Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. "אבא מתי מגיעים?" "אבא מתי מגיעים?" "אבא מתי מגיעים?" "אבא מתי מגיעים?" "אבא מתי מגיעים?" "אבא מתי מגיעים?" כשיהיו לך בעיות בשליטה בעצבים, תבין.
  2. שמר, לא שהידע שלי גדול בנושא. אפילו בכלל לא גדול. אבל נניח והפקרת בבנק 1000 דולר, או שרכשת. כעוד לקוח לא כל כך מרוצה, אם תפנה לאשנב הראשון שתראה ותבקש את הכסף, אני מתאר לעצמי שידפקו אותך מכל הכיוונים כמו שרק הבנק יודע לעשות. אם אתה מקבל שירות בבנק דרך בנקאות אישית, אני מאמין שתיהיה לך איזו מילה בנושא ותוכל אפילו להתווכח מעט. בבנק שלי למשל, סירבו להוריד לי מחיר על החזקת המניות שכופים עליי, למרות שאני מוציא על זה סכומים לא הגיוניים בעליל, בטענה של "בשבילך זו הוצאה מוכרת! אתה מקבל החזרים גם ככה" = "אנחנו את הכסף שלנו נעשה עליך, תנסה לצאת מזה על חשבון המדינה" 2 דפיקות זועמות על דלתו של המנהל, קצת דיבורים בטון תוקפני והשגתי שליש מחיר.
  3. גדול! זה אשקרה אמור ליהיות אכיל!
  4. כשאתה שוקל ברצינות להעביר את CF לדף הביתה שלך, כי ממילא זה הדבר היחיד שאתה גולש בו מהלפטופ.
  5. קודם כל אני לא אגיד לו לשבת בשקט בצד וללמוד משהו, אני אסביר לו בדרך כזו או אחרת שהוא טועה. והוא יכול לטעות גם אם הוא יהיה עם 30 שנות וותק על הכביש. באופן אוטומטי אם תתקל בהודעה של צעיר בן 17 עם דעה מסויימת אתה תסתכל על ההודעה שלו בשלילה. מניסיון אישי שלי זו טעות! אח שלי עוד לא בן 19 ובפה מלא אני יכול להגיד לך שהוא נוהג יותר טוב ובהרבה יותר אחריות מהרבה אנשים שאני מכיר. כולל אותי!
  6. אתה יודע שאין לך מזל כשאתה מנסה לחפור בבוץ הזה! פרנקוס יא חולני!
  7. לפי דעתי אין סיבה לשפוט את אותו משתמש לפי גילו או איזור המגורים שלו. חוץ מעניין הפרטיות של כל אדם. לדעתי עדיף שתגיב לאדם ע"פ התוכן של ההודעה. לא לפי מי הוא.
  8. vitali24

    מתנת גיוס לחבר

    חברים של אחי עשו לו משהו גאוני לקחו חוברת פלייבוי ונתחנו אותה לאיזה חנות שחתכו את כל הדפים, ניילנו אותם ועשו מן דפדפת כזאת. התווסף לזה גם קרם ידיים, רק שבמקום המדבקה מקדימה של החברה ושם המוצר, הם הדפיסו במיוחד "לימים הנוראים בלי החברה. שפשוף נעים! אוהבים ... .. .." לא נשמתי מרוב צחוק כשראיתי את זה!
  9. בדיקת דם אולי?
  10. אני אנסה בקצת יותר סבלנות. לא באה לי בטוב התוכנה הזאת.
  11. קניתי לא מזמן אייפון. טעמי נוחות לעבודה. המכשיר נפלא בשבילי. אבל מה? אני רוצה לדחוף קצת שירים ואז נתקלתי באייטיונס הזה. מישהו אמר לי שאין אפשרות אחרת לאייפון. אמת? אני לא מסוגל לעבוד איתה 5 דקות מבלי לדפוק על השולחן מעצבים ולקום מהמחשב.
  12. (אוי אלוהים, אתה בטוח עומד להתעצבן) זה נראה טעים! כמה עולה?
  13. במקרה של לקחת את פריס הילטון עליך להכין 2 קונדומים וסחוג ליתר בטחון. שמים קונדום, עליו סחוג ועליו עוד קונדום. אם היא צורחת, סימן שאתה על הרזרבה.
  14. תבין, אם הרכב נופל מצוק. צוק ממש ממש ממש גבוהה. ותיהיה גם רוח חזקה שתדחף אותו למטה. ויהיו באוטו עוד 350-400 קילו עודף והרכב ייפול בצורה הכי אווירודינמית שאפשרית. שתדע שסגרת סקאלה! ובנימה יותר רצינית. לדעתי אותו לוח מחוונים משמש את פולקסוואגן ליותר מדגם אחד. אז שיהיה פס ייצור אחד אוניברסלי.
  15. vitali24

    מחירי הסולר

    א' אשראי עולה להם יותר לגבות ממך את הכסף, זה עובר דרך יותר מידי ידיים בשבילהם. מחירי הדלק עבור התחנות הוא לא מי יודע מה זול. ב' שים לב שתחנות דלק לא בהכרח נותנים את אותו המחיר בכל מקום. השיקולים שלהם הם תחרות באותו איזור, כמות מכירות לX זמן, וכנראה שכירות של המקום ועוד כל מיני משתנים. אם תמצא למשל מקום בו מוצבות יותר מתחנה או 2 בטווח קרוב אחת מהשנייה, תשים לב שהמחירים הרבה יותר זולים.
  16. אם הרכב היה בצבע אדום או כחול כהה הייתי לוקח אותו. אבל מכיוון שהוא וורוד, אני מעדיף לעשות אותה אדומה.
  17. תתפלא, גם בציד יש חוקים מסויימים שנוטים לכיוון ההגינות. חייה פצועה אסור להשאיר חיה. בכל הנוגע לציפורים למשל, אסור לירות בהם כשהם על הקרקע. את זה ידעת? טיפה עניין של מוסריות והגינות. אני לא חושב שיש בארץ צייד שמכבד את עצמו וישאיר לכלוך או זבל איפה שהוא היה. מלבד זאת, צייד בארץ הוא חוקי, יש איזורים משתנים שמותר לצוד בהם תוך שמירה על כללי בטיחות די מחמירים. - זה שהנהג שם חזיר על *הגריל* בצורה לא בטיחותית ולא נראה לי שהחזיר קשור בכלל זו כבר בעיה אחרת.
  18. יש לי הרגשה שהולכת להגיע לכאן תגובה כזאת: "מה?! הרכב שלי היה בשטח? מה? רימו אותי! מנוולים! עכשיו אני מבין למה היו לה צמיגי שטח"
  19. אל דאגה. סיפור של בערך שלושה חודשים - ארבעה חודשים וסביר להניח שהמצב הכלכלי בכל העולם יחזור לשלו. אם לא הספקתם לנחש, הדלק עוד יחזור ל100 דולר לחבית.
  20. מזל טוב, לקחת על עצמך ללמד (באמת) נהיגה! תבהיר לה שמהיום כל החוקים הלא מובנים האלו (כמו להעלות לשלישי בדיוק ב40 קמ"ש, ורביעי בדיוק ב60 קמ"ש) נגמרו. ומה שהיא צריכה לזכור איתה מהשיעורי נהיגה אלו הם חוקי התנועה, ותפעול בסיסי של הרכב. היה לי את אותו הסרט עם אחי הקטן וקצת עם חברה שלי. שים לב שכל נהג טרי שרק עבר טסט נצמד למדרכה כאילו זה תלויי בחיים שלו. - יופי של מתכון לשיפשופים ועליות מהאספלט ברכב שהם לא מכירים. כל נהג טרי דואג לשמור על הזינוק בעליה באיטיות יתר. וכל מה שהם מצליחים לחשוב עליו בזמן נהיגה זה מה לא לעשות כדי שהמנוע לא יכבה!
  21. לקסוס GS300 ואני שומע כמעט הכל למען האמת. לרוב זה ראפ ורגטון.
  22. למי חסר?! אני מוכן לתרום קצת אם בא לך.
  23. אויש. מה הסיפור הגדול? קודם כל הם איזה 4-5 שנים ביחד. חוצמזה שאחי בצבא. גם ככה הוא בקושי רואה את חברה שלו. יש לה יום הולדת 18 והוא רוצה לעשות לה משהו מיוחד. "אנחנו יוצרים את הדרישות הגבוהות של הבחורה הישראלית מהגבר שלה." כנראה שעדיין לא מצאת מישהי שיהיה לה יותר ערך לרומנטיות ולהשקעה מאשר לכסף. כאחד שכסף זה סוג של עבודה בשבילו - כסף בא? כסף הולך! אם אתה לא נהנה מכל שקל שאתה מוציא בשביל מה להתאמץ? ובקשר אליי? אני יודע שאח שלי יהנה מכל שניה בדיוק כמוה. שיהיה להם לבריאות! אני נותן לו את זה בלב שלם. כמה פעמים יצא לו לעשות את זה בשנתיים וחצי הקרובות? נראה לך שאני יקח ממנו שקל? מגרד שכר מינימום באיזה תחנת דלק פעם בשבועיים.
  24. בן. שם משפחה תקבל בפרטי אם אתה רוצה. הייתה לו פונטו GT אדומה
×
×
  • תוכן חדש...