Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. גם אני חשבתי על זה. ואם אתה לוקח בחשבון נסיעות, לינה, אוכל ובטח ובטח שהם ישתו קצת. זה קצת מקצץ את חלון האפשרויות.
  2. טוב קודם כל תודה לכולם. כן כן. אני גבר גבר ועכשיו קצת יותר ברצינות. היומולדת המפורסם הוא 18. לכן העדיפות גדולה להשקעה. אחי חייל, אדון שוקו, והוא עובד רק שבתות. איפה כל הכסף אתה שואל? ממה חשבת שיחיה? 500 שקל מצה"ל? הדפוק עד לא מזמן גם החזיק רכב. חוצמזה, חברה שלו חמודה לאללה ואני יודע כמה שזה חשוב לאחי. אז יאללה נפרגן! תודה על התגובות. אני אמשיך לי בחיפושים.
  3. עוד מעט לחברה של אחי הקטן יש יום הולדת. התקציב שלו עומד על בערך 2000 שקל וגם זה אחרי שאני מוכן להוסיף לו 1800. הבעיה היא לא מתנה. הוא מחפש לנסוע לאן שהוא. איתה. אין כיוון ממשי. צימר בצפון, סתם סופ"ש באיזה חדרון בת"א, לא חשוב . העיקר רעיונות! העניין הבעייתי? 1800-2000 שקל צריכים להספיק לו להכל כולל הכל. נסיעות, אוכל, לינה וכאלה. עניין המלון כוכב וחצי עם שביעית פנסיון לא בא אצלו בחשבון כי באמת שעדיף לא לנסוע! אז הדרישות כרגע עומדות על תקציב ואיכות! שבד"כ שתיהם לא באים טוב ביחד. אגב, יכול ליהיות שזה יהיה אמצע שבוע. ואחרי חנוכה. שוט
  4. לא כזה להיט.
  5. עצם העובדה שהצריכת דלק שלכם שונה לא קושר שום קשר לסאן רוף. זה יכול ליהיות מליון ואחד סיבות. זה שהאוטו שלכם זהה, לא אומר שבשתיהם נהגו אותם בעלים, טיפלו בהתאם באותם המוסכים או מצבם המכני זהה.
  6. vitali24

    Project One-77 [אסטון מרטין]

    יכול ליהיות אסטון מרטין שלא תתקלקל אחרי 12 קילומטר?
  7. אז למה חברה שלי ממשיכה לעשות הכל בשביל שאני לא אראה טופגיר? מה כבר ביקשתי? שעה שלמה בלי להתייחס אלייה? או לסביבה בכלל
  8. **שים לב, אם אתה שיכור או סתם שתית משקה אלכוהולי חריף - אל תדבר עם בחורות אלא אם גם הן שותות.** כמו להתחיל עם מישהי לא מעשנת עם סיגריה ביד. הניחוחות המלבלבים לא בדיוק מושכים בחורות.
  9. לא בהכרח. גם תלויי מי אתה. יכול ליהיות שהאלכוהול יגרום לך לוותר על האתגר. לעניין, כן! אלכוהול ברוב הפעמים מתמזג לך טוב עם האווירה. אבל יש יציאות ויש יציאות. קורה שאתה יוצא עם חברים בשביל לדפוק שוטים על הבאר. או שאתה במצברוח לאיזה בירה או כוח וויסקי בשביל ה"דרך אגב" וזה משתלב לך באווירה פיקס. אני אוהב לשתות. קורה גם לא פעם שאני מוצא את עצמי בסלון בערב קיצי נעים מול הטלויזיה עם בירה או כוס וויסקי. להשתכר? שהראש מסתובב? קורה לי לעיתים ממש רחוקות. (ממש רחוקות = חודש וחצי - חודשיים.)
  10. vitali24

    מתנות לגבר

    מתנות שקיבלתי לאירועים מיוחדים מהחברה (או מה שאני זוכר לפחות) שעון פוסיל יפייפה חרב ענקית לתלייה על הקיר (- או שימוש עצמי במקרה הפחות טוב) זיפו חדשה עם הלוגו של פורשה. הוזמן במיוחד על ידה מהיבואן. (אני פריק של מצתי זיפו בצורה חולנית) ועוד הדברים הרגילים - בוקסר צמוד עם מיקימאוס על התחת, בושם וכאלה. ולמען האמת הייתי מוכן לוותר על כל אלו בשביל לשתף את חברתה הטובה כצד שלישי.
  11. vitali24

    מודעת מכירה משעשעת

    אני מוכן למכור את חמותי לעתיד - מעכשיו!
  12. נו באמת, זה כל כך טיפשי שזה מצחיק. מילא כותרות, אבל עד לאן?
  13. לך ללמוד ותשקיע בבורסה. מעביר את היום יופי.
  14. פולקסוואגן - הבטיחות קודמת לכל. פולקסוואגן - עכשיו גם עם הנעה אחורית. מועדון פולקסוואגן - גם לאלו שרשיונם נשלל.
  15. בוקר אחד התקשרו אליי מחסום שהייתי באמצע הסבר מסויים ללקוח שלי במשרד, אמרו לי שהם רוצים לעשות סקר. "לא, לא מעוניין. תודה." וניתקתי. לא עוברות להן 20 שניות והנה שוב מתקשרים מחסום. "תשמע, אתה חייב לעשות את הסקר הזה! פשוט חייב!" הסקרנות הרגה אותי, מה רוצה האידיוט שמנסה לבלבל לי במוח. "כן.. דבר" "כל כמה זמן אתה מאונן בממוצע?" "כל חודש במשך 5 ימים. כשאמא שלך במחזור" עניתי. זה היה ממש ממש מעצבן.
  16. לא משנה איך מנסים לעבוד עליך בטלפון, תמיד תשאל אם הם מוכנים למכור לך מקרר! מייד יבוא הניתוק כשהם מתחילים לצחוק.
  17. vitali24

    חוויה מהCrossFire

    באמת שאם נשים את הפרקטיות, הביצועים ואיכות החומרים בצד לרגע - יש לי בעיה חמורה מאוד עם המראה של האוטו הזה! בהתחלה חשבתי שהפרונט הורס לה את המראה. כי התחת נחמד. אחר כך ראיתי את הפרופיל. ו... (אני יודע, אבל 3 נקודות זה מתבקש כאן.) באמת שיש לי בעיה רצינית עם העיצוב שלה.
  18. למען ההבנה ושיחות טלפון מיותרות - האוטו מיועד לפירוק! או במקרה הטוב שינויי מאוד מאוד אגרסיבי. לא מיועד לאנשים בעלי ערך רגשי לרכב. אני לא מתכוון לשפץ. סליחה על ההודעה הנוספת, אין לי אפשרות לערוך.
  19. לא משנה שנתון, חשמל, מזגן , טסט או שאסי. כלום! רק נוסע. עדיפות לרכב ידני. אני לא מחפש רכב במצב טוב או רכב משנתונים מתקדמים. בבקשה חסכו את זה ממני. פרטים אני אשמח לקבל בה"פ למעוניינים. תודה, ויטלי.
  20. עונש מטומטם לחייל טיפש. בכלא ילמדו אותו לכתוב מכתב רשמי?
  21. ככל שהזמן עובד יותר ויותר מדינות נכנסות למיתון. ארה"ב ובריטניה כבר עמוק בבוץ. אזרחים שמתחילים להרגיש שהמיתון מגיע גם אליהם עושים סוויץ' בראש ומן הסתם מפחיתים בצורה דרסטית את המותרות. רכב חדש במקום המשומש שלך, זה מותרות. חברות הרכב אוכלות אותה עכשיו. תוסיף לזה ירידת ערך של מטבעות זרים ועודפים גדולים של יצרני רכב. וקיבלת אחלה סיבה למה יבואנים מורידים מחירים ופותחים בימי מכירות.
  22. היה לי על הרקסטון כמעט יום שלם של נהיגה. עוד בזמן הטרופר. זאת הייתה אכזבה אחת כ-ז-א-ת גדולה. אני לא בדיוק מדד כי על הרודיאו לא הייתה לי התרשמות, אבל באמת שחוץ מהכסאות עור שהיו די נוחים והמזגן לא מצאתי משהו טוב בו. בהצלחה.
  23. בקשה טיפה מוזרה. התקציב עומד בין 20 ל25 אלף שקל. הדרישות מהרכב - כמה שיותר כוח \ נפח מנוע גדול. כן, התשובה פונטיאק מתבקשת כאן. אבל רצויי ואפילו מאוד שזה לא יהיה רכב אמריקאי. עצות?
  24. קורה לפעמים שאתה נהנה מערוצים שהם שוחכים לסגור, או פתוחים בגלל תקלה כל שהיא. אל דאגה, בפעם הבאה שתדבר עם אחד הנציגים שלהם בגלל תקלה טכנית כל שהיא הערוץ ייסגר.
  25. vitali24

    פג'ו מעץ. או, מה זה?

    תצחקו תצחקו! דלי מים על הבגאז' ויש לו סטיישן! - הבן אדם הזה לקח את השעמום של הפנסיה צעד אחד קדימה!
×
×
  • תוכן חדש...