Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לגבי סט המצערות, אמממ, מכרתי אותו.
  2. אמור להוריד משמעותית תת היגוי תחת כוח. הנעילה האוטומטית היא עד 80%, ממה שקראתי. מה ההסבר הטכני ליותר היגוי יתר בהנעה אחורית / תת היגוי בהנעה קדמית?
  3. ירון חופר תמיד בכל מה שקשור לגדישה. בית דיפרנציאל מקורי, כן, אביחי. אחוז נעילה - הנעילה היא אוטומטית, היא מתגברת לכל גלגל תלוי כמה חיכוך יש לו. במידה וגלגל אחד מאבד אחיזה לחלוטין, הדיפרנציאל חוזר להתנהגות של דיפרנציאל פתוח (כלומר, כל הכוח מועבר לגלגל ללא החיכוך). לגבי המחיר - 4000 ש"ח לדיפרנציאל, 2300 ש"ח מיסים (כן כן, מה שאתם שומעים) - זה כולל את כל הטופסולגיה ועיכובי מכס בממ"ן + 230 ש"ח לברגים והמיסבים + התקנה. לכל חברי, אני מציע לכם להמנע בכל מחיר מעיכוב משלוחים בממ"ן. התהליך ארוך, מייגע וטוחנים לכם את הת*ת במחיר על כל שטות (עמלת מחשב, עמלת שחרור מעיכוב, עמלה על X, עמלה על Y וכו'). לצערי זו פעם שלישית שעברתי את זה. לדעתי אני צריך להתקבל לאגודת הטלטלים השחורים, כי טחנו לי כבר את כל הטלטלים שם!
  4. שלום לכולם, השבוע קפצתי לירון עם חלק חדש, דיפרנציאל מוגבל החלקה של Quaife. בעיקרון, הוא לא ממש מוגבל החלקה כי אין נעילה קבועה אלא נעילה אוטומטית בהתאם לחיכוך בגלגלים. היתרון שלו שזה נעשה עם גלגלי שיניים ובלי רפידות שצריך לטפל בהן מדי פעם. זה ממש "שגר ושכח". חוץ מהדיפרנציאל, נרכשו גם מיסבי דיפרנציאל חדשים (2) וברגים חדשים ( 8 ) מלובינסקי. ולתמונות: הקופסה: (7 ק"ג) מיסבי דיפרנציאל: הדיפרנציאל, עם מיסב אחד מורכב: הדיפרנציאל עצמו, ליד טורבו קטן: הלקוחה הסקסית: הדיפרנצאיל המקורי, לאחר פירוק גלגלים, ציריות ובית דיפרנציאל: מבט אל תוך הגיר: מקורי (שמאל) מול חדש (ימין): ה Quaife - עם גלגל השיניים מורכב וברגים חדשים לפני חיזוק(מומנט סגירה של 72.5 ניוטון מטר) חובה להשתמש בלוקטייט: מורכב בביתו החדש: עוד תמונה של בית הדיפרנציאל: מורכב חזרה, לפני הרכבת צריות, גלגלים ושמן גיר: לאחר מכן, סיבוב קצר על מנת לוודא שאין רעשים ונזילת שמן גיר. רשמים ינתנו לאחר שיהיה לי זמן לקחת את הרכב למגבלות (סופ"ש), אבל אולי הרכב צריך לעבור איזה מבחן קטן (רמז, יאשה).. מחיר התענוג - 540 פאונד כולל משלוח + 50% מכס + 3 שעות כאב ראש בממ"ן + 230 ש"ח על מיסבים וברגים חדשים + התקנה. תודה לירוני ולשאר העוזרים (מיכאל ואמיר), מצטער על מתאם הבוקסה שנשבר... וגם ליאשה, שהביא שניצלי תירס (!?!)
  5. די, נמאס לי לראות שרשורים על פילטרים פתוחים פה. כל כך הרבה כתבו פה על פילטר פתוח. הלוואי והיתה אותה כמות חומר על מגדשים כמו שיש על פילטרים פתוחים.
  6. הוא לא נראה לי כזה קטן, האמת.
  7. למזלך, רונן, לא צריך אישור משרד התחבורה לדיפרנציאל. לכן הוא יעלה לך 500 פאונד + 100 פאונד משלוח ועוד 300 פאונד מכס בארץ. מחר בערב, התכוונתי.
  8. בתקווה מחר אוכל לדווח על רשמים מדיפרנציאל כזה.
  9. השסתום נפתח כאשר מים עולים בצנרת ומכניס אויר מתא המנוע לסעפת היניקה ובכך מציל את המנוע שלך מנעילה הידרוסטטית. זה לא אומר שאתה יכול להכנס חופשי לשלולית בגובה מטר עם דבר כזה, אבל זה בהחלט מציל אם הפילטר שלך ממש נמוך ולא מקורי. צנרת קשיחה - אכן סוג של מוט. זה לא רשום בהוראות או משהו, אבל לא נראה לי הגיוני הקטע עם שרוול גמיש. זה לשיקולך.
  10. זה טוב אם הפילטר שלך יושב ממש נמוך. במקרה יש לי אחד כזה למכירה. הבט בלינק אצלי בחתימה. בשביל להרכיב כזה, אתה צריך צנרת יניקה קשיחה ולא גמישה.
  11. אלעד, מה שאתה צריך זה זה מבית Hella. עובד יופי אצלי ברכב ולא מושך תשומת לב של ילדים מעצבנים.
  12. מדהים. פשוט מדהים כמה השקעת. כל הכבוד.
  13. הגיר של ה HDI הוא גם BE3?
  14. תמיד אפשר להזמין פגוש מחברה שמייצרת קיטים, או לעשות בניה כלשהי.
  15. יפה מאוד אורן! כמה אתה מעוניין לגדוש בשלב הראשון? בהצלחה!
  16. כן, אבל אתה לא רוצה לסבול אם אתה נוהג בו יום יום.
  17. צ'ארג' קולר פחות מומלץ לשימוש יום יומי. חוץ מזה, אתה עדיין צריך רדיאטור נוסף לנוזל הקירור, משאבת מים נוספת, מקום בתוך תא המנוע לצ'ארג' קולר ומקום למיכל מים גדול. קרא את תגובה 30
  18. ל 306 יש מערכת קירור טובה מאוד. למאווררים יש כונסים משלהם ובמצב תקין המנוע תמיד יהיה בטמפרטורה תקינה. לדעתי, הוצאת מאוורר המזגן, הכנסת אינטרקולר של ברלינגו שלא נראה כמו אינטרקולר שמתוכנן לזרימת אויר אופטמילת (כמובן שלא ראיתי אותו במציאות, אז אי אפשר לדעת), והוצאת כונס המאווררים או חיתוכו נראה לי לא יעיל. עדיף להשאר כמה שיותר נאמנים למקור ולהשאיר את המאווררים המקוריים. אם כבר, לעשות בניה יפה לפגוש הקידמי, שתראה מקצועית.
  19. תתחדש! יצא לי לראות את הרכב שלך והוא במצב מדהים! עכשיו אני מבין למה לירון אין זמן אלי.
  20. אני חוזה את זה. שיפרת יציבות, אתה מתכנן על בלמים. בסוף יגיעו השיפורים במנוע. תתחדש.
  21. זה לא יתפוס כי אתה אמור לנהוג בהתאם למהירות עד המהירות המירבית בחוק. לגבי הדו"ח, זה היה אי תקינות בהפעלת הממל"ז או בבדיקות המקדימות שלו.
  22. למכירה הדברים הבאים: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Diamond Vision (אפקט קסנון) - 200 ש"ח (H1) Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. הדיאמונד ויז'ן נותן ממש אפקט קסנון. כמו כן, יש לי זוג נורות H1 דימונד ויז'ן של פיליפס שהשתמשתי בהם פחות משעה- 100 ש"ח תמונה: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר - 100 ש"ח. תמונה: בקט שחור מדגם רונקו (אם אני לא טועה). לא הורכב מעולם. ללא מסילות מחיר - 1000 ש"ח תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר: 200 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: כל המוצרים חדשים ולא נעשה בהם שימוש מעולם, אלא אם כתבתי אחרת. כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  23. לפני שנתיים, מרץ 2006, נתפסתי בדרך מהמילואים ליום חופש על 140 קמ"ש (135 אחרי הפחתה, 45 קמ"ש מעל למותר) בכביש 5, ריק לחלוטין ביום. השוטר טען שאני "מסוכן לציבור" ואני רציתי לטעון אני שומר כמו חמור על הישוב ה**** שלו והוא עוצר אותי על שטות, אבל החלטתי לשתוק. קיבלתי זימון לתחנת משטרה אריאל על מנת לעבור שימוע אצל קצין. הקצין לא שלל לי את הרשיון (10 שנים עם עבר נקי, וגם כי אולי באתי עם מדים, הייתי צריך לחזור לבסיס באותו יום). יתרה מזאת, במקום להתחנן במשפט, שכרתי את אסף שמיר והוא הצליח לבטל את הדו"ח לחלוטין ולמחוק את המקרה מהתיק שלי. זה אולי עלה לי כסף, אבל לא הרבה יותר ממה שהייתי מקבל. אולי המקרה שלי היה מיוחד, אבל אני ממליץ. לפותח השרשור לא לוותר וללכת על עורך דין.
  24. באמת כל הכבוד! לאליפות הבאה אני חייב להתייצב.
×
×
  • תוכן חדש...