שלום לכולם.
יש לי ידידה מאוד חמודה שמחפשת רכב בתקציב של 15,000 ש"ח.
הדרישות שלה מהרכב הן שיהיה אוטומטי, הגה כוח ומיזוג.
לפי דעתי אין רכב שעונה לכל הדרישות הנ"ל במחיר הנ"ל.
הברירות היחידות שיש לה לפי דעתי הן - דיהטסו שרייד, סוזוקי סוויפט או סובארו ג'סטי.
מי מהרכבים הנ"ל יכול לענות על רוב הדרישות?
מה הכי מומלץ?
תודה.