-
הודעות
349 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vitali24
-
הפיאט עם הברווז - פשוט תואם בצורה מפחידה. ולפותח האשכול - נו באמת, לא יכלת לאזהיר לפני שהעלת תמונה של הדייטסו? זה לא בסדר, יש אנשים עם לב חלש.
-
הרגשת ניתוק מדוושת הדלק באיסוזו טרופר (לאחר תידלוק בדלק דרגון - יש קשר?)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דבר ראשון תודה על העזרה. אז ככה- American-Muscle דלק מהול אני לא חושב. כי לאחר מכן המנוע תפקד כרגיל. glglz 1+2. שום נורת CHECK לא הופעלה אצלי. בדיקה ללכלוך תבוצע כנראה מחר בבוקר, תודה. 3+4+5. מצב השמן תקין ואפילו טוב מאוד. לכל מקרה, ולמה שזה לא יהיה אני לא אקח סיכונים ואקח מחר את הרכב למוסך לבדיקה. תודה לכולם וערב טוב. ויטלי. -
הרגשת ניתוק מדוושת הדלק באיסוזו טרופר (לאחר תידלוק בדלק דרגון - יש קשר?)
vitali24 פרסם הודעה בנושא של vitali24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן, טרופר דיזל. 2002 אם השנתון משנה. וסלח לי על הבורות, אבל מה זה ריקול? ואם זאת הכוונה שלך, אינג'קטורים הוחלפו בחברה לפני שנה לערך לאור התקלות החוזרות בדגם. -
השבוע הייתי צריך לנסוע לקריות לכמה סידורים אישיים. התנעתי את האוטו ויצאתי לדרכי. בד"כ אני ממלא גולדיזל. נכנסתי לתחנת דלק של "דלק" לא כהרגלי סתם כי זה היה על הדרך שלי בשביל תדלוק. מיליתי פול טנק של "דלק דרגון". לא ביג דיל. בדרך בכביש המהיר פתאום הייתה הרגשה שדוושת ההאצה 'מנותקת' ושאין לי שום תגובה ללחיצה. הורדתי רגל מהגז ולחצתי בחזרה.. ובסדר .. לאחר 10 דקות לערך התופעה חזרה. הסל"ד ירד במקצת (לא לסל"ד סרק) והאוטו מאט. שוב, ההרגשה שלדוושה יש מן ניתוק ושהמנוע לא מגיב. הפעם לא הורדתי את הרגל.. לחצתי עוד ולא הייתה תגובה. פה כבר חששתי מתקלה רצינית. עצרתי בצד. כיביתי את המנוע והתנעתי מחדש. והתחלתי נסיעה שלאורך כולה כמעט רק בדקתי את התגובה של המנוע. התופעה שוב חזרה פעם נוספת. בפעם השלישית כבר הורדתי רגל מהגז.. לחצתי על כפתור הPower. האצתי קצת וביטלתי אותו. מאז הבעיה לא חזרה. אחרי שהגעתי הביתה באותו יום נכנסתי עם הג'יפ לשביל עפר. שילבתי 4X4, על low, על hi, על Power. ניסיתי לשחק קצת עם ההילוכים והסל"ד עד כמה שיכלתי (אוטומאט) ולא קרה מאז כלום. האוטו נוסע כמו בובה. למישהו מוכרת פה התופעה? יכול ליהיות שכל זה כתוצאה מהחלפת סוג הדלק? שאני די מתחרט עליה אגב. יש לציין שהאיסוזו אצלנו יד ראשונה, כל טיפול הכי קטן נעשה בזמן. האוטו שמור כחדש. אין סיכויי שהמנוע פגום מסיבה שנגרמה על ידי נהג. (במכוון בכל אופן) ולמען האמת אני היחיד במשפחה שמגיע עם הרכב למעל 100 קמ"ש וגם זה לעיתים רחוקות. תודה רבה לעוזרים. ויטלי. עריכה: במשך כל הנסיעה שום נורת חירום נדלקה ולא משהו בסגנון. ווידאתי כי הנורה של הסליל ברכב נכבתה לפני ההתנעה. ושום דבר לא היה שונה באופן הנהיגה שלי משאר הפעמים.
-
לא יודע מה איתך, אני לא הייתי רוצה שקשישה חולת נפש תשפוך על הרכב שלי משהו דביק ומגעיל בגלל שאני שומע מוזיקה בפול ווליום! ואני שומע מוזיקה שחורה במערכת שלא יורדת מהMAX כשאני מאחורי ההגה. אני נוסע עם חלונות סגורים רוב הזמן, אני לא נכנס לחנייה של בניין ומשמיע מוזיקה, אלא בכביש.. בשביל הנאה עצמית. אתה רואה את זה כדבר טוב ונכון לעשות כי זה בטח איזה ערס מצועצע שמחפש את הפוזה שלו. אז? בגלל שאיזה זקנה עם דעות קדומות תופסת יותר מידי אומץ זה הופך את הדבר לבסדר? ממש לא.
-
אם ליהיות קצת פחות מריאלי? 350Z אדומה. אם ליהיות חולמני לחלוטין? או למבורגיני דיאבלו.. או אסטון וואנטג' גרר
-
הושמעה לי מצגת קולית על חצי טבליה שאתה שם לאחר כל תדלוק וחוסך משו עד 30 אחוז בלה בלה בלה.. ומה הפואנטה? אתה משתמש בזה.. ואז אתה מוכר את זה הלאה.. ומרוויח על זה גם כסף. שיטה חכמה להפיץ את הטבליות בלי פרסום. בדיוק כמו קראק.
-
מי אמר פה לחכות לסוף החופש? אין יותר מידי דרכים אחרות. שים לב אם זו שעה קבועה שהם באים, גם אם לא תבקש שניידת תעשה שם סיבובים באיזור שלך.. לילה אחד.. בטוח הם יתפסו מישהו
-
לא ממש ידעתי מה לחפש בגוגל. תודה.
-
היום, בפעם הראשונה ראיתי מרצדס (לא, מרצדס ראיתי הרבה. תיכף מגיע הפעם הראשונה) לפניי ברמזור ועל התחת היפייפה שלה התנוססה המילה Kompressor (זה! זה מה שראיתי בפעם הראשונה) אם קראתי נכון. מה זה אמור לציין בדיוק?
-
כן הבנתי את הטעות שהייתה לי. למדתי עוד משהו. ו.. מה שכתבת ברוסית לא אומר לי הרבה, אני לא יודע יותר מידי רוסית. במיוחד לא קרוא וכתוב. מה שאני יודע זה שבלאט זה עם א' בד"כ. ויטלי זה בלי א'. שיהיה לכולם יום שני נהדר, חאיים.
-
ב-ל-א-ט! עם א'! =]
-
עצה מכל הלב - אל תקנה דייטסו שרייד! מדבר אליך בעלים לשעבר של אחת, ואחד ששמח מהעובדה שהוא מדבר בזמן עבר. אני לא רואה כ"כ איפה ההתלבטות בין השרייד לבין הבלאנו חוץ מחיסכון, שלדעתי יעלה לך ביוקר אחר כך. בחיים לא הייתה ברשותי בלאנו, אבל הייתה שרייד. אז נכון.. חסכונית, זולה. יחד עם זאת קטנה, מכוערת, מתפרקת ועם הרבה צרות איפה שלא תרצה. בהצלחה ברכישה ולילה טוב, ויטלי.
-
ויטלי, ו-י-ט-ל-י. בלי א' ודבר שני - לא לא לא, לא הבנת את הראש שלי. בהנעה קדמית, על הגלגלים הקדמיים ליהיות גם מסוגלים לפנות, גם ליהיות משוככים וגם שכוח יועבר דרכם. הרבה ואולי גם יותר מידי צירים ההנעה צריכה לעבור בדרך לגלגל, לא נראה הגיוני שכוח ילך לאיבוד בדרך? אם לא, אז יצאתי נעל. אבל משומה זה היה נראה לי ככה.
-
חדש למישהו שהמצב במדינה הגיע ל.. עעדד כדי כך גרוע? almogas1 דמאט, עד כדיי כך?
-
אוקי, אז זה יפה לראות את התמונות באתר אינטרנט ולהגיד לעצמך "פשיי, היפנים האלה.." אבל קח את זה ברצינות טיפה, היית נכנס לדבר הזה, מתניע ויוצא מהחניה? אנשים יכולים לראות אותך בטעות! אז מה עם ההסוואה ברמה גבוה מאוד? עדיין סיכון לא קטן להשפיל את עצמך חברתית לדורי דורות "רובוטריקים אחרי שהם מזדקנים?" נופ, סתם ביקרו אצל אקסזיביט בPimp My Ride
-
הקאיימן מדהימה. ול RX8 לא חסר.. אבל כשמדברים סקסי, מתמודדת אחת בראש הרשימה -
-
סלח לי כי חטאתי. לא זוכר אפילו מאיפה שמעתי את זה. אבל לפי מה שהיה ידוע לי, בגלל שבדרך לגלגלים הקדמיים יותר מידי כוח הולך לאיבוד.
-
או בגלל הניצול הגבוה של כוח המנוע. אחרי הכל בהנעה קדמית מהמנוע ועד לגלגלים אתה מאבד כמה סוסים נחמדים שהלכו לאיבוד בין כל הצירים השונים, אני טועה?
-
מאזדה 2? אפשר בבקשה קצת פרטים על הרכב? עוד רכב שיעודו להיות משווק בכמויות מפחידות ע"י ציי הרכב? עריכה: אחרי גוגל תמונות - איכסה.
-
יאללה.. גם אני בפנים. אז .. שמי ויטלי.. בלי א'! פשוט ויטלי.. מוסקבאי במקור.. בקושי יודע רוסית.. עליתי לארץ בגיל צעיר. השם שנתנו לי בישראל היה חיים, אני מעדיף להקרא ויטלי. כרגע נוהג באקורד(יזל) של אבא. עוד איסוזו טרופר דיזל במשפחה.. עוד משהו? ירשתי את האהבה למוטוריקה מהמשפחה, אבא, דודים ומה לא. כולם לוקים במחלה. מתעסק בשיווק בעיקר. ועושה עוד קצת כיועץ השקעות.
-
תיקון קטן. זה לא פטישון או משהו בסגנון. זה ילד מושתן ומשועמם עם אקדח אויר עם הכדורי פלסטיק הקטנים. לצערי אני מזהה את המכה.
-
הקיץ הגיע אלינו, חם, נסה להשרות למספר שעות חומר נגד אבנית.
-
EladElad אז מה אם זה מסוכן? הכל מסוכן.. גם לחצות כביש זה מסוכן. זאת אהבה של אנשים מסויימים. שיהיה להם בכיף ושישמרו על עצמם. וכן, רוב האנשים שרוכבים על קטנועים רוצים לחסוך בזמן ובישיבה בפקקים. רק חבל שהם מעצבנים את רוב הנהגים שהם עוקפים. כן.. כולל אותי. אני לא סובל את זה שאופנוע צריך לעקוף בפרעות, לנהוג בפזיזות ולחתוך נתיבים על ימין ועל שמאל בשביל שלא יהיה נעקף ובשביל שלא ידחקו אותו לצד. הנהג הישראלי הממוצע הוביל למצב הזה. אבל זה עדיין מעצבן. -אני לא בעד לפתוח את הדלת.. חבל על הדלת. באמת.
-
ניסיתי לעשות חיפוש בנושא אך ללא הצלחה. השאלה פשוטה, האם רכב שעבר הסבה להנעה בגז נפגעים \ משתפרים ביצועי המנוע שלו? אם כן, לפה ולפה.. ממה זה נובע? ולמה לעזאזל הסבת רכב לגז עולה כל כך הרבה? תודה מראש, ויטלי. בלי א'.
