Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. התכנית הזאת ברמה כל-כך ירודה שנראה שהתחפושות שהם השכירו או קנו מהוות את ההוצאה הכי גדולה של התכנית. זה כל כך גרוע שזה כבר מבזה.
  2. בחירה מצויינת. תתחדש. שים לב שהוא די רגיש לנפילות.
  3. תעשה טובה לעצמך, באמת אבל. אתה רוצה לשחק פוקר? שב עם כמה חברים, פתחו בירות ותרביצו משחק. אתה אף פעם לא יכול לדעת על מי אתה נופל כשאתה משחק עם זרים. יתנו לך לנצח יום, יומיים, שלושה. יגידו לך שיש משחק גדול ויוציאו אותך עם התחתונים בידיים!
  4. קצת עצוב להגיד את זה, אבל בשביל להשיג כרטיס סים עם אותה החבילה שיש לך כנראה שהדרך היחידה שלך היא לעשות מעט בלאגן ולאיים לעזוב לאורנג'. כן זה קצת ברברי ודי עצוב. אבל עם הניסיון הלא טוב שלי עם רשתות סלולאר אני כבר למדתי. אני הולך לשם ומבקש, כשלא נותנים לי מה שאני רוצה. אני ניהיה אדום ומתחיל לדבר בטונים גבוהים, מבקש את המנהל אחרי כל משפט שיוצא לי מהפה. למרבה הצער, רק ככה זה עובד.
  5. אם הם ישלמו לך בסוף הקורס זה יהיה בסדר. אם כל מפגש תגבה כסף זה באמת נחשב לעוד הכנסה.
  6. vitali24

    אייפון או HTC ?

    האייפון אצלי כבר מספר חודשים. המסך הספיק להתפגר בלי שום סיבה. לא נפילות, לא תחת לחץ, לא מכות! סתם ככה מת. אבל לא נורא. התמורה שהאייפון נותן שווה גם את התיקון של המסך. אני עדיין בשלי! את האייפון אני לא מחליף בשום מכשיר! אכן יש חיסרון שזה האייטיונס. תוכנה שאני פשוט לא סובל! ובכל זאת, אני יותר ממרוצה מהרכישה של המכשיר.
  7. חבר קרוב מוכר את הרכב, לפרטים נוספים בה"פ תקבלו גם מספר פלאפון. איסוזו טרופר דגם S שנת 2002 5 דלתות. עבר 125 אלף קילומטר. מכאן גם למה הוא נמכר, אין בו כמעט שימוש. מנוע 3.0 טורבו דיזל. הרכב בקושי ראה שטח. חונה בחנייה מקורה. צבע אפור. כמו חדש. יד שלישית. הבחור גם יד ראשונה! באחריות הרכב שמור בקנאות. הוא מכר את הרכב לקרוב משפחה וקנה אותו חזרה אחרי 3 חודשים כי הוא פשוט לא מצא משהו שיענה על הצרכים שלו בצורה יותר טובה. ניתן לבדיקה ברישיונות. ללא תאונות, לא הייתה אף תקלה לרכב מהיום שהוא עלה על הכביש מלבד תרמוסטט אחד. שום תקלה. לא רעשים, לא קירקושים. הכל מקורי ובמצב חדש. מתחייב בבדיקה על הכל, גיר, מנוע, שלדה. הרכב עבר את הריקול של איסוזו, למען הסר דאגות. הרכב יגיע עם אזעקת איתוראן כולל אזעקה "רדומה" + צ'נג'ר 10 דיסקים של קנווד. נהג יחיד. *לי היה איסוזו טרופר כמעט זהה, רק הדגם המפואר, לא חוויתי אף פעם אמינות כמו שהוא הפגין. הטרופר שהיה לי עשה איזה מיליון קילומטר. ועכשיו ברצינות - מכרתי עם כמעט 400 אלף קילומטר ונסע באותו זמן כאילו לפני חודש עלה על הכביש.
  8. vitali24

    אייפון או HTC ?

    כשיש לך אייפון אתה פשוט מבין שאתה לא מחליף אותו בשום מכשיר שבעולם. באחריות. קח בחשבון תקלות, אבל בכל זאת, ממליץ בחום על האפל. גאוני החרא הזה!
  9. אין שום סיכויי שבעולם שמעל 80 אחוז מהנאשמים באמת ביצעו עבירת תנועה. זה משאיר לך 20 אחוז אזרחים תמימים שנפלו על שוטר (את התיאורים שלו אני אחסוך) שחייב למלא את המכסה היומית שלו. עד עכשיו הוא הלך להסתלבט עם חבריו לעבודה. נשארה לו עוד שעה למשמרת והוא עדיין לא רשם דוחות. אז יאללה. אחד בלי חגורה. הבא אחריו עם פלאפון. ההוא עם האגזוז שעושה הרבה רעש - נהג בקלות ראש. וחוזר חלילה.
  10. כל עוד נוצר מצב שחבר שלך מפחיד נהגים אחרים על הכביש, עד כדי מצב שהם נותנים לך הערות. סביר להניח שזו לא נהיגה בטוחה מי יודע מה.
  11. vitali24

    הטויוטות האלה חמוצות!!

    את יתרונות האמינות ברכב "הבינו" האמריקאים שכנכנסה אליהם הטויוטה קאמרי לפני מספר שנים טובות. הקאמרי מילאה את כבישי ארה"ב ונסחרה במספרים גדולים. ה"נפילה" של טויוטה הייתה בעקבות האוונסיס, שיצאה לארה"ב בעיקר עם המון בעיות ונחשב שם כדגם לא מוצלח עם הרבה פאקים באמינות.
  12. ההורים שלי, ואחריהם אני שינינו את שם המשפחה ואני את השם הפרטי שלי כשהגענו ארצה. ההורים שלי הסדירו את העניין בקופת חולים ובבנק. לפי מה שהבנתי העניינים בבנק לא היו הכרחיים. מעבר לזאת, כמובן, עדכון ת"ז, רשיון נהיגה, וכרטיס קופ"ח חדש. בכל מקרה, גם אם היום זה לא עניין הכרחי, מומלץ לעדכן בכל מקום שיכולה ליהיות עם זה בעיה בעתיד. חשוב שחבר שלך ישמור את המסמכים המתאימים המאשרים כי הוא היה בעבר דניאלוב. לעניינים כמו מס הכנסה עם תלושי משכורת, צ'קים דחויים או עסקאות אשראי ישנות, בהם עדיין יופיע השם הישן. שיהיה בהצלחה
  13. זה עוד טייס מסוק. יש לו תנאים. מה יעשה טייס מטוס קרב?
  14. הXF. עם תחת ופנסים אחוריים שמאוד מאוד דומים לאסטון מרטין.
  15. נסה להשתמש בסכינים "חד פעמיות" 2 להבים, "לא בטוח" עושים את העבודה פרפקט לשתיים-שלושה גילוחים. במיוחד אם אתה לא מגלח את כל הפנים, תתפלא כמה קל ונוח להשתמש בהן לעיצוב הזקן.
  16. שרשור של מתנה הפך לבר רפאלי בין רגע. עכשיו אתה מדבר על השקעה והתעמקות. עזוב. יש בר רפאלי.
  17. אפילו אבא שלי לא ידע לזהות את זה.
  18. אני מצטרף לדעתו של הבחור. לדעתי יש בנות יותר יפות מבר רפאלי. לא אמרתי שבר רפאלי לא יפה. או לא כוסית מטורפת. אבל כן, מסכים, יש בנות הרבה יותר יפות ממנה.
  19. vitali24

    קורנבלאו נתפס

    "על האישום הוחלט ב-2007, אך הוא נמלט ואותר רק אתמול"
  20. אל תלך רחוק. אפילו זר פרחים נחמד יעשה את שלו דווקא די יפה. פלוס ארוחת ערב. ועשית את שלך. אם לא. חזור לתקופת בית הספר, קנה לה חתיכת דובי! אם אני מבין נכון זה לא יום הולדת שהיא חוגגת. תשאיר את הרעיונות למועדים היותר בעיתיים שלך.
  21. אני הולך עם ליברמן. היחיד בממשלה הזאת שיודע לדבר תכל'ס ולא מטאטא כלום מתחת לשטיח. במיוחד כלפי פוליטיקאים אחרים. אמנם קיצוני מידי. אבל יש לו את האישיות.
  22. אני לא אשכח את זה! עמד מישהו ברמזור לפניי, מחכים לירוק לפנייה שמאלה. נתיב אחד! אני בלחץ אטרף להגיע כמה שיותר מהר לעבודה. הרמזור התחלף לירוק. והבחור נשאר עומד. בד"כ אני לא מצפצף כדי שיזוזו. אבל הוא עמד 20 30 שניות אחרי שהתחלף הרמזור. מהשמשה האחרית אני קולט שהוא מדבר לו בטלפון בנוחות ובנעימות ומתעלם מהצפצופים שלי. אוי. נפגשנו אח"כ ברמזור אחר. הבחור עדיין היה בטלפון. סיפרתי לו במפורט במה אמא שלו עוסקת לפרנסתה. מה אני חושב עליו, ועל אבר המין של אחותו הצולעת. זה היה צרור די ארוך האמת. הוא נשאר המום עם מבט של פרה.
  23. מאזדה 2? לא אהבתי את העיצוב.
  24. חברות הביטוח ולוי יצחק עושים עלינו יד אחת. אף חברת ביטוח לא תסכים לפעול ע"פ מחירון יקר יותר. על אותו משקל, אם הייתה חברת ביטוח שהייתה נותנת לך יותר כסף חזרה על ק"מ נמוך, המון היו רצים אליה!
  25. ככה או ככה, אחרי שנה שעברה אין סיכויי שהרגל שלי תדרוך בתערוכה של "על גלגלים". היה משעמם בצורה מפחידה. בשנה שעברה עלות כרטיס הייתה 70-80 אם אני זוכר נכון. בשביל רומסטר וקשקאי? תעשו לי טובה.
×
×
  • תוכן חדש...