Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. בסופו של דבר זה הסתיים בלדרמן שאני אישית מאוד אהבתי, וערכה לחייל שכוללת פנס לדים + פנס ראש + מאבטח למחסנית וסכין נפתחת שקיבלה המלצות חמות מהמוכרים. חברה שלו אמרה לי שחברים שלו אספו כסף, קנו לו מכונת גילוח של פיליפס וקרם לחות לשבועות הארוכים בלי החברה. נפלתי מצחוק! תודה לכולם על העזרה, לילה טוב.
  2. לדרמן הרבה יותר גדול ופחות קומפקטי מאולר. מה גם שהלדרמן יהיה אחלה של דבר ל3 שנות השירות ומשם והלאה הוא יישב לו אצל אחי ויצבור אבק. לא פרקטי למי שלא צריך אותו ליום יום. אולי באמת סכין טובה. יש המלצות למשהו באמת איכותי? רכישה ביום יומיים הקרובים. לא ממש יכול להתעסק עם הזמנות עכשיו.
  3. קודם כל תודה לכולם על התגובות. אבל, אמפי 3\4 - ממש לא! חוץ מזה שיש לו אחד, זה נראה פשוט מידי. מדרסים\ דאורדורנט \פנס ראש וכו' אני מאמין שהוא כבר יסתדר. גם אם לא הוא יבקש מתישהו. ולא הוא לא יהיה ג'ובניק. הוא מתגייס לחטיבת כפיר או משהו כזה. כנראה שבכל זאת אני אלך לכיוון האולר האיכותי. כשאני התגייסתי קיבלתי אולר שוויצרי עם חריטה מההורים. הדבר הזה איכותי ברמות מטורפות עד כדי כך שיש לי אותו עד עצם היום הזה והוא מתפקד כמו חדש. אחזור עם תשובות אחרי התייעצות עמוקה עם חברה שלו. תודה.
  4. לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד. אנחנו התרגלנו לחרא.. אז משהו איכותי נתפס אצלינו כלא טוב? אני כל החיים שלי נהגתי על טרנטות מתפרקות כי מה כבר תלמיד\ סטודנט או חייל יכול להרשות לעצמו. היום אני נוהג על לקסוס. לטעמי היא די בסדר. וכן, הסיגריות בדיוטי הן זבל. בדיוק כמו המחיר שלהם.
  5. הנה מתגייס לו גם האח הקטן. בעוד מספר ימים יקבל מדים, נעליים כבדות במיוחד, מפקד מניאק וילמד דבר או שתיים על עבודות רס"ר אז שלוש שנים של הנאה מרובה מצפות לו. ביום חמישי כבר מתוכננת לו מסיבת גיוס, הוא כבר הודיע לי מראש שלמסיבת גיוס שלו אני וחברה שלי מתייצבים יחד עם כל החברים שלו ואני מצפה להביא לו את המתנה כבר אז. אז מה באמת מקבלים כמתנת גיוס מאח גדול? הוא אוהב מטוסים, מכוניות ( יש לו אלוהים אחד! - פרדיננד פורשה) ויש לו מחלה למצתי זיפו. אז אמרתי בוא נפתיע, זיפו עם לוגו של פורשה יהיה מושלם. וזה בדיוק מה שחברה שלו כבר הזמינה. ואני משתגע. שעון? לא ילך. איזה אולר שוויצרי או לדרמן? לא ידבר אליו יותר מידי. אני רוצה לתת לו מתנה שתשאר לו למשהו שימושי. משהו מהאח הגדול עם טיפה ערך. ולא סתם גרביים מכותנה בלי תפרים בפנים. תקציב זה לא בעייה. אין לי רף מסויים. (לא קונה לו 911, אבל בכל זאת) תרביצו חופשי. לפחות כיוון מסויים גם יעזור לי. תודה רבה ולילה טוב. ויטלי.
  6. אממ.. האוטו חונה בשמש, והטמפרטורה בפנים חמה מאוד. זאת אומרת שהאוויר שנמצא בתוך הרכב.. חם. אם תפעיל מאוורר והאוויר בתוך האוטו יזוז - האוויר יתקרר?
  7. אתה צוחק נכון? למה שלא יתדלק בתחנת הקרובה אליו ואז יבדוק כמה דלק נכנס ויחסר מ50?
  8. אכן הצליל בדיזל שונה ומאופיין, אבל אם תשים לב לא בכל הרכבים יהיה את אותו הצליל. יהיו מנועים שישמעו לך כמו דיזל והפיצוצים נשמעים יותר רצופים יש כאלו שבסל"ד סרק תשמע גרגור איטי יותר. וכמו שכבר נאמר, דיזל מתפוצץ במנוע ע"י דחיסה וחום או מכה חזקה, לא מניצוץ.
  9. בליסינג הטיפולים התכופתיים נעשים בצורה ובאפשרויות הזולות ביותר היות וזו חברת בעלת אלפי רכבים. בליסינג, במיוחד כשמדובר על ארצינו הקטנטונת יותר סביר שתקנה אוטו שעברו עליו ניסים ונפלאות אבל במכון הבדיקה של חברת הליסינג ישבחו את הרכב רבות ויגידו לך שמצאת רכב שמור. הרי וודאי שליסינג יהיה יותר יקר, כולם בסופו של דבר משוחדים. הכל פוליטיקה.
  10. תשמע ידידי. אם כל הדאגה שבעולם, אל תפנה את הבעלים בבקשת העץ ואח"כ שתקבל סרוב תרעיל את העץ ותקווה שלא יידעו. עץ כל כך גדול לא מת סתם ככה פתאום. אם אתה אומר שאין סיכוי שתקבל תשובה חיובית, בשקט בשקט, בלי שאף אחד יידע שיש לך בעיה עם העץ, תרעילאמו וכשיהיה יבש צלצל את העירייה. כבר יבואו לאסוף.
  11. vitali24

    מחשב מחשמל..

    אז תמצא מוכר אחר. מתעלק. יכול ליהיות שיש מכשירי חשמל מסויימים שאין להם הארקה ספציפית? מהשקע או משהו כזה?
  12. רק אותי זה קורע מצחוק?
  13. קודם כל הרשה לי לברך אותך במזל טוב. 3 שנים של לימודים מפרכים מבחנים ועבודות כבר מאחוריך. כשלמדתי את המקצוע שלי, היה איתי באחד הקורסים בחור מאוד נחמד שבאחת השיחות איתו סיפר לי שלמד באוניברסיטה מטאורולוגיה. איך לחזות את מזג האוויר. מסתבר שזה מקצוע לא פשוט בכלל, שדורש המון ידע מתמטי וקריעת תחת אמיתית. רק מה? אין מה לעשות היום בארץ לפחות עם תואר כזה. הבחור השקיע הרבה מזמנו והמון המון כסף כדי ללמוד את המקצוע שמאוד אהב. סיים תואר שני, יצא את העולם הגדול וגילה שעם התואר השני המדופלם שלו אין מה לעשות בתור מקצוע. בכל מקרה, ניצל את הידע המתמטי שלו ופנה לעולם הכלכלה. אלו היו שנים מאוד לא קלות בשבילו, לפצות על הזמן והכסף שאבד וללא מקצוע מבוסס. היום הוא בעל חברה כל שהיא בתחום הכלכלה. בחור מאוד מצליח עם ראש גאוני. עלה על הגל והתפרנס בצורה מאוד מכובדת עוד לפני שהספקתי בכלל להפוך את העסק שלי לחברה בע"מ. אז קח לך את החופש לסדר קצת את הראש אחרי המירוץ המטורף של הלימודים, תחשוב 10 צעדים קדימה. ואני מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך.
  14. אהא. עכשיו הכל ברור. 改變燈泡優越 גם לך ידידי.
  15. וואי גדול.. "1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again." הרג אותי מצחוק.
  16. חשבתי על להתקשר, היה עוזר לך במשהו? 350? איפה? למה אני לא ראיתי?
  17. תצעקי "אודרוב! אודרוב!". סתם ועכשיו ברצינות. למה לך לזרז מוסכניקים? כמה זמן זה כבר ייקח? חודשים? אמנם לאט לאט.. אבל לפחות האוטו שלך יקבל את הטיפול הראוי.
  18. מה יהיה? עכשיו גם על נפח מנוע גדול הוא מוריד את המחיר? למה? מעניין אותו שלנפח מנוע קטן יותר לאותו דגם יש בלאי יותר גדול?
  19. היא עדיין לא ביקשה את כרטיס האשראי. אני חושב שהוא יאלץ להתמודד עם הסירוב.
  20. בשביל 911 טורבו? איפה אני צריך לחתום?
  21. אם כך, אז את הצהוב לדעתי. מצד אחד נועז וצעקני. מצד שני זה לא יהיה שעון יום יומי.
  22. בערד. מי שמכיר יזהה את המקום. ידעתי שמשהו בצבץ לי יפה מידי בעין כשנכנסתי לערד והסקרנות הרגה אותי. הסתובבתי בכיכר וחזרתי לבדוק מה זה היה.. והנה היא הייתה. טורבו יפיפייה!
  23. עתיד ליהיות כאן גולשים מאותגרים מינית שיטרידו אותך בפרטי לגבי מספר הטלפון שלה. אתה יודע מה עשית עכשיו נכון? סתאאם.. שיהיה לה בהצלחה.
  24. אימצתי את השיטה. למרות שכמה דקות הליכה עם הנעל מספיק כדי להחזיר אותה לצורתה הטבעית.
  25. כנ"ל. ויטלי, 3 ליטר בנזין.
×
×
  • תוכן חדש...