שמר,
לא שהידע שלי גדול בנושא. אפילו בכלל לא גדול.
אבל נניח והפקרת בבנק 1000 דולר, או שרכשת.
כעוד לקוח לא כל כך מרוצה, אם תפנה לאשנב הראשון שתראה ותבקש את הכסף, אני מתאר לעצמי שידפקו אותך מכל הכיוונים כמו שרק הבנק יודע לעשות.
אם אתה מקבל שירות בבנק דרך בנקאות אישית, אני מאמין שתיהיה לך איזו מילה בנושא ותוכל אפילו להתווכח מעט.
בבנק שלי למשל, סירבו להוריד לי מחיר על החזקת המניות שכופים עליי, למרות שאני מוציא על זה סכומים לא הגיוניים בעליל, בטענה של "בשבילך זו הוצאה מוכרת! אתה מקבל החזרים גם ככה" = "אנחנו את הכסף שלנו נעשה עליך, תנסה לצאת מזה על חשבון המדינה"
2 דפיקות זועמות על דלתו של המנהל, קצת דיבורים בטון תוקפני והשגתי שליש מחיר.