ישבתי לי וחשבתי, איזה משחק קטן וחביב אוכל להתקין במחשב במשרד לשעות מתות?
ובכן, נוסטלגיה קטנה היא הוורמס 2 אני זוכר שהיה את ארמגדון ואת world party
חיפשתי לי בגוגל אתרים שונים ומשונים להורדת המשחק בחינם אך ללא תוצאה, פניתי את האימיול וכל מה שהצלחתי להוריד פשוט לא עובד מסיבות כאלה ואחרות.
אני צריך לינק להורדה של המשחק, אבל לא החדש ה3D הוא לא משהו בכלל.
אימיול, טורנט, ישיר. הכל הולך.
תודה רבה, ויטלי.