Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. דניאל, יש בימר 728 למכירה ליד הבית שלי. אני יכול לברר מה המספר, אם אתה מעוניין.
  2. אני מניח שלא חשמלית...
  3. פוליש על מטאלי?
  4. הקמא סוטרא של רוני, אה? אבל אני מסכים בעיניין. מממ, אני רואה ששמר היה זריז ממני.
  5. אני רק מקווה שאם חס וחלילה אתם תעשו את התאונה אז תתטרחו להשאיר פרטים ולא להסתלק.
  6. fizban

    השוואת נוחות

    הנוחות היא זו שתקבע איזה רכב מבין ה-3 תקנה?
  7. שום תאורה לא מסנוורת אם מכוונים אותה נכון. לפעמים אנשים מסנוורים אותך ואתה חושב שהם נוסעים עם אורות גבוהים בדיוק מהסיבה הנ"ל. אורות ערפל מקוריים מכוונים כך שאינם מסנוורים. האלומה שלהם מכוונת למטה ממש. "יענתו קסנון" = נורות צבועות בכחול / סגול ושאר ירקות. שוב פעם, לא מסנוורים אם הם מכוונים נכון.
  8. fizban

    פרטים על פגו 306

    306 S16 נחשב לדגם טוב. מה אתה מחפש ברכב? החבר'ה יוכלו לעזור לך אם תפרט יותר.
  9. אולי כדאי שתתחילו לעצור נהגים שנוסעים עם נורות שרופות ותפסיקו להטפל לנהגים שלפחות יש להם נורות מותקנות! ולמי ששאל למה זה "יענתו קסנון" מכיון שאלו הן נורות הלוגן רגילות עם מרקם צבוע בכחול. אולי כדאי שתעיף מבט ב"מדריך לקסנון" שנמצא אי שם בשירשור דף הקישורים לפרוייקטים וטיפולים שנמצא בראש דף הפורום הטכני.
  10. fizban

    קולט & סיוויק

    מה אתה מחפש ברכב? פוזה, אמינות, הנאה?
  11. רק שבלי הצפנה של התדרים יהיה קל מאוד לנטרל את העסק. ועוד לא דיברנו על משבש רדיו.
  12. fizban

    בעיה באזעקה

    הכי טוב בלי לשמוע את הצפצופים המעצבנים כשדורכים או משחררים את האזעקה. הסירנה עצמה עובדת? יענו ( ) אם אתה פותח דלת עם מפתח בזמן שהאזעקה דרוכה - האם היא מצפצפת?
  13. חבל על נורות הדרך שלך. זה יקצר להן את החיים.
  14. שטח ונפח זה לא אותו דבר, מן הסתם.
  15. הונדה סיויק 95 אוטומטית שהייתה ברשותי: 1 ל-10 בנסיעה חזקה או בפקקים של איילון. 1 ל-16 בנסיעה מרעננה צפון לאופקים במהירות שיוט של 100-120 קמ"ש + מזגן דולק.
  16. אני לא מכיר את המערכת הנ"ל
  17. רוני ואלון, יש לי שאלה. אני כמובן תומך בספורט מוטורי וכו' וכו' אבל איך אפשר לאבטח אירוע כזה מפני אנשים תמימים שעוברים בתוואי ועלולים להדרס על ידי S16 ב-130 קמ"ש? האם המרשלים מסוגלים לראות כל תוואי מהמסלול ולדווח על אנשים שמגיעים?
  18. אפשר לחבר אותה לגלאי נפח. במקור היא מגיעה בלי גלאים. בלי קשר לגלאי הנפח, הביפר במערכת היה מודיע לך על זעזוע קשה לרכב. (יש 2 דרגות).
  19. 1. החלטה נבונה. במיוחד לסיויקים. 2. ניתן לחבר חיישן אפילו לתחת שלך. הכל תלוי כמה אתה מוכן להשקיע. 3. אני ממליץ על "רדיו השרון" בכפר סבא. לא יודע אם הוא הכי זול אבל הוא בהחלט עושה עבודה טובה. נ.ב - בשביל להפוך את ה MVP ליעילה יותר, צריך להוסיף גם סוללת גיבוי לסירנה וגלאי נפח. קח זאת בחשבון. בהצלחה.
  20. תודה על הטיפים, כולם. אולי היא תסכים לידני או להעלות את התקציב.
  21. גם אני משוחד וגם אני ממליץ על ה-306.
  22. אני לא הייתי מסכים לקנות רכב משומש במחיר שהועלה עקב העלאת מיסים אם הוא לא מהשנתון המושפע. נקווה שאנשים מספיק ברי דעת.
  23. מה יקרה בשוק במשומשות כתוצאה מהעליה? האם אדם שרכש ג'יפ יוקרתי לפני העלאת המיסים יוכל למכור במחיר יותר גבוה?
  24. ומה אתם אומרים על ביפר מסוג MVP?
  25. שלום לכולם. יש לי ידידה מאוד חמודה שמחפשת רכב בתקציב של 15,000 ש"ח. הדרישות שלה מהרכב הן שיהיה אוטומטי, הגה כוח ומיזוג. לפי דעתי אין רכב שעונה לכל הדרישות הנ"ל במחיר הנ"ל. הברירות היחידות שיש לה לפי דעתי הן - דיהטסו שרייד, סוזוקי סוויפט או סובארו ג'סטי. מי מהרכבים הנ"ל יכול לענות על רוב הדרישות? מה הכי מומלץ? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...