכסף. אחזור עם תשובה, ויטלי.
  5. עזבו את הבחור! כל אחד צריך לעשות את הטעויות כדי ללמוד נכון? אבל הכוונות שלו טובות, בטח יש לו ביטוח גרר ומוסכניק שיעשה לו מחיר, אז הוא מרשה לעצמו. ובנימה יותר רצינית, הרכב נראה שמור ומצוחצח. תתחדש.
  6. לא בהכרח. "חמודה" יכול ליהיות אח"כ "התכוונתי לאופי, מה שחשוב זה האישיות" כשאתה מגיע לשאול מה עבר לה\לו בראש כשאמר\ה חמודה.
  7. בלי ספק, Discover יש שם כמה חתיכות שהייתי רוצה שיהיו שלי.
  8. לא, סתם הפציעת גוף החמורה שתיגרם מחגורת הבטיחות בזמן תאונה חס וחלילה.
  9. יפה. גישה נהדרת. כל אדם שיש לו ליסינג פתאום הופך פורע חוק?
  10. אה, פה השרשור שנסחפים? אוקי אז גם אני רוצה. נהגתי בטויוטה קורולה גם אני. לא היו ברקסים! לפני כל צומת ורמזור פתחתי מעט את הדלת ובלמתי את הרכב בעזרת חיכוך הרגל עם הכביש. ואחרי שסיימנו את הנסיעה הקצרה בטויוטה? עברתי ניתוח מסובך בגב כי פרצתי דיסק והחולייה החמישית יצאה מהמקום והיו צריכים להוציא לי אותה מהרקטום. בגולף שיש לי זה בחיים לא היה קורה. ויטלי.
  11. ברגע שאתה מקבל את הרכב מהעבודה, עצם העובדה שאתה מחזיק עוד רכב בבעלותך לא אומר שאתה חייב לתחזק אותו עד למכירה. אתה לא יכול לדעת אם המכירה תיקח שבוע או חודש. בכל אופן, לדעתי תישאר איתו עד לרגע שתקבל את הרכב מהעבודה, בטל את הביטוח על הגולף שלך כדי שלא יזרק לך כסף, רכב עומד לא מבקש אוכל. אחרי שתקבל את הרכב החדש, דאג למכירת הרכב הישן שלך. אם אתה יודע מתי תקבל את הרכב החדש, אל תבטח את הגולף לתקופה ארוכה שלא יצא מצב שתשלם על 2 הרכבים.
  12. אל תשכח שהצבע לא מגיע עם הצלליות השחורות בהצלחה.
  13. ולא חסר סיפורים כאלה. רק אחרי שנה וחצי של נישואים מאושרים הגבר המאוהב תפס אותה במיטה עם גבר אחר. הבעיה הרצינית היא לעבור תהליך גירושים לא קל בכלל כשאין לך תמיכה מאמא ואבא שהיו לידך כל החיים. אני אפילו מפחד להעלות את השיחה הזאת עם חברה שלי. לא בנוי לזה עכשיו. בחיים לא שמעתי מההורים דעה שלילית על אחת החברות שלי - עד שנפרדנו. בעייתי לחלוטין. לפחות הוא יודע מה ההורים חושבים. ולידידי gilcom אחרי שהראו לך כמה דוגמאות יפות של מערכות יחסים מקולקלות ואחרי שבטח קראת את שרשור התלונות "יום האישה שמח" ובכל זאת אתה עדיין רוצה לנהל מערכת יחסית? א. תבקש מאחת הידידות שלך שתסדר לך איזה דייט סוער, לך תדע. ב. תנסה ותנסה ותנסה. צא, תכיר, תתחיל. בנות חמודות ורציניות לא מסתובבות באגפים מסויימים בלבד בתחומים סגורים. תכיר הרבה בנות, אז תיהיה לך אפשרות הבחירה. לא אהבת את הבחורה שהתחלת איתה? תעבור הלאה! הבחורה הנכונה עוד תגיע. בהצלחה.
  14. הרכב נראה מדהים. החלקת הסמל והשינויים האחרונים נראים נהדר. מברוק.
  15. לא מיוצר במקרה ע"י יונדאי? זו פורנוגרפיה לשמה! נפח? מומנט? קיימים עוד פרטים גרנדיוזים על הדבר הענק הזה?
  16. לא ידידי, לא מתיחה כלל. לפני הרבה זמן קיבלתי מייל עם לינק לסרטון הזה, שהכל התחיל בבדיחה והבחור הלא נכון נפל קורבן. זה לא הסתיים יפה כפי שאפשר לראות.
  17. vitali24

    יום האשה שמח!

    יש סיכויי לשחד קצת איזה יועץ זוגיות או משהו? אחד כזה שישכנע אותה שהאהבה לא מתבטאת אצל גברים באופן המוחשי והיקר? רבאק, לא זול עניין המתנות. ויטלי, שקנה לחברה שלו רכב ליום ההולדת.
  18. vitali24

    top ten amazing chemical reactions

    ואפילו בנשיונל ג'אוגרפיק.
  19. של מה המנוע הזה?!?!
  20. vitali24

    יום האשה שמח!

    לא יודע, לא מוצא משהו מיוחד שאפשר לעשות ביום האישה שהיא לא דורשת 24\7 בימים רגילים. כמו ששניר אמר, יום האם, האהבה והאישה בעצם זה אותו הדבר, חור בכיס של הגבר. שישאירו משהו ליום ההולדת שלהן! וגם אז, מה עוד יש לקנות לה? שוב פרחים? שוב שרשרת? נשארו מסעדות שלא לקחתי אותה אליהם? אני מוחה
  21. ישבתי לי וחשבתי, איזה משחק קטן וחביב אוכל להתקין במחשב במשרד לשעות מתות? ובכן, נוסטלגיה קטנה היא הוורמס 2 אני זוכר שהיה את ארמגדון ואת world party חיפשתי לי בגוגל אתרים שונים ומשונים להורדת המשחק בחינם אך ללא תוצאה, פניתי את האימיול וכל מה שהצלחתי להוריד פשוט לא עובד מסיבות כאלה ואחרות. אני צריך לינק להורדה של המשחק, אבל לא החדש ה3D הוא לא משהו בכלל. אימיול, טורנט, ישיר. הכל הולך. תודה רבה, ויטלי.
  22. אוכל אימפרזה אחי? עם או בלי המדבקות?
  23. מי מתכנן דברים כאלה? מטורף.
  24. vitali24

    עזרה בזיהוי דגם של BMW.

    עוקצני? בכלל לא. אם הייתי במעמד של אחד מהם גם לי בטח הייתה פריוס בחניה. זה המוניטין שלהם והמוניטין זה רוב הקריירה במקרים כאלו.
  25. vitali24

    איך הסחירות של מאזדה 3?

    נחמד מאוד לה, אבל תסכים איתי שאי אפשר להתייחס למקרים בודדים כאל מדד כל שהוא. פראיירים לא מתים, רק מתחלפים! אם תמצא את הקונה ה"פוטנציאלי" תמכור גם ג'אסטי חבוטה ב8 אלף מעל המחירון. זה אומר שכולן יימכרו ב8 אלף מעל המחירון? לך תראה את מצב מגרשי הרכב של הציים. רכבים שנמצאים 3 שנים על הכביש נמכרים כמו לחמניות חמות וחלקם במחירים מצחיקים. הבנתי שגם יש מקום לא קטן לוויכוח איתם, מבחינתם רק למכור למכור למכור!
×
×
  • תוכן חדש...