Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. הסנדק ישב על כיסא של SPARCO? שיהיה במזל טוב. מאחל לך הרבה שעות שינה.
  2. בתור חובב במבות עם קולה, בוודאות הכתומה טעימה יותר! וגם יותר מהפרפר, הפרפר מתוקה מידי ופחות אוורירית.
  3. איפה אני משיג את היוסי הזה?
  4. צודקת! אני אקים מעכשיו חוות גידול לנמלים ולשאר המזיקים בבית. הרי גם הם חיות לא? אז על אותו משקל לא נרסס את הבית, כדי שלא ימותו הנמלים המסכנות. נעביר הצעת חוק בכנסת! הדברה זה רצח!
  5. שלום לכולם. כמו שכתוב בכותרת , דייהו סופר רייסר שנת 95 1500 סמ"ק ידני. הבעיה היא שההילוכים מרגישים כאילו על ריק, אין באמת הרגשה שהכנסתי להילוך. הקלאץ' לפעמים קל מידי. וההרגשה כאילו אין לו נקודת "תפיסה" ברוב הרכבים למשל בזינוק בעלייה יש את הנקודה של הקלאץ' שבה הוא מחזיק את האוטו גם בלי הברקס, כאן התחושה שאין לי. בעייה ממשית או שזה סתם מרגיש לי לא בסדר? יש בדיקות מסויימות שאני צריך לבצע אולי? תודה רגבה, ויטלי.
  6. vitali24

    האם יש עבודה "בחוץ"?

    אקסודוס, המצב בשוק רע מאוד, ואפקט הדומינו עדיין לא הגיע לשיאו. מקומות שעדיין לא עשו קיצוצים, אם המצב לא ישתפר בקרוב - יעשו! במקרה של קיצוצים ופיטור עובדים מיותר לציין שישאירו בעבודה את הטובים ביותר. הכוונה לטובים ביותר היא לא מי שעושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר, אלא למי יש תואר יותר איכותי. מיותר לציין שלא ימהרו לקבל עובדים במקום שבו פיטרו עובדים או שעומדים לפטר. שנה מעט את סגנון החיים שלך ותתאים אותו למשכורת הנוכחית. תחזיק בעבודה הזאת בינתיים כי לצאת ולחפש עבודה עכשיו זה זמן גרוע מאוד. שיהיה בהצלחה.
  7. צריך להוסיף לך "גבר גבר מצחיק לאללה" אחרי השם בת"ז. מקווה שאתה מרגיש טוב עם עצמך.
  8. אין יותר מידי סגנונות עבודה. יש להצליח ולהכשל! אם אתה יודע לעשות את העבודה שלך ביחד עם מעט ניסיון ותחושות בטן שלא מתערבות לך בעבודה. אני אחראי לא פחות למניות. אני מתעסק עם כסף של לקוחות קבועים שלי. שמעולם לא התאכזבו. בנוסף, צורת התשלום אליי מתבצעת לפי אחוזי צמיחה. ככה שלי יש בדיוק את אותו אינטרס להצליח במניה.
  9. פה הייתה הטעות היחידה של מנהלי הבנקים! הפאשלה היחידה שהייתה פה היא של איזה יועץ או שתדלן ששכרו המפתחים. בשביל להשקיע אתה לא בהכרח חייב לדעת במה בדיוק אתה משקיע, או אם זה טוב או רע. אתה צריך לעשות חישובים של כמה תאוצה זה יתפוס. ואם זה בכלל יתפוס. אז אם כל הכבוד לעו"ד דליה טל, הכתבה הזאת משלה ומאירה באור מטעה את הדברים. הטעות היחידה שהם עשו, היא לסמוך על מקור שטעה. מה ציפית ממנהל בנק או דירקטור? הם עשו בדיוק את התפקיד שלהם. אין פה שום טמטום שלהם. גם אני משקיע בבורסה יום יום בסדרי גודל ענקיים ולפעמים גם במפעלי כימיכלים בחו"ל. אתה חושב שאני יודע מה הם מייצרים? לא! מספיק לי לדעת שזה כימיכל נדרש שאין לו תחליף אחר, ולא מותרות שאפשר לוותר עליהם בעת משבר כמו אשלג למשל. מספיק לי להסתכל על גרפים של שנים קודמות ולראות שהחברה יציבה כמו סלע. מספיק לי לראות שבתקופה של 5 שנים יש להם תשואה של 1000 אחוז. תאמין לי, אני עושה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר, בלי לדעת חצי דבר על מה הם מייצרים.
  10. בעבר עסקתי בפרסום. ומניסיון - המשתנה הכי גדול כאן הוא התקציב ובמינימום כסף תקבלי מינימום פרסום. נסי פליירים או סטיקרים. מדבקה אחת על לוח מודעות של כל בניין באיזור תעשה פלאים. ככל שהתקציב עולה בפרסום הפרטי אפשר לדבר על מגנטים למקרר עם פרסום עליהם. בניגוד לפליירים, זה הולך לשאר אצל הלקוחות הפוטנציאליים וברגע שיזדקקו לשירות כזה, זה יהיה הטלפון הראשון שהם יעשו. בחלק מהערים מפרסמים שימושונים עם מספרי טלפון של עסקים מכל מיני סוגים, בררי אפשרות לפרסום על אחד כזה. בנוסף, קיימת אפשרות לעשות פרסום גדול כולל תמונה גדולה בספר הטלפונים המקומי תחת שם העסק המבוקש. לשם בד"כ אנשים פונים. בהצלחה.
  11. הזכרת לי עכשיו.. הייתי לפני הגיוס, ישבנו כמה חברים בקיוסק שחבר עבד בו. אחד החברים שלי התחיל לעשות לו בלאגן בעבודה. בצחוק. הבחור העובד החליט לשחק לו קטע והתקשר למשטרה. לא באמת האמנו לו שהוא התקשר. הגיעו השוטרים, לקחו את הבחור העובד ורצו לפתוח לו תיק על התראה כוזבת או משהו כזה. הוא אמר שאם יפתחו לו תיק, הוא יתלונן לגורם בכיר שלקח להם 25 דק' להגיע לקיוסק שנמצא 5 דק' נסיעה מהתחנת משטרה למרות שהיה יכול ליהיות מקרה של שוד. נחש מה? בכל זאת פתחו לו תיק! =]
  12. אח שלי פעם תדלק לחנה לסלאו כשהיא עלתה מים המלח עם 2 צעירים. היא עלתה בדייסטו סיריון שכורה. נו באמת, לא יכולה להרשות לעצמה לפחות איזה יונדאי אקסנט? אה והיא לא השאירה לו טיפ. מנוולת. אחד הלקוחות שלי בעבודה קרוב (רחוק) של האחים עופר. הוא לא הסכים לברר לי קצת מידע מעניין על תכניות כלכליות. מנוול. הגננת לשעבר של נינט טייב מקריית גת מכירה את אמא שלי. מנוולת. (נו, הייתי חייב)
  13. אתה כל כך רומנטי. חלומה של כל אשה.
  14. ואומר להם..? "שומעים? יש פה איזה החלפת שקיות מוזרה אצלי ברחוב" ------ "תגיע לתחנה הקרובה להגיש תנועה." בום.
  15. דליק ווליניץ! ת"א לפני שנה! in youre face! bea...
  16. גינס לפאב. וכמובן הייניקן אחרי יום מתיש.
  17. לפני כמה חודשים הייתי בקאמרי. יצאנו מהצגה, ראינו את אסתי גינסבורג. חבר שלי ביקש תמונה, אמרה לו לא. הלכנו הביתה. אייטם מעפאן.
  18. משתתף בצערך. אני מקווה שעכשיו אתה מרגיש יותר טוב.
  19. מחפש רכב בין 10K עד 15K לחייל צעיר. העדיפות הגדולה היא לתיבת הילוכים ידנית מכיוון שהוא נודניק. אני מאיזור ב"ש. -רצויי לא צרפתיות - אין סיכויי לרכב עם מנוע גמור או אחרי תאונה עם פגיעה בשאסי. פניה בבקשה בפרטי. תודה, ויטלי.
  20. "הפקרתי אצלך 1500 לירות" "אתה מתכוון הפקדת" "אני מתכוון 1500 לירות!" אחד הגדולים. "בזק שלום" גדול. וקרקר נגד קרקר בלי ספק טוב. צייד הנמרים היה מערכון טוב. אני לא זוכר בדיוק מה השם.
  21. הלו גבר, אתה בן אדם נשויי! כבר?
  22. להעצים את הרווח של היבואן! נטו!
  23. כולם אותו חרא. סליחה על ההתבטאות אם מישהו נפגע. בסלקום פלאפון ואורנג' קיבלתי ועדיין מקבל חרא של שירות עם תחפושת של נוהל דיבור אדיב ומקצועי. במירס לא התנסיתי.
  24. קח לתשומת לבך, כשמתקלקל לך המכשיר וזה קרה לי לא מזמן. זה לא ממש כיף להתחיל להתרוצץ באינטרנט לחפש מעבדות פרטיות להשוואת מחירים תוך כדי שאתה רק חושב על איכות העבודה שלהם ותוך כדי לנסות לקמבן לעצמך מכשיר חלופי לבינתיים מאיזה חבר. צורת התיקון והשירות של אורנג' היא מעצבנת מאוד, לוקחת 3 ימים כשבאותו זמן אתה עם מכשיר חלופי וברוב המקרים אחרי מספר לא גדול של שבועות אתה תחזור אליהם שוב כי נראה שכל מה שאורנג' נוגעים בו - לא מפסיק להתקלקל מאותו יום. ובכל זאת, בזמנו שילמתי להם משהו כמו 12 ש"ח לחודש על הביטוח על המכשיר. גם כשהוא התנפץ לרסיסים הם ביקשו 45 שקלים השתתפות עצמית והחזירו לי מכשיר חדש עם הזכרונות שלי. תנסה לנחש עכשיו כמה כסף יקחו לך במעבדה פרטית על שירות כזה...
  25. vitali24

    מעסיק מאיים בקנס

    אכן אסור לו לגעת לך במשכורת. אבל הוא כן יכול לבקש ממך את הקנס. בנפרד מהמשכורת שלך.
×
×
  • תוכן חדש...