Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. לפני כמה שנים טובות היה לי את הסמסונג 2000i עוד לפני שדור המצלמות יצא לשוק. יום אחד שמתי לב שאיבדתי את הפלאפון. מסתבר שהוא עבר נקיון קל במכונת הכביסה ומייד אחר כך הוכנס למייבש בתוך כיס של ג'ינס. שום דבר לא נפגם מלבד הסוללה שהתקצרה.
  2. כשקניתי את הנעליים המוכרת אמרה לי שמנקים את זה עם נייר זכוכית. היה לי רגע של "מה היא מטומטמת?" ואז הבנתי שהיא כנראה מתכוונת ל0. מאוד עדין.
  3. אני אנסה לבדוק בחנות של טימברלנד. תודה רבה.
  4. יצאת בזול. אצלי המסילה נתלשה החוצה.
  5. קניתי לא מזמן נעליים של טימברלנד, מדהימות ונוחות. הצבע הוא בהיר, עשויי מג'אמס. אלוהים כמה שזה מתלכלך מהר! אני עדיין משתגע, טרם מצאתי שיטה טובה לנקות אותם כמו שצריך! שום דבר לא מנקה אותם לגמרי. לא שיש לכם כתם רציני או פגיעה בעור. סתם שפשופים מציקים שכאלה. אמרו לי שיש ספריי מיוחד לניקויי, עברתי לייד חנות של גאלי ונכנסתי לבדוק, מה שהיא ניסתה לדחוף לי היה ספריי הגנה מפני חדירת מים לנעליים. שמעתי סיפורים משונים על קרם לחות. חלק אמרו עם מברשת גסה. למישהו יש דרך יעילה? תודה רבה, ויטלי.
  6. vitali24

    שאלה לגבי ויסקי.

    אם המשקה נפתח לראשונה מאז הקנייה אני לא מאמין שיהיה כל חשש. אצל ההורים שלי יושב לו משקה מבית היוצר של ג'ק דניאלס שנפתח לפחות לפני 5 שנים. נראה תקין לגמרי והטעם כרגיל.
  7. שיהיה הרבה במזל. הרבה בהצלחה ואל תשכח להינות. חתונה (ראשונה לפחות, שלא נדע) יש פעם בחיים.
  8. אין לי מושג על טווח מחירים. אבל מה שבטוח זה שעבודות של מעבדות סלולאר פרטיות יהיו הרבה יותר זולות מחברת הסלולר שלך ובהרבה. האחריות הניתנת בד"כ היא של 3 חודשים ועל העבודה בלבד, לא כולל נזקים שנגרמו ע"י בעליו המוכשר של המכשיר. וזה בסדר, היה לי את אותו מעשיר בדיוק ויש לו נטיה קלה להתנתקות של המסך משאר המכשיר. ויטלי.
  9. מוריד את הכובע בפניך אלו ערכים בסיסיים שאם הם היו מושתלים בכל אחד ואחד מאיתנו, המדינה הזאת הייתה נראית הרבה יותר טוב. אני לא מכיר הרבה אנשים ובעצם לא חושב שגם אני הייתי שומר ומטפח רכב ליסינג, אמנם לא הורס ומשמיד לטובת הנאתי האישית. אבל שומר עליו ברמה של רכב פרטי שלי אני לא מאמין שבאופן טבעי תיהיה בי התנהגות כזאת. וכל הכבוד לך. לילה טוב , ויטלי.
  10. פיתחתי לעצמי מספר חוקים כדי לחיות בשקט ובשלווה עם העם הנשי: 1. אם אתה אוהב את הרגליים שלך ואתה לא רוצה לבזבז יום שלם בלהגיד "גם זה יפה" אל תלך עם האישה לקנות בגדים, לעולם! 2. רשת הסופר-פארם נועדה לעשוק אותך עד לשקל האחרון - זהו גן עדן לנשים , גניהום לכרטיס האשראי שלך. 3. כשהיא תבוא כהרגלה בשאלה מטומטמת כגון: איך הגבות שלי? שחק אותה כאילו אתה מבין ותגיד לה משהו חיובי. אחרת - תבאס אותה לפחות לחודש שלם. 4. אם אתם צריכים לצאת לאן שהוא בשעה X והיא לא מאורגנת, תגיד לה שיוצאים לפחות 20 דקות קודם. 5. אל תנסה לעולם להבין את העם הנשי - זה מיותר לחלוטין! אין שום סיכויי שמישהו איי פעם יקלוט מה עובר להם בראש או למה הן עושות דברים כל כך מוזרים. 6. והחשוב ביותר! - לעולם, אל תנסה להתווכח עם אישה כשהיא חושבת שהיא צודקת בנושאים שוליים. זה יסתיים בכאב ראש נוראי מהצד שלך. אומרים שפרד עקשן? שיתנו לאישה להזיז אותו!
  11. בלי כוונות מיוחדות אליך חלילה, אבל את אותם המשפטים שכתבת אומרים המון אנשים. חלקם הגדול משקרים! יש משפט שאומר- הגמל לא רואה את הדבשת שלו.
  12. זה נכון שהופכים סטייק כשאתה רואה שלמטה הוא קיבל את הצבע המתאים! אם אתה קונה בשר איכותי, אל תתבל! בלי תבלינים! בסוף קצת מלח והכל מעולה. (אני מדבר על הסטייקים) אל תעלה סטייקים על האש לפני שהם הפשירו לחלוטין! הם ייצאו מסטיק! ולהסרת כל ספק שאתה לא יודע, אם מפשירים סטייקים בכל דרך שהיא חוץ מלתת להם להפשיר - עדיף שתשאיר אותם בפריזר. הפשרה במים זה בסדר, כל עוד שקית מפרידה בין הבשר לבין המים. אחרת אח"כ יש לסטייק טעם טפל. בהצלחה.
  13. יצא לי לראות את הישראלי המכוער שעוצר את התור לקניית כרטיסים לקייקים כי הוא מחפש פרטנרים כדי לקנות איתם כרטיס כדי לקבל 20 אחוז הנחה בשביל עצמו ולגבות מחיר מלא על הכרטיסים של אחרים. "אתה קונה כרטיס אחי? תשלם לי אני דקה מביא לך כרטיס!" קנה כרטיסים ב80, קיבל 100 שקלים מכל אדם. *ההנחה לקבוצות הייתה מקבוצה של 20 איש ומעלה. וכשערס אינטיליגנט גילה שעבדו עליו, זה נגמר איך לא, במכות. ועוד לא התחלנו לדבר על ניקיונו היסודי של נחל הדן בצפון, אחרי שכל עם ישראל עבר עליו בין אם זה בקייקים שבתוכו או בקבוצות אוהלים משתי צדדיו שהחליטו כולם יחד שפח הזבל הזמין הכי טוב, הוא הנהר עצמו!
  14. לבדוק שאכן הכלב מסוכן? אוקיי, בפעם הבאה שאני אתקל בשכן עם כלב שנראה מסוכן אני אשליך את אחי הקטן לכיוונו לראות איך הוא מגיב! אין פה מקום לבירורים, יש כאן מקום של המנעות ונקיטת צעדים לפני שיהיה מאוחר מידי. בין אם זה למבוגר או לילד. ליהיות בטוח לפני שמתלוננים? תודה אבל אני מעדיף ליהיות בטוח שאין כלב שיתקוף מאשר בטוח שהכלב לא יתקוף. עם כל הכבוד לחיות המחמד של אנשים אחרים או התחביבים שלהם. גם לאלו יש מחיר! רוצה לטייל עם הכלב? תלביש עליו רסן! הוא לא מחרבן עם השיניים! לא תלביש עליו רסן? לא יהיה לך כלב! החיים שלי או של ילד קטן קודמים לאורח החיים של הכלב. לילה טוב, ויטלי.
  15. אלו הרוצים לשמור על המסורת, שישמרו. הטלת החובה על אחרים לשמר ולנהוג "לפי הספר" זה כבר מוגזם. מדינה שמוציאה חוקים על רקע דת זה לא לעניין לדעתי. כמו שמחר בבוקר יקום חוק במדינה כל שהיא ששחיטת חיה כדרך היהדות היא לא חוקית! איש באמונתו יחיה? ושיעזוב את האחרים לאמונתם! מוזר, אבל בארץ זה לא ככה!
  16. עזוב פג תוקפו או לא, הצלחת להחזיק את עצמך שנה מלשתות את הליקר הנהדר הזה? אחד הדברים היותר אהובים עליי.
  17. נעלי עבודה. ולא צריך מילה אחת יותר.
  18. רואים שפסח כבר כאן. לדעתי מדובר על בין 80 ל100 ספרים. סדרות שלמות של אנציקלופדיות, אטלסים, ספרי ילדים, ספרים שלמים על ארצינו היפה ועוד המון! לכל המעוניין, שיהיה לבריאות! כל הספרים במצב מעולה אך מאובקים קצת. איזור הדרום, באר שבע \ ערד. לעוד פרטים ולפניות בה"פ. חג שמח וכשר לכולם. ויטלי.
  19. "דוקטור, אתמול השקתי את הגינה לתומי, פתאום בן אדם נפל מהשמיים ישר על הפיקוסים שלי! "
  20. אם התורכים מייצרים כ"כ מעולה, אני לא רואה סיבה שכל חברה יפנית תייצר ביפן בעלויות הרבה הרבה יותר גבוהות. זה לא משחק של מטומטמים, הם היו מרכיבים את הרכב בטורקיה אם לא הייתה להם סיבה להמנע מזה! והנה, ניסו והם נמנעים! אני לא מדבר רק על טויוטה, אני מדבר על יפן! הקלף הכי חזק שלהם זה האמינות, בכל התחומים ואם האמינות הייתה נשמרת גם בטורקיה כולם היו ממהרים להרכיב שם.
  21. "שתחררי קצת, מזג אויר נעים! "
  22. אני משוכנע שכן. לפותח השרשור, זאת לא הפתעה גדולה. אולי בשבילך. אתה לא צריך לרוץ ולהחליף את הרודיאו. פשוט לנהוג קצת יותר בזהירות! איסוזו טרופר משמש אותי כרכב יום יומי ואני נוסע איתו כמעט רק בכבישים! עובדה שאני לא התהפכתי, לא החלקתי ולא נכנסתי לכיכרות על 80 קמ"ש עם גז לחוץ.
  23. אני לא חושב שמישהו כאן יצהיר בפומבי שהוא מנהל מירוצי רחוב בלתי חוקיים במהירויות תלת ספרתיות על כביש ציבורי. אבל תודה על המיידע.
  24. לא משנה כמה היפנים יקפידו על טיב המוצרים שלהם בטורקיה, את הדייקנות ואת משמעת הברזל של היפנים הם לא יוכלו להפיץ. וזה מה שקורה. לא כל תהליך הרכב נבנה ע"י מכונות, וגם כשכן, גם מכונה צריכה כיוונים וטיפולים כאלו ואחרים. אין פה כ"כ עניין של ויכוח! מה שיוצא מיפן אמין כמו תנור עצים! אם זה טליוזיות, רכבים, או מוצרי חשמל ואלקטרוניקה אחרים. ותראו איך טושיבה בישראל משוויצה שהיא חברת הטלויזיות היחידה בישראל שעדיין מייצרת ביפן! ויש להם סיבה לזה!
  25. אין מילים. מטורף!
×
×
  • תוכן חדש...