פה הייתה הטעות היחידה של מנהלי הבנקים!
הפאשלה היחידה שהייתה פה היא של איזה יועץ או שתדלן ששכרו המפתחים.
בשביל להשקיע אתה לא בהכרח חייב לדעת במה בדיוק אתה משקיע, או אם זה טוב או רע. אתה צריך לעשות חישובים של כמה תאוצה זה יתפוס. ואם זה בכלל יתפוס.
אז אם כל הכבוד לעו"ד דליה טל, הכתבה הזאת משלה ומאירה באור מטעה את הדברים. הטעות היחידה שהם עשו, היא לסמוך על מקור שטעה.
מה ציפית ממנהל בנק או דירקטור? הם עשו בדיוק את התפקיד שלהם. אין פה שום טמטום שלהם.
גם אני משקיע בבורסה יום יום בסדרי גודל ענקיים ולפעמים גם במפעלי כימיכלים בחו"ל. אתה חושב שאני יודע מה הם מייצרים? לא!
מספיק לי לדעת שזה כימיכל נדרש שאין לו תחליף אחר, ולא מותרות שאפשר לוותר עליהם בעת משבר כמו אשלג למשל.
מספיק לי להסתכל על גרפים של שנים קודמות ולראות שהחברה יציבה כמו סלע.
מספיק לי לראות שבתקופה של 5 שנים יש להם תשואה של 1000 אחוז.
תאמין לי, אני עושה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר, בלי לדעת חצי דבר על מה הם מייצרים.